Nasze samochody - Passat B5 FL by pietro
KOSA - Czw Lip 25, 2013 19:18
Hmmm a na ilu śrubach trzyma się wiatrak?Może się poluzowały i przez to odpadł.
pietro - Czw Lip 25, 2013 23:57
wiatrak nie spadł, jest na swoim miejscu i jest stabilny ... podejrzewam że coś musiało się dostać spod spodu i niefortunnie dostało się pod wiatrak ... jazda próbna wykonana i póki co chłodnica nie cieknie ( tak się zdaje ) więc póki graty nie przyjdą to mogę się delikatnie przemieszczać Passatem ( ale muszę kontrolować sytuację z chłodnicą )
KOSA - Pią Lip 26, 2013 00:00
No tak jak masz na avatarze to raczej bym nie proponował jeździć z tym uszczelniaczem
Krzysztof - Pią Lip 26, 2013 00:18
współczuję, bo jak się coś sypie to sie człowiek wnerwia, z o zdrowie trzeba dbać
OSKA - Pią Lip 26, 2013 00:53
przez ten uszczelniacz też ciężej będzie Ci się auto nagrzewało
Karol - Pią Lip 26, 2013 00:55
Ten uszczelniacz to w płynie czy w proszku ?
Bo jak w proszku to opiszę Ci jakie możesz mieć problemy przez ten shit...
rusek13 - Pią Lip 26, 2013 12:17
ja kupiłem w płynie i nic nie dał... ziomek kiedyś wsypał proszku do ticolca i przestało działać ogrzewanie
pietro - Pią Lip 26, 2013 19:21
w proszku .... ale i tak muszę zamówić chłodnicę więc to rozwiązanie tylko i wyłącznie przejściowe
EDI - Pią Lip 26, 2013 19:29
pietro napisał/a: | w proszku .... ale i tak muszę zamówić chłodnicę więc to rozwiązanie tylko i wyłącznie przejściowe |
nie gadaj że calgonit dałęś
KOSA - Pią Lip 26, 2013 21:33
Calgonit jest do pralek czyli Honda
rusek13 - Pon Lip 29, 2013 10:49
czy ten szajs w proszku nie uszkadza nic w układzie chłodzenia oprócz chłodnicy? bo jak tylko to to też se zapodam chłodnica też musze zmienić, ale jak pomorze na chwile to czemu nie
MICHAŁ - Pon Lip 29, 2013 19:32
najcześciej wada takiej naprawy jest zatkana nagrzewnica . wiec chyba nie warto tego sypać
pietro - Pon Lip 29, 2013 20:01
Zaznaczmy że może, ale nie musi więcej optymizmu
conpress - Pon Lip 29, 2013 21:05
... każdy japoniec, w którym stosowano proszek miał w krótkim okresie czasu zawaloną nagrzewnicę .. w najlepszym wypadku słabiej zaczyna grzać.., ale to dobry objaw, bo ja lubię w autach wymieniać nagrzewnice... średnio od 3 do 8h roboty (sharan, E38) lub nawet ponad 20h (mercedes W140)... o kosztach nagrzewnicy nie piszę bo to pikuś w porównaniu do kosztów robocizny
Barley - Pon Lip 29, 2013 21:15
No pietro masz wyraźny sygnał do kogo masz się udać na ewentualną wymianę
|
|
|