To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
autostarogard.pl
Automobil Klub Starogard

Nasze samochody - Passat B5 FL by pietro

KOSA - Czw Lip 25, 2013 19:18

Hmmm a na ilu śrubach trzyma się wiatrak?Może się poluzowały i przez to odpadł.
pietro - Czw Lip 25, 2013 23:57

wiatrak nie spadł, jest na swoim miejscu i jest stabilny ... podejrzewam że coś musiało się dostać spod spodu i niefortunnie dostało się pod wiatrak ... jazda próbna wykonana i póki co chłodnica nie cieknie ( tak się zdaje ) więc póki graty nie przyjdą to mogę się delikatnie przemieszczać Passatem ( ale muszę kontrolować sytuację z chłodnicą )
KOSA - Pią Lip 26, 2013 00:00

No tak jak masz na avatarze to raczej bym nie proponował jeździć z tym uszczelniaczem :wink:
Krzysztof - Pią Lip 26, 2013 00:18

współczuję, bo jak się coś sypie to sie człowiek wnerwia, z o zdrowie trzeba dbać :D
OSKA - Pią Lip 26, 2013 00:53

przez ten uszczelniacz też ciężej będzie Ci się auto nagrzewało
Karol - Pią Lip 26, 2013 00:55

Ten uszczelniacz to w płynie czy w proszku ?

Bo jak w proszku to opiszę Ci jakie możesz mieć problemy przez ten shit...

rusek13 - Pią Lip 26, 2013 12:17

ja kupiłem w płynie i nic nie dał... ziomek kiedyś wsypał proszku do ticolca i przestało działać ogrzewanie :)
pietro - Pią Lip 26, 2013 19:21

w proszku .... ale i tak muszę zamówić chłodnicę więc to rozwiązanie tylko i wyłącznie przejściowe
EDI - Pią Lip 26, 2013 19:29

pietro napisał/a:
w proszku .... ale i tak muszę zamówić chłodnicę więc to rozwiązanie tylko i wyłącznie przejściowe

nie gadaj że calgonit dałęś :mrgreen:

KOSA - Pią Lip 26, 2013 21:33

Calgonit jest do pralek czyli Honda :mrgreen:
rusek13 - Pon Lip 29, 2013 10:49

czy ten szajs w proszku nie uszkadza nic w układzie chłodzenia oprócz chłodnicy? bo jak tylko to to też se zapodam :?: chłodnica też musze zmienić, ale jak pomorze na chwile to czemu nie :???:
MICHAŁ - Pon Lip 29, 2013 19:32

najcześciej wada takiej naprawy jest zatkana nagrzewnica . wiec chyba nie warto tego sypać
pietro - Pon Lip 29, 2013 20:01

Zaznaczmy że może, ale nie musi ;) więcej optymizmu ;)
conpress - Pon Lip 29, 2013 21:05

... każdy japoniec, w którym stosowano proszek miał w krótkim okresie czasu zawaloną nagrzewnicę .. w najlepszym wypadku słabiej zaczyna grzać.., ale to dobry objaw, bo ja lubię w autach wymieniać nagrzewnice... średnio od 3 do 8h roboty (sharan, E38) lub nawet ponad 20h (mercedes W140)... o kosztach nagrzewnicy nie piszę bo to pikuś w porównaniu do kosztów robocizny :-D
Barley - Pon Lip 29, 2013 21:15

No pietro masz wyraźny sygnał do kogo masz się udać na ewentualną wymianę :mrgreen:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group