To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
autostarogard.pl
Automobil Klub Starogard

Nasze samochody - [Byłe Auto] Alfa Romeo GTV czarna 2,0 V6 Turbo

Krzysztof - Pon Maj 17, 2010 10:57

Lincoln napisał/a:
W Gdyni??? KJeśli tak to olej temat ciepłym moczem, byłem, nie polecam, chamownie maja chyba tylko pod chip tuning...


Ja byłem w strefie Tuningu to jest chyba Rumia na terenie Kia

A teraz chcę jechać do Vtechu może dzisiaj

Ten Zły Tomek - Pon Maj 17, 2010 11:07

Strefa to jest jeszcze Gdynia. Ja również ich nie polecam, lecą se strasznie z klientami. Ja jeżdże do TuneUp, ale wizyty w Kosakowie też miło wspominam.
Krzysztof - Wto Maj 18, 2010 00:24

dzisiaj sprawdzona alfa całościowo hamownia Vtech, mechanik oczywiście Le-car

Kompresja - wzorcowa
Zawory - ustawione były poprawnie
Turbo ładuje dobrze - trochę coś z wężykiem i jest lepiej
Generalnie wszystko z autem jest OK, hamownia druga pokazała 160 km i 237 momentu, wykresy sa wręcz wzorcowe kondycja auta wręcz rewelacyjna, badane Turbo, AFR - wzorcowy (cokolwiek to znaczy)

pytanie gdzie sa te konie, chyba mamy rozwiązanie prawdopodobnie przepływka w tym tygodniu będzie diagnozowana,





http://www.youtube.com/watch?v=k-Ekycry7Q0

jak ktoś wiem jak to się czyta to widzi wszystko, test był przeprowadzony na biegu czwartym i piątym, i chyba ten na piątym mi wysłali, na czwartym było trochę inaczej ale różnice niewielkie

conpress - Wto Maj 18, 2010 15:18

..hmm

tak jak rozmawialiśmy.. sprawdź przepływke i zrób pomiar ciśnienia paliwa..

Krzysztof - Wto Maj 18, 2010 16:52

http://www.youtube.com/watch?v=TrWQzVEPSYk

taki mała wstawka :D

Bartek - Wto Maj 18, 2010 17:13

heh fajny czajnik :mrgreen:
cimar - Wto Maj 18, 2010 17:56

widzę krzysiek lekcje wstawiania filmików na jutuba nie poszła w las ;)
ładnie daje gwizdu gwizdu

Lincoln - Wto Maj 18, 2010 19:00

Nie, no dzwiek R6 z bawari to poezja przy tym silniczku:)
conpress - Wto Maj 18, 2010 20:25

Lincoln napisał/a:
Nie, no dzwiek R6 z bawari to poezja przy tym silniczku:)


V6 i R6 zawsze inaczej chodzi..
dźwięk R6 jest naprawdę genialne na biegu jałowym i w najwyższym zakresie obrotów (powyżej 6k. RPM), V6 świetnie się słucha w średnim zakresie obrotów (1500-5000RPM) - wszystko moje osobiste odczucia.. ;-)

co do V6 - bardziej podobał mi się dźwięk z rozwidlenia 60stopni niż z V6 90stopni (tak, tak.. jak się wsłuchać jest naprawdę spora różnica..)

V6 alfy - jest naprawdę świetne w szczególności 2.5 3.0 i 3.2 litra... u Krzysztofa (2.0) dźwięk jest jakiś taki za delikatny.. jak z jakiegoś naprawdę małego silniczka na maksymalnie wyciszonym wydechu.. tam czegoś brakuje.. i żeby było śmieszniej, zamiast sportowego wydechu, mamy tu gwizdek a'la kuchenny czajnik, który skutecznie odwraca uwagę od dźwięku silnika.. :-P

bigor - Wto Maj 18, 2010 21:04

Mocy sporo brakuje do serii :???: a dźwięk blow-off ... śmieszny :lol: nie tak to powinno brzmieć , a raczej tak http://www.youtube.com/watch?v=hC1vr6eL2KM wiem że inny silnik itd ale sam dźwięk powinien być bliższy temu :wink:
Krzysztof - Wto Maj 18, 2010 23:51

to kwestia jakiego się ma blow-off psssyt robi przy obciążeniu a bez to nie ma opcji co do dźwięku to seryjny wydech nagrywany telefonem komórkowym czego można chcieć :D
U mnie tego blow-off można jakoś podobno regulować ale jak się jedzie to dźwięk jest fajny takie gwizdanie na laski :D i tylko jak spokojnie jadę jak cisnę to psssyt

Ten Zły Tomek - Śro Maj 19, 2010 00:04

Eeee tam, się nie znacie... Blow powinien tak syczeć: http://www.youtube.com/wa...feature=related
:twisted:
Sorry za OT

Lincoln - Czw Maj 20, 2010 12:59

Ciekawi mnie gdzie uciekły te koniki, skoro kompresja, doładowanie i AFR sa prawidłowe, może jakaś pierdoła w stylu zapchanego kata, albo coś
Bushido - Czw Maj 20, 2010 13:07

Najlepszy kat to metalowa rurka :twisted:
Krzysztof - Czw Maj 20, 2010 13:20

już dzwoniłem do Pana Tłumika na Lubichowskiej powiedział że zobaczy co i jak i może wytnie katalizator


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group