Auto Rozmowy - FWD & RWD - wolna dyskusja
mateuh - Czw Paź 13, 2011 00:06
KOSA, są japońce i japońce
te prawdziwe mają włąściwy napęd i rozkłada masy a reszta to taczki dla europejczyków
KOSA - Czw Paź 13, 2011 00:33
mateuh napisał/a: | KOSA, są japońce i japońce
te prawdziwe mają włąściwy napęd i rozkłada masy a reszta to taczki dla europejczyków |
Nie do końca się z tym zgodzę, jest wiele bardzo godnych uwagi przedniaków oraz 4x4
mateuh - Czw Paź 13, 2011 09:42
KOSA, tłumacz ile wlezie a tak Ci nie uwierzę
KOSA - Czw Paź 13, 2011 19:27
mateuh napisał/a: | KOSA, tłumacz ile wlezie a tak Ci nie uwierzę |
Nie mam najmniejszego zamiaru Cię przekonywać czy tłumaczyć, po prostu ja uznaję różne auta za konkretne i tyle, raz jest to 4x4 raz tył a raz przód, i tak już jest
A Ty zdaje się tylko tył uznajesz?
zolo - Czw Paź 13, 2011 19:30
Cytat: | a reszta to taczki dla europejczyków |
Aj tam gadasz, mi się moja taczka podoba i daje sporo frajdy z jazdy
KOSA - Czw Paź 13, 2011 19:32
zolo napisał/a: | Cytat: | a reszta to taczki dla europejczyków |
Aj tam gadasz, mi się moja taczka podoba i daje sporo frajdy z jazdy |
Taczka? zolo Ty masz auto z bardzo bogatą historyją zapisaną przez długie lata w motoryzacji oraz bardzo ładnym stylem i świetnymi silnikami
zolo - Czw Paź 13, 2011 19:34
Ale dalej to auto z przednim napędem
KOSA - Czw Paź 13, 2011 19:50
zolo napisał/a: | Ale dalej to auto z przednim napędem |
co nie znaczy,że jest gorsze od tylniaka, a tylniak od przedniaka
Bushido - Czw Paź 13, 2011 20:33
KOSA napisał/a: | co nie znaczy,że jest gorsze od tylniaka, a tylniak od przedniaka |
Niestety to właśnie to znaczy
Chociaż w zimie kwestia dobrego ręcznego i umiejętności balansu masą auta i nawet golf pojedzie bokiem dalej niż niewprawiony "drifter" w bmw który bączka strzeli na pierwszym zakręcie z butem w podłodze
KOSA - Czw Paź 13, 2011 20:36
nie mówię o jeździe tylko zimą lecz i w innych porach roku i warunkach
mateuh - Czw Paź 13, 2011 20:49
przedni napęd ma sporo zalet: nie zabiera przestrzeni tunel wału i dyfer
łatwiej opanować auto zwłaszcza większej mocy, zaciągajać ręczny nie trzeba odpinać napędu
ale nie ma machania dupą przy starcie ze świateł czy szybkiej przepince na 2 czy 3, mniejszy promień skrętu (nawet nie wtedy gdy w gre wchodzi skręcanie tylnymi kołami)
Przedniaki nie potrzebują łańcuchów na wszystkie koła a niektórzy nawet sądzą że dobre opony starczą na przedniej osi , na pewno są mniej problematyczne niż rwd bez eletroniki pilnującej by samochód jechał prosto ale i tak bedę trzymał się zasady że
Prawdziwy facet ma WAŁ i że przedni napęd jest dla dziewczynek
oczywiście bez urazy a teraz możecie się pośmiać z mojej sierry która nie jedzie jak rwd czy jak fwd czy choćby jak dorożka
KOSA - Czw Paź 13, 2011 20:58
znam też tekst:
po co jeździć na "ręcznym" skoro można dać w p...ę
mateuh - Czw Paź 13, 2011 22:24
to też ale musiałem edytować
KOSA - Czw Paź 13, 2011 22:27
aj tam aj tam cenzura wszak obowiązuje
Krzysztof - Nie Paź 16, 2011 16:52
Bushido napisał/a: | KOSA napisał/a: | co nie znaczy,że jest gorsze od tylniaka, a tylniak od przedniaka |
Niestety to właśnie to znaczy
Chociaż w zimie kwestia dobrego ręcznego i umiejętności balansu masą auta i nawet golf pojedzie bokiem dalej niż niewprawiony "drifter" w bmw który bączka strzeli na pierwszym zakręcie z butem w podłodze |
rwd czy fwd nie ma znaczenia jak się ma mniej niż 300 km tak kiedyś powiedział jeden z bardziej utalentowanych kierowców rajdowych,
W top gear jak się sprawdzali tylnikami to ich clio objechało,
Ja generalnie mam auta przednionapędowe i jestem zadowolony a jazda nimi mi się podoba,
|
|
|