To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
autostarogard.pl
Automobil Klub Starogard

Autostarogard ELITE - BMW M5 - Lincoln

EDI - Pią Maj 31, 2013 17:51

Lincoln napisał/a:
Ciekawi mnie ustawka z civikiem turbo 330+ z Tczewa na autostradzie w przedziale 100km/h+ :mrgreen:
no on nie poleci więcej jak 260 skrzynia się kończy :P ale podejrzewam że do tych 260 był by z przodu
Lincoln - Pią Maj 31, 2013 22:06

Czasy na 1/4 po 3 przejazdach:
1 - 14.5
2 - 13.9
3 - 13.6

No mi też piątka starcza do 260 :mrgreen:

Dawid - Pon Cze 03, 2013 18:15

Co przejazd to lepiej, jeszcze 2 przejazdy i poniżej 13s zejdziesz.
Ale 13,6 i tak jest super

EDI - Pon Cze 03, 2013 19:49

Dawid napisał/a:
Co przejazd to lepiej, jeszcze 2 przejazdy i poniżej 13s zejdziesz.
Ale 13,6 i tak jest super

poniżej 13 ? chyba cię poniosło...

rwtnt - Pon Cze 03, 2013 21:01

13.4- 13.6 to czas zdrowej serii dla e39 m5
Lincoln - Wto Cze 04, 2013 10:00

Widać, że w przypadku tego auta dużo zabiera masa na starcie, co widać porównując do wyników RS4 B7 13.3, v-max 170km/h, M5 13.6 ale V-max 173, w dodatku na nawierzchni w Wilczych start z maksymalnie 1500obr, ale przy slicku i lepszej nawierzchni i jeszcze kilku startach niskie 13 może być do osiągnięcia, po kilku modach w stylu Hondy (czyli wywalenie wnętrza i kilku niepotrzebnych gratów, czy tam ultra lekkie felgi) były przypadki zrobienia 12.xx
Krzysztof - Śro Cze 05, 2013 22:23

Lincoln napisał/a:
(czyli wywalenie wnętrza i kilku niepotrzebnych gratów


a potem co robisz kolego odchudzasz :D nieeee to chyba nie dla mnie,

Ale pewnie będzie szybciej.

Lincoln - Pią Cze 07, 2013 23:26

Nie, no odchudzanie M5 to jak zakładanie do szybkich Hond szerokich 17/18-nastek :mrgreen:
cimar - Pią Cze 07, 2013 23:29

Przem jak tam ogarnianie tematu z tylnym zawieszeniem wyczaiłeś już co to może być ?
Lincoln - Sob Cze 22, 2013 11:23

W tylnym zawiasie wymieniełem tylko pierdołki, bo reszta jest w stanie bdb, więc brak mi już pomysłów, może jakieś twardsze amory będą musiały wlecieć, nie wiem.
Wczoraj z Tomkiem ogarneliśmy EcuMastera, w sumie byłem blisko, a jednak daleko, Huragan przeglądając schematy znalazł bład w moim tymczasowym podłaczeniu "świnki" i teraz moge spokojnie regulować sobie odcinkę bez stresu, że przekręce motor.

Lincoln - Pią Lip 05, 2013 23:56

Zapomniałem dodać, że do baku wpadła nowa pompa Walbro o wydajnośći 255l/h
EDI - Nie Lip 07, 2013 03:52

Lincoln napisał/a:
Zapomniałem dodać, że do baku wpadła nowa pompa Walbro o wydajnośći 255l/h

a co seryjna do seryjnego auta nie styka ? bo chyba nie wymusiło wymianę przesunięcie odcinki , seryjna pewnie nie chodziła na skraju ?

Lincoln - Pon Lip 08, 2013 21:49

W seryjnej zerwała się jedna szczotka o powiedziała Bye Bye :mrgreen: Co ciekawe WAlbro jest mniejsza od seryjnej i musiałem trochę kombinować, ale powinna dać rade, bo może pracować na 6.5 bara, a u mnie musi utrzymać jedynie 5bar.

Na dniach wpadły nowe continentale na tył, 285/35/18 :mrgreen:

EDI - Pon Lip 08, 2013 22:31

mniejsza zaczełeś zjeżdżać z masy haha gejowski profil łopony :mrgreen:
Artur - Pon Lip 08, 2013 22:36

lincoln w takich rozmiarach mam dla Ciebie zacne zimowki:))


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group