Nasze samochody - E30 nr2 by Bartek
Bartek - Pon Kwi 29, 2013 18:52 Temat postu: E30 nr2 by Bartek Historia auta taka, że najpierw zaczęła mi się podobać na tablicy.pl bo sobie przeglądałem e30stki
Wystawiłem na próbe matową na sprzedaż (ciężka decyzja z myślą, że sprzedaję projekt ferego, który kosztował go wiele kasy i pracy). No więc po decyzji wystawiłem ją na tablice i driftforum, za dwa dni przyjechał typ z kołobrzegu (rok starszy ode mnie), po oględzinach i przejażdżce wszystko mu pasowało i wziął wracająć do Kołobrzegu na kołach !
No więc jak już miałem kase w dłoni, zacząłem szukac czegoś bardziej ekonomicznego i normalnego, po poszukiwaniach po całym internecie nic mi nie odpowiadało. Nie wiem co mnie podkusiło, żeby znowu pchać się w duży silnik bez gazu . Zapadła szybka decyzja, dzwoniłem do typa, wszystko ugadane. O godz 22 wyjazd do Radomia. Spodobała mi się oczywiście przez v'ke ferego, na zdjęciach była identyczna
Oglądałem ją i po matowej, wiedziałem oczywiście gdzie szukac rudej i przegnić. Podłoga jak i cała reszta zdrowa bez najmniejszej dziurki. Mankamentem jest lakier na tylnych nadkolach co mi w ogóle nie przeszkadza. Kupiłem ją bez przeglądu oraz z wyciągniętym wnętrzem (przez co brakuje mi jeszcze troche plasticzków). W drodze z Radomia oczywiście banan na twarzy po wciskaniu gazu w podłoge i spoglądaniu na wskaźnik paliwa Wyszło, że na trasie spaliła 9,5l/100km - w dodatku kilka razy sprawdzałem vmax, bo jechałem przez Niemcy (w porównaniu do matowej jestem bardzo zadowolony) . I oto jest
MODEL: BMW E30 320 Touring 1988r
SILNIK: swap m50b25 + chłodnica 2.4td +wiatraki załączane ze środka
UKLAD DOLOTOWY: tradycyjnie stożek
UKLAD WYDECHOWY: seria z e36 325 bez kata
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: el.szyby ! nawet wycieraczki ma sprawne
UKLAD NAPĘDOWY: nie mam pojęcia bo zapomniałem spytac, ale sądze że skrzynia seria + wał z diesla, dyfer zaspawany 4.27 (vmax 175km/h)
ZAWIESZENIE: MTS Technic 60/60, wymienione gumy w zawieszeniu z przodu, rozpórki przód i tył, z przodu camber plates (regulowany negatyw)
UKLAD HAMULCOWY: słaba seria, nie raz trzeba sobie pomóc biegami
BODY-KIT: Przedni zderzak m-tech 2
ŚRODEK: profilaktycznie jak w kazdej e30 podarte fotele, brak tapicerki w bagazniku, podsufitka obszyta gejowskim puszystym materiałem
CAR-AUDIO: R6
INNE:
Alufelgi Aluett 17' których muszę sie pozbyć
MOC:
seria: 129 KM , przy 6000 obr/min 164 Nm 12V
po swapie: 192 KM, przy 5900 obr/min 245 Nm 24V
Status: troche jeszcze trzeba pogrzebać
ale ogólnie jestem bardzo z niego zadowolony, w osiu spaliłem 3 komplety kół a paliwo które wtedy zalałem mam jeszcze do teraz. Po osiu jedyne co trzeba było zrobić to uszczelniacz w dyfrze (juz zrobione). Teraz mi pozostało zrobić piaste bo koło trzyma się na 3 śruby (dziękuję wulkanizacji na ul.derdowskiego ;*)
tutaj sprint 0-100 na oponach na których latałem w osiu dlatego tak ujowy start z 2
http://www.youtube.com/watch?v=kFld1OV0ftM
Jankes - Pon Kwi 29, 2013 19:03
Pierwsze chwile jak go w Radomiu widzialem jakośnie bylem przekonany ale jak sie przejechalismy to mi sie spodobalo
mtey - Pon Kwi 29, 2013 20:33
Potwierdzam, bardzo ładnie się napędza
conpress - Pon Kwi 29, 2013 21:34
..bardzo fajne E30.. mimo kilku widocznych nawet z daleka mankamentów które powyżej opisałeś - jest w stanie naprawdę niezłym (co potwierdza moją teorię, że najzdrowsze blachy mają roczniki 1988-1989)
swap zrobiony kulturalnie, bez wielkiego drutowania (można się na pewno do czegoś doczepić, ale ... w końcu nie jest to auto za 20-30 tyś).. odpycha się jak należy i wygląda lepiej niż ..3/4 E36 na naszych drogach..
..chwalebne jest to, że Bartek jest nadal uczniem Liceum, a ma już tak poważną furę.. pełen szacun dla Bartka, za jego determinację w realizacji marzeń.. za rozwijanie zdolności za kółkiem, które na moje (chyba niewprawne oko) są naprawdę dobre.. tak 3maj!!
Pony - Pon Kwi 29, 2013 21:45
Najładniejsza e30 w Touringu jaką dotychczas widziałam - według mnie oczywiście Na ostatnim Osiu byłam nią wprost zauroczona
Widać, że dobrze o nią dbasz. Oby tak dalej
Bartek - Pon Kwi 29, 2013 21:45
heh dzieki, miło
Pony napisał/a: | Najładniejsza e30 w Touringu jaką dotychczas widziałam - według mnie oczywiście Na ostatnim Osiu byłam nią wprost zauroczona |
chyba mylisz z turasem ferego
Fery - Wto Kwi 30, 2013 00:00
Fajnie że zostales przy e30, granty zakupu....
EDI - Wto Kwi 30, 2013 00:38
dobrze o nią dbasz ? tosz on ja pałuje hahaa pozdro bart
OSKA - Wto Kwi 30, 2013 01:14
mi się też podoba a nigdy nie przepadałem za turasami
Pony - Wto Kwi 30, 2013 11:10
Bartek napisał/a: | chyba mylisz z turasem ferego |
nie, nie, nie!
to, że jestem dziewczyną nie znaczy, że nie odróżniam aut
chodziło mi na 100% o Twoją e30 - jest po prostu zadbana i to się rzuca w oczy
EDI - a niech sobie ją pałuje, przecież od tego jest bemka
tylko szczerze mówiąc trochę żal mi dupę ściska jak sobie pomyśle, że moja beta to automat ;. ale zbieram na jakąś e30
Bartek - Wto Kwi 30, 2013 16:49
Pony napisał/a: |
jest po prostu zadbana i to się rzuca w oczy
|
haha
kurde dyfer bardzo mocno mi zaczął wyć jak jade na luzie ;/
a w dodatku urwałem dokładke z przodu bo spieszyłem sie do szkoly ;/
EDI - Wto Kwi 30, 2013 19:16
nic o nią nie dbasz
Pony - Wto Kwi 30, 2013 19:43
Zobaczymy jak będzie wyglądała na majówce w Toruniu
ja swoją e46 od jutra zaczynam pucować ;p
Lincoln - Pią Maj 03, 2013 13:56
Bartek napisał/a: |
a w dodatku urwałem dokładke z przodu bo spieszyłem sie do szkoly ;/ |
Jaki z tego morał???
Do szkoły jeździ się komunikacją miejską, burżuje rowerem
A tak poważnie całkiem szybkie e30, ciekawe jak wyjdzie porównanie z seryjnym M20
Bartek - Pią Maj 03, 2013 14:04
pierwszy raz od dłuższego czasu byłem autem w szkole bo miałem jeszcze troche paliwa a i tak musiałem po opony jechac ;p
matową byłem z 2-3 razy.
co do m20 to hmm chyba większych problemów by nie było zeby objechać . Ty lincoln a na twoim kanale Youtube masz jak się ustawiałeś z m50 nie?
|
|
|