To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
autostarogard.pl
Automobil Klub Starogard

Podwozie - Zawieszenie gwintowane - wady i zalety oraz koszta

Krzysztof - Nie Kwi 17, 2011 23:26
Temat postu: Zawieszenie gwintowane - wady i zalety oraz koszta
Moje obecne auto jest tak niskie że nie da się jeździć :D nie chcę wszędzie się wlec więc chcę je wymienić na wyższe. Ktoś podpowiedział że może gwintowane teraz pytanie.

Skoro zawieszenia gwintowane są dobre to dlaczego wszyscy ich nie stosują, przecież można sobie prześwit ustawiać zgodnie z potrzebami. A normalne sprężyny to trzeba kupić - 40 lub -60 a jak sie okaże że jednak nie są odpowiednie to co.

Więc dlaczego wszyscy co robią coś z zawieszeniem nie montują gwintu.

Huragan - Pon Kwi 18, 2011 00:27

bo gwint jest drogi w stosunku do wymiany spreżyn=no zalezy jakie auto jeszcze ,bo np do aut ze tak powiem dla ludu (VW) to za 1200pln nowe dostaniesz chyba a np do sierry to trzeba min 2,5 tys położyć ,nie wiem jak ma sie to np w bmw ale chyba tez nie jest takie tanie.A i gwint to im wyzej tym twardziej:)
conpress - Pon Kwi 18, 2011 00:32

..raczej na pewno nie jest tanie...

poniżej ceny nowych kpl gwintowanych zawieszeń na przykładzie BMW serii 3

- chiński gwint do E36 - od. 800-1200 zł w górę
- markowy gwint do E36 - od 2800 zł w górę
- jakikolwiek sensowny gwint do E30 - od 3-4 tyś zł.. niezły gwint do E30...- 1,5-2 tyś Euro w górę..

Bushido - Pon Kwi 18, 2011 01:10

Dla mnie pierwsza opcja na poprawienie wyglądu oraz nieco ulepszenie sterowności w zakrętach to twardsza, niższa sprężyna a potem już tylko gwint jeśli ma się kasę bo inne opcje nie istnieją sensowne

Chiński gwint do e36 to masz na myśli 4 amorki gwintowane ze sprężynami takie p&p za kasę nieco powyżej 1k? Ciekawa oferta jeśli to działa jakoś kolwiek :) Co daje to że jest to chiński gwint a markowy? Kwestia trwałości czy co?

KOSA - Sob Wrz 10, 2011 12:00

Może tu swóje pytanko wrzucę.
Przyglądam się temu zestawowi niech ktoś coś podpowie. Trochę mnie martwi czy rantów z tyłu nie musiałbym zaklepać...
:arrow: Amorki KONI z regulacją twardości
:arrow: springi H&R
całość przydałoby się odmalować.
600zł za to sprzedawca chce :roll:





Huragan - Nie Wrz 11, 2011 14:56

jeżdzę w takim zestawie na przodzie -jest perfekcja jesli chodzi o koni
MICHAŁ - Nie Wrz 11, 2011 21:32

czy klepac rant hmm wiesz zalezy od tego ile te sprerzynki sa krotsze od serii
ajesli chodzi o zawias koni z regulacja to jest super sprawa

KOSA - Nie Wrz 11, 2011 23:30

Nie mam info o ile są krótsze od seryjnych,ale rantów na pewno nie chcę niszczyć.
Co o tem myślicie, warto za tą kasę? Wizualnie perfekt to zestaw nie wygląda,ale chodzi przecież o działanie.

dlugi2050 - Pon Wrz 12, 2011 00:10
Temat postu: ranty
co do rantow ,,,,,to wez na probe włóz 3 worki ziemniakow do bagaznika przejedz sie - to sprawdzisz czy nie ocieraja ci oponki o ranty,
KOSA - Pon Wrz 12, 2011 00:16
Temat postu: Re: ranty
dlugi2050 napisał/a:
co do rantow ,,,,,to wez na probe włóz 3 worki ziemniakow do bagaznika przejedz sie - to sprawdzisz czy nie ocieraja ci oponki o ranty,

miałem raz prawie pół palety cegły "szamotowej", lekka nie była w tej ilości i było już wesoło jeśli chodzi o studzienki itp. ale dałbym radę, nie wiem tylko co by było gdyby z tyłu ze dwie osoby usiadły powiedzmy mojej wagi :lol: Przypominam,że auto na codzień użytkuję więc czasem jest dociążone.

Lincoln - Pon Wrz 12, 2011 00:46

Koni możesz brać w ciemno, jeździ się bardzo dobrze, jestem mega zadowolony, a wizualnie wyglądał u mnie jeszcze gorzej!
KOSA - Pon Wrz 12, 2011 16:18

Lincoln napisał/a:
Koni możesz brać w ciemno, jeździ się bardzo dobrze, jestem mega zadowolony, a wizualnie wyglądał u mnie jeszcze gorzej!

A kasa za ten zestaw rozsądna"? coś tam jeszcze może zjedzie z pln'ów



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group