Nasze samochody - [Byłe Auto] Alfa Romeo GTV czarna 2,0 V6 Turbo
Krzysztof - Pon Maj 17, 2010 10:57
Lincoln napisał/a: | W Gdyni??? KJeśli tak to olej temat ciepłym moczem, byłem, nie polecam, chamownie maja chyba tylko pod chip tuning... |
Ja byłem w strefie Tuningu to jest chyba Rumia na terenie Kia
A teraz chcę jechać do Vtechu może dzisiaj
Ten Zły Tomek - Pon Maj 17, 2010 11:07
Strefa to jest jeszcze Gdynia. Ja również ich nie polecam, lecą se strasznie z klientami. Ja jeżdże do TuneUp, ale wizyty w Kosakowie też miło wspominam.
Krzysztof - Wto Maj 18, 2010 00:24
dzisiaj sprawdzona alfa całościowo hamownia Vtech, mechanik oczywiście Le-car
Kompresja - wzorcowa
Zawory - ustawione były poprawnie
Turbo ładuje dobrze - trochę coś z wężykiem i jest lepiej
Generalnie wszystko z autem jest OK, hamownia druga pokazała 160 km i 237 momentu, wykresy sa wręcz wzorcowe kondycja auta wręcz rewelacyjna, badane Turbo, AFR - wzorcowy (cokolwiek to znaczy)
pytanie gdzie sa te konie, chyba mamy rozwiązanie prawdopodobnie przepływka w tym tygodniu będzie diagnozowana,
http://www.youtube.com/watch?v=k-Ekycry7Q0
jak ktoś wiem jak to się czyta to widzi wszystko, test był przeprowadzony na biegu czwartym i piątym, i chyba ten na piątym mi wysłali, na czwartym było trochę inaczej ale różnice niewielkie
conpress - Wto Maj 18, 2010 15:18
..hmm
tak jak rozmawialiśmy.. sprawdź przepływke i zrób pomiar ciśnienia paliwa..
Krzysztof - Wto Maj 18, 2010 16:52
http://www.youtube.com/watch?v=TrWQzVEPSYk
taki mała wstawka
Bartek - Wto Maj 18, 2010 17:13
heh fajny czajnik
cimar - Wto Maj 18, 2010 17:56
widzę krzysiek lekcje wstawiania filmików na jutuba nie poszła w las
ładnie daje gwizdu gwizdu
Lincoln - Wto Maj 18, 2010 19:00
Nie, no dzwiek R6 z bawari to poezja przy tym silniczku:)
conpress - Wto Maj 18, 2010 20:25
Lincoln napisał/a: | Nie, no dzwiek R6 z bawari to poezja przy tym silniczku:) |
V6 i R6 zawsze inaczej chodzi..
dźwięk R6 jest naprawdę genialne na biegu jałowym i w najwyższym zakresie obrotów (powyżej 6k. RPM), V6 świetnie się słucha w średnim zakresie obrotów (1500-5000RPM) - wszystko moje osobiste odczucia..
co do V6 - bardziej podobał mi się dźwięk z rozwidlenia 60stopni niż z V6 90stopni (tak, tak.. jak się wsłuchać jest naprawdę spora różnica..)
V6 alfy - jest naprawdę świetne w szczególności 2.5 3.0 i 3.2 litra... u Krzysztofa (2.0) dźwięk jest jakiś taki za delikatny.. jak z jakiegoś naprawdę małego silniczka na maksymalnie wyciszonym wydechu.. tam czegoś brakuje.. i żeby było śmieszniej, zamiast sportowego wydechu, mamy tu gwizdek a'la kuchenny czajnik, który skutecznie odwraca uwagę od dźwięku silnika..
bigor - Wto Maj 18, 2010 21:04
Mocy sporo brakuje do serii a dźwięk blow-off ... śmieszny nie tak to powinno brzmieć , a raczej tak http://www.youtube.com/watch?v=hC1vr6eL2KM wiem że inny silnik itd ale sam dźwięk powinien być bliższy temu
Krzysztof - Wto Maj 18, 2010 23:51
to kwestia jakiego się ma blow-off psssyt robi przy obciążeniu a bez to nie ma opcji co do dźwięku to seryjny wydech nagrywany telefonem komórkowym czego można chcieć
U mnie tego blow-off można jakoś podobno regulować ale jak się jedzie to dźwięk jest fajny takie gwizdanie na laski i tylko jak spokojnie jadę jak cisnę to psssyt
Ten Zły Tomek - Śro Maj 19, 2010 00:04
Eeee tam, się nie znacie... Blow powinien tak syczeć: http://www.youtube.com/wa...feature=related
Sorry za OT
Lincoln - Czw Maj 20, 2010 12:59
Ciekawi mnie gdzie uciekły te koniki, skoro kompresja, doładowanie i AFR sa prawidłowe, może jakaś pierdoła w stylu zapchanego kata, albo coś
Bushido - Czw Maj 20, 2010 13:07
Najlepszy kat to metalowa rurka
Krzysztof - Czw Maj 20, 2010 13:20
już dzwoniłem do Pana Tłumika na Lubichowskiej powiedział że zobaczy co i jak i może wytnie katalizator
|
|
|