Nasze samochody - Druga Dedra Jacy, czyli klekot za grosze. UWAGA GENDER!
Jaca! - Wto Lut 25, 2014 22:05
mały uploadzik:
Z ostatnich prac zrobiłem czarne lampy przednie, wpadł kondensator do audio i skrzynka liczona pod głosnik
Podniosłem na maksa dawke na pompie paliwowej, teraz dedra zbiera sie jak wariat i alladyny za sobą zostawia niezłe liczyłem przyspieszenie do setki, jakieś 11.5-12 sek Jak na starego kapcia dobry myślę wynik zwazywszy że katalog podaje 13.7
Krzysztof - Wto Lut 25, 2014 23:30
wiesz tylko w dieslu nie można dać za dużo paliwa, jest całkiem odwrotnie niż w aucie benzynowym
W dieslu za dużo paliwa oznacza dziurę w tłoku
broj83 - Śro Lut 26, 2014 00:22
Dokładnie tak jak Krzysztof napisal, więc radziłbym podkręcić turbo, ale musi być to przemyślane więc warto zakupić chociaż tani wskaźnik turbo i sprawdzić w dokumentacji ile to twoje turbo ciśnienia wytrzymuje
Jaca! - Śro Lut 26, 2014 00:36
Obecnie w piku pompuje 0.8 bara, ludzie podnoszą doładowanie do 1.1 i wtedy daje to na prawde dobre efekty.
Tą dawke musze zmniejszyć bo na paliwo nie wyrobie, pali teraz 8-9 litrów... Zrobiłem to tylko na próbe, wyczytałem na necie
Jak podnieść doładowanie?
Tomix - Śro Lut 26, 2014 00:42
większe turbo
Jaca! - Śro Lut 26, 2014 01:07
nie bede w trupa pakował daj spokój
mbc zamontuje
conpress - Śro Lut 26, 2014 01:13
..jakie tam obecnie turbo siedzi? jakies oznaczenie z dmuchawki zapodaj..
Jaca! - Śro Lut 26, 2014 01:46
z tego co znalazłem to siedzi tam IHI VL4 / VD130011 jakiś.
Jaca! - Pon Maj 05, 2014 02:57
A więc tak. Po testach w Osiu udało mi sie ustawić dobrze mbc ale.. Widzę niepokojące efekty w postaci lekkiej piany w zbiorniku wyrównawczym. Zastanawiające jest też zajebiste cisnienie w układzie oraz dziwne wycieki oleju z silnika, zaczęło mocno kapać gdzieś przy chłodnicy oleju, podstawa filtra zaolejona, miska też jakoś tak mocniej, coś mi tu śmierdzi...
Jutro ogarniam temat. Zacznę od płukania układu, zaleje wodą i bede obserwować...
Krzysztof - Pon Maj 05, 2014 07:56
nie chce straszyc ale uszczelka pod glowica jak uszkodzona moze dawac podobne objawy.
Tomix - Pon Maj 05, 2014 18:49
Jaca! napisał/a: | A więc tak. Po testach w Osiu |
Pamiętam aż kontrolka z narysowana turbiną paliła się na czerwono przy wysokich obrotach silnika
Jaca! - Pon Maj 05, 2014 20:21
Kontrolka od przeładowania turbiny błysnęla mi tylko może z 3 razy, przy szybkiej zmianie z 4 na 5 a zapala sie ona jak przeładuje pow. 1 bara.
---
dwie foteczki z dzisiejszego grzebania. Dwa dni temu zaczął mi sie sączyc olej w poblizu chłodnicy oleju, wracając wczoraj z roboty wyciekło mi pół litra oleju :O Dziś zlokalizowalem, okazało sie ze metalowe kolanko przy wężu olejowym sie przetarło. Zakleilem dwuskładnikowym klejem i git.
Teos - Wto Maj 06, 2014 04:22
teraz tylko jeszcze dosc czy to uszczelka walnieta czy nie moze wystarczy przeplukac uklad i zalac nowy plyn.
Tomix - Wto Maj 06, 2014 20:27
Teraz to śmiga jak na tym filmie
https://www.youtube.com/watch?v=DhIVtGS3-dk
Jaca! - Śro Maj 14, 2014 22:32
Wczoraj kupiłem sobie wzmacniacz Crunch P4175 czyli cztery kanały po 175W w mostku 2x350
|
|
|