Nasze samochody - OPEL OMEGA (B-`98) MV6 by Marynarz
Marynarz - Śro Paź 10, 2012 11:24 Temat postu: OPEL OMEGA (B-`98) MV6 by Marynarz OPEL OMEGA MV6: rok: 1998, rodzaj nadwozia:Sedan, ilość drzwi: 4/5,
Lakier Z147 (srebrny)
SILNIK: 3.0 V6, X30XE
MOC: 211KM
UKLAD DOLOTOWY: Seria
UKLAD WYDECHOWY: Seria z ładną „dwururką” z nierdzewki
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:
- Halogeny
- Czujniki parkowania (tył)
- Elektrycznie regulowane i ogrzewane lusterka
- Elektrycznie regulowane fotele przód
- 4X Air Bag
- Wspomaganie kierownicy (z systemem servotronic)
- ABS
- Kontrola trakcji (TC)
- Tempomat
- kierownica wielofunkcyjna
- Immobilizer
- Podgrzewane dysze spryskiwaczy
- Wszystkie szyby elektryczne (domykanie z pilota)
- Zamek centralny z pilota (pilot w kluczyku)
- Klimatyzacja automatyczna (klimatronik) dwustrefowa
- Ogrzewane fotele przód
- Elektryczna roleta tylnej szyby
- AutoAlarm fabryczny
- Duży komputer pokładowy
- Autopoziomowanie Xenonów
UKLAD NAPĘDOWY: RWD, Skrzynia biegów: Automatyczna (tryb Sport), Felgi 18`` oryginalne od Opla Signum
ZAWIESZENIE: Amortyzatory: Przód- nowe Bilstein, Tył- seria GM, Tuleje przód od BMW M3
UKLAD HAMULCOWY: Przód i tył seryjne tarcze i klocki.
BODY-KIT: Xenonowe reflektory Hella 6000k, Szyby „Solar Ray”
ŚRODEK: Skórzana kierownica, Welurowa tapicerka, Podłokietnik przód i tył
CAR-AUDIO: Seryjne Radio Philips CAR 400 ze smieniarką na 6 CD, Okablowanie wzmacniacza podłączone pod ori Radio, Przednie głośniki z Aluminiowymi membranami
INNE: Zaślepiony EGR (recyrkulacja spalin), Brak rdzy ;D
Masa rzeczy w samochodzie jest wymieniona, wszystkiego nie sposób zapamiętać.. Wymienię po krótce:
-Czujnik położenia wału (Bosch)
-Amortyzatory przód (seria) (przy wymianie poduszek ukręcił się gwint na jednym ale dostałem je w prezencie bo wystarczy przegwintować)
-Tarcze + Klocki Przód, Szczęki + klocki tył (seria)
-Nowa chłodnica (poprzednia miała niewielki wyciek na jakimś gwincie)
-Kompletny układ wydechowy z końcówka z klasówki (seria)
-Wszystkie oleje i filtry (w silniku zalany MOTUL 10W40)
-zakonserwowane podwozie
-Pełne okablowanie pod sprzęt audio
Marynarz - Śro Paź 10, 2012 11:26
Zdjęcia niebawem ;D
Karol - Śro Paź 10, 2012 12:53 Temat postu: Re: OPEL OMEGA (B-`98) MV6 by Marynarz
Marynarz napisał/a: |
-Kompletny układ wydechowy z końcówka z klasówki (seria) |
Końcówka z klasówki ? A co to ? heheheh
Kędzior - Śro Paź 10, 2012 14:28
karol pewnie jedynka ze sprawdzianu ;p hehe
mv6 211 kucy ciekawe jak to jedzie w omedze ;D
KOSA - Śro Paź 10, 2012 17:20
Zielony metalik w automacie i pakiet Steinmetz'a? Spoko auto,tylko trochę spali co?
OSKA - Śro Paź 10, 2012 21:33
KOSA napisał/a: | Zielony metalik w automacie i pakiet Steinmetz'a? Spoko auto,tylko trochę spali co? |
Srebrna jest a pali nie dużo, bo z tego co obliczyłem Rafałowi wychodzi 12,5 litra gazu na 100km.
A TUTAJ! reszta zdjęć, między innymi zdjęcia Omegi Bushido i dwa na krzyż zdjęcia Darii i Cimara
tuptus - Śro Paź 10, 2012 21:52
w ten podziemny parking podobno nie można wjeżdżać autom na LPG
bardzo ładna Omega. nie zdołałem zobaczyć ceny na ogłoszeniu, ale wydaje mi się że dobry zakup
OSKA - Śro Paź 10, 2012 21:57
tuptus napisał/a: | w ten podziemny parking podobno nie można wjeżdżać autom na LPG |
oj tam nie można od razu
Lincoln - Śro Paź 10, 2012 22:27
No przebieg już komentowałem - pobożne życzenie
Pozatym autko ładne, dobre koło i wyposażenie, brakuje tylko jakiegoś manuala z deferkiem na szperunku
Barley - Śro Paź 10, 2012 22:33
Ładna Omka, coraz więcej mocniejszych aut się pojawia u nas
Fery - Czw Paź 11, 2012 01:22
No no jest rywal...
OSKA - Czw Paź 11, 2012 02:48
ciężki ten rywal w cholerę ...
Marynarz - Czw Paź 11, 2012 13:42
Baaaardzo ciezki ;D ale jakos Daje rade ;D
Bartek - Czw Paź 11, 2012 14:01
ładna jest i dobry silniczek
Krzysztof - Czw Paź 11, 2012 23:40
Fery napisał/a: | No no jest rywal... |
dla Ciebie w klubie rywali nie ma
Omega z automatem jak była nowa przy idealnych warunkach miała 9,8 do setki ile ma po kilku latach eksploatacji kto to wie, ale mam nadzieję, że auto potrafi zaskoczyć. Jak widać potencjał w silniku jest bo Lincoln pokazał że można,
|
|
|