Nasze samochody - Ford Escort RS Turbo by Teos
Teos - Pon Wrz 16, 2013 03:48 Temat postu: Ford Escort RS Turbo by Teos MARKA:Ford Escort RS2000
MODEL: 1992, hatchback, 3D
SILNIK:byl 2.0 jest 2.3
WYPOSAŻENIE: serynje
CAR-AUDIO:
Radio alpine cda-9812rb
Glosniki
przod HERTZ DIECI DSK130
tyl Głośniki HERTZ DCX165
Kondensator Lanzar LQ19CAP 1,9 Farada
wzmacniacz Crunch GTX2400 1x 400W RMS 4Ohm +BassPilot
tuba nie pamietam jaki glosnik ale ma 400w RMS szkynka zrobiona pod glosnik
INNE:
MARKA:Ford Escort RS2000 zrobiony na replike Coswortha
MODEL: 1992, hatchback, 3D
SILNIK:byl 2.0 150km potem 2.3 163km a jest obecnie 2.3 turbo moc narazie nie znana
WYPOSAŻENIE: serynje
fotele kubelkowe recaro elektryczne szyby lusterka szyber dach
CAR-AUDIO:
Radio alpine cda-9812rb
Glosniki
przod HERTZ DIECI DSK130
tyl Głośniki HERTZ DCX165
Kondensator Lanzar LQ19CAP 1,9 Farada
wzmacniacz Crunch GTX2400 1x 400W RMS 4Ohm +BassPilot
MODYFIKACJE:A wiec tak silnik od Forda Galaxy 2,3 16V uturbiony
silnik rozebrany byl calkowicie blok poszedl do splanowania glowica tez
wal od 2.3 zostal zastapiony walem od 2.0 co dalo taki skutek(krotszy skok tloka) ze silnik zostal odprezony pod turbo.Nowe panewki napawane glowne i prowadzace, korby po przerobce tam gdzie robili mi panewki. Blok i Glowica zostala z 2.3 a reszta osprzetu jest od 2.0.
Kolektor wydechowy odn Nissana 200sx wystarczylo tylko przespawac flansze.
Turbo od Forda Probe 2.2turbo pierwszej generacji
IC od BMW e39.
Zewnetrzny regulator cisnienie paliwa oraz MBC
5 dodatkowych zegarow: cisnienie doladowania,cisnienie oleju,cisnienie paliwa,cisnienie oleju na turbo, woltomierz.
Zalozony takze superchip dedykowany.
Skrzynia biegow od Escorta z lat 80/90 po przerobkach ze szpera 50% druga od Escort 1,6 Turbo czeka na remoncik a orginalana mtx lezy sobie.
Sprzeglo organiczne sciagane z Angli.
W dalszych planach jest zastapienie orginalnego kapa kampem Stand Alone.
ZDJECIA:
a tak wygladal jak kupilem
MOC: 150km po przeróbkach 160km
Status:
Silnik od Forda Galaxy 2.3 litra a dokladnie blok z glowica oczywiscie z walem i tlokami. Dol jest od Rs-a2000 i reszta gory tez z Rs-a2000 z walkami rajdowymi dotakowo zostala zmieniona pompa paliwa na Walbro 255 Hi Press i zmieniony regulator cisnienia paliwa. Wszystko chodzi i jest wystrojone na Ecumasterze 3. Na dzien dzisiejszy jest jeszcze do dostrojenia drobne poprawki.
Po zlozeniu silnika
Budowa repliki Coswortha
A tu kolegi z takim samym silnikiem jak moj
Jankes - Pon Wrz 16, 2013 03:56
No niezle, dawaj tym na spota, musze zobaczyc ps kilka dni temu tez mialem escorta
Teos - Pon Wrz 16, 2013 04:01
Dzisiaj bylem pierwszy raz na zlocie.
po zlozeniu silnika
Marynarz - Pon Wrz 16, 2013 04:27
no ciekawe autko ;D
rusek13 - Pon Wrz 16, 2013 08:15
autko jak najbardziej spoko, feremu sie podobało
Bzyk - Pon Wrz 16, 2013 10:46
Mialem kiedyś model bugaro właśnie forda escorta rs Mimo że ten spojler wygląda beznadziejnie uwielbiałem go. Powodzenia w modach i utrzymaniu.
Bartek - Pon Wrz 16, 2013 11:14
fajny wykres, widać, że ciągnie od dołu.
Krzysztof - Pon Wrz 16, 2013 11:23
Jankes napisał/a: | dawaj tym na spota |
mogłeś przyjechać, bo Escort był,
Jankes - Pon Wrz 16, 2013 12:34
Ale deszcz padal to mi sie nie chcialo ;d nastepnym razem :d
Artur - Pon Wrz 16, 2013 12:55
zawsze chcialem miec takiego RS-a, zacne autko
Teos - Pon Wrz 16, 2013 13:52
dzieki ale jeszcze troche jest do zrobienia przy nim.
OSKA - Pon Wrz 16, 2013 14:43
Eskorcik fajny, ale jedno mnie przeraziło w tym aucie .. Te dywaniki
Artur - Pon Wrz 16, 2013 16:35
Największy blask by dostal gdyby był w totalnym orginalnym wykończeniu. Żadnych zbędnych gadżetów:) wtedy jest to coś wyjątkowego:)
pietro - Pon Wrz 16, 2013 16:50
bardzo ciekawa furka ... ile to cudo waży?
Teos - Pon Wrz 16, 2013 17:32
Artur napisał/a: | Największy blask by dostal gdyby był w totalnym orginalnym wykończeniu. Żadnych zbędnych gadżetów:) wtedy jest to coś wyjątkowego:) |
jedynie przybyly dodatkowe zegary w srodku. A z zewnatrz body kit od Coswortha
A autko wazy 1150kg
|
|
|