To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
autostarogard.pl
Automobil Klub Starogard

Nasze samochody - Druga Dedra Jacy, czyli klekot za grosze. UWAGA GENDER!

Jaca! - Wto Lut 25, 2014 22:05

mały uploadzik:

Z ostatnich prac zrobiłem czarne lampy przednie, wpadł kondensator do audio i skrzynka liczona pod głosnik

Podniosłem na maksa dawke na pompie paliwowej, teraz dedra zbiera sie jak wariat i alladyny za sobą zostawia niezłe :D liczyłem przyspieszenie do setki, jakieś 11.5-12 sek :) Jak na starego kapcia dobry myślę wynik zwazywszy że katalog podaje 13.7 :shock:

Krzysztof - Wto Lut 25, 2014 23:30

wiesz tylko w dieslu nie można dać za dużo paliwa, jest całkiem odwrotnie niż w aucie benzynowym :D

W dieslu za dużo paliwa oznacza dziurę w tłoku

broj83 - Śro Lut 26, 2014 00:22

Dokładnie tak jak Krzysztof napisal, więc radziłbym podkręcić turbo, ale musi być to przemyślane więc warto zakupić chociaż tani wskaźnik turbo i sprawdzić w dokumentacji ile to twoje turbo ciśnienia wytrzymuje ;-)
Jaca! - Śro Lut 26, 2014 00:36

Obecnie w piku pompuje 0.8 bara, ludzie podnoszą doładowanie do 1.1 i wtedy daje to na prawde dobre efekty.

Tą dawke musze zmniejszyć bo na paliwo nie wyrobie, pali teraz 8-9 litrów... Zrobiłem to tylko na próbe, wyczytałem na necie :)

Jak podnieść doładowanie?

Tomix - Śro Lut 26, 2014 00:42

większe turbo :D
Jaca! - Śro Lut 26, 2014 01:07

nie bede w trupa pakował daj spokój :D

mbc zamontuje

conpress - Śro Lut 26, 2014 01:13

..jakie tam obecnie turbo siedzi? jakies oznaczenie z dmuchawki zapodaj..
Jaca! - Śro Lut 26, 2014 01:46

z tego co znalazłem to siedzi tam IHI VL4 / VD130011 jakiś.
Jaca! - Pon Maj 05, 2014 02:57

A więc tak. Po testach w Osiu udało mi sie ustawić dobrze mbc ale.. Widzę niepokojące efekty w postaci lekkiej piany w zbiorniku wyrównawczym. Zastanawiające jest też zajebiste cisnienie w układzie oraz dziwne wycieki oleju z silnika, zaczęło mocno kapać gdzieś przy chłodnicy oleju, podstawa filtra zaolejona, miska też jakoś tak mocniej, coś mi tu śmierdzi...

Jutro ogarniam temat. Zacznę od płukania układu, zaleje wodą i bede obserwować...

Krzysztof - Pon Maj 05, 2014 07:56

nie chce straszyc ale uszczelka pod glowica jak uszkodzona moze dawac podobne objawy.
Tomix - Pon Maj 05, 2014 18:49

Jaca! napisał/a:
A więc tak. Po testach w Osiu


Pamiętam aż kontrolka z narysowana turbiną paliła się na czerwono przy wysokich obrotach silnika :D

Jaca! - Pon Maj 05, 2014 20:21

Kontrolka od przeładowania turbiny błysnęla mi tylko może z 3 razy, przy szybkiej zmianie z 4 na 5 a zapala sie ona jak przeładuje pow. 1 bara. :P

---

dwie foteczki z dzisiejszego grzebania. Dwa dni temu zaczął mi sie sączyc olej w poblizu chłodnicy oleju, wracając wczoraj z roboty wyciekło mi pół litra oleju :O Dziś zlokalizowalem, okazało sie ze metalowe kolanko przy wężu olejowym sie przetarło. Zakleilem dwuskładnikowym klejem i git.




Teos - Wto Maj 06, 2014 04:22

teraz tylko jeszcze dosc czy to uszczelka walnieta czy nie moze wystarczy przeplukac uklad i zalac nowy plyn.
Tomix - Wto Maj 06, 2014 20:27

Teraz to śmiga jak na tym filmie :)
https://www.youtube.com/watch?v=DhIVtGS3-dk

Jaca! - Śro Maj 14, 2014 22:32

Wczoraj kupiłem sobie wzmacniacz Crunch P4175 czyli cztery kanały po 175W ;) w mostku 2x350 :D





Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group