To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
autostarogard.pl
Automobil Klub Starogard

Nasze samochody - Ford Sierra CLX

conpress - Nie Sty 26, 2014 17:52
Temat postu: Ford Sierra CLX
Admin mnie męczy ostatnio, że nie mam żadnego auta opisanego w dziale nasze samochody.. lenistwem nie mam już się tłumaczyć.. bo człowiek na L4 ma podobno więcej czasu.. :razz: przyjąłem wyzwanie, gdzie postanowiłem opisać mój "zimowóz". Piszę zimowóz, dlatego że jesienią, gdy zacząłem szukać i sprawdzać ceny zimówek do 9-5tki w rozmiarze 225/45R17 bądź 235/45R17 stwierdziłem że szkoda kasy na tak kosztowne obuwie i albo w niesprzyjających warunkach będę chodził pieszo, albo.. kupię tanie auto z założonymi zimówkami w cenie kpl firmowych zimówek do schaba.. :-P
Okazja trafiła się pod koniec listopada, kiedy diablomarek wespół z Huraganem sprzedawał jedną ze swoich sierr (co ważne do auta załączony był kpl kół zimowych).. do tego RWD.. do tego oryginalne 230T.km przebiegu -jednym słowem idealny zimowóz :-D


==========================


MODEL: FORD Sierra CLX (CLX znaczy golas) Modeljahre 90 (w dowodzie 91) 5drzwi czyli model bardzo średni wizualnie, jakiś niebieski metalic, oprócz przednich błotników wszystko fabryczny lakier (!)

SILNIK: N9C 2.0 DOHC 88kW czyli prawie 120 PSów na suchum asfalcie czyli .. ok 300PS na lodzie i śniegu :mrgreen:

UKLAD DOLOTOWY: seryjny N/A wtrysk półsekwencja na niezawodnym mapsensorze

UKLAD WYDECHOWY: seryjny prawie 24 letni, czyli wymagający wymiany bo coś tam brzęczy w środkowym, katy elegancko wycięte :-P

ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: Reflektory przód na żarówkach HALOGOENOWYCH typ H 4 (!!) regulacja natężenia podświetlenia wskaźników (!), 3 programy pracy wycieraczek, central zamek + dołożone sterowanie z pilota :-)

UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia 5 biegów manual typ MT75, most 3.62 obudowa 7".. uszkodzona podpora na wale, którą może kiedyś wymienię..

ZAWIESZENIE: seria a właściwie mega seria bo z tyłu nie ma nawet stabilizatora! koła letnie 14" w garażu z przepięknymi wiejskimi kołpakami, zimówki z deskorolki całe 185/70 R13 by KORMORAN WINTER TIRES 6-7mm bieżnika w momencie zakładania na auto

UKLAD HAMULCOWY: jest! żadnych ABS, ESP, DSC, TC.. przód tarczowe, tył bębny.. ale jakie! średnica 228 szerokość 57 co daje mega skuteczny hamulec ręczny

ŚRODEK: fotele welurowe pokryte pokrowcami z syntetycznego misia (styl agro), gdzie pokrowce godzinę po zakupie wylądowały w piecu.. ogólnie lekko przybrudzony, kierownica regulowana (i tu mega zaskoczenie) w 2 płaszczyznach, wpip schowków mega ergonomicznie (jak na 2 połowę lat 80tych), miejsca nie za dużo, nie za mało.. czyli w sam raz. ogólnie wnętrze nie poniszczone, b. zadbane

CAR-AUDIO: 2 głośniki z przodu, lewy nie działa.. z tyłu customowa półka z jebitnymi głośnikami i zagubionym w akcji wzmacniaczem.. z uwagi na wagę, leży w garażu.. radio coś tam SONY pożyczone do testów od Lincolna - przynajmniej czyta MP3

kilka fotek, które wykonał jeszcze diablomarek:







Arek - Nie Sty 26, 2014 19:10

Dobrze że opisałeś.
Ścierwo ładne i w dobrym stanie technicznym jak i wizualnym.
Jak na ten motor to na prawdę bardzo dobrze się odpycha.
Jeżeli nie będziesz chciał się długo nim cieszyć to na pewno szybko znajdzie nowego właściciela. :grin:

Tomix - Nie Sty 26, 2014 19:13

Genialny opis calutki przeczytałem bo tak mnie wciągneło :D
Co do sierry to fakt opony 17 nie dość że używek bardzo mało to nowe majątek :D Na wyjazdy po bułki do sklepu zima idealne autko :D

Bartek - Nie Sty 26, 2014 21:41

nawet się tym przejechałem i jestem pozytywnie zaskoczony bo jechałem tez arkową sierrą i jest dość spora różnica ;)

podoba mi się :wink:

Jankes - Nie Sty 26, 2014 22:39

Bardzo ladna, zadko taka sierre mozna spotkac :)
Krzysztof - Nie Sty 26, 2014 22:41

ja jeszcze nie jechałem ale mam nadzieję że właściciel da mi się karnąć :D po parkingu :D

ogólnie wygląda całkiem dobrze, ma czysto pod maską nie wiem jak to możliwe :D

conpress - Nie Sty 26, 2014 23:55

Krzysztof napisał/a:
ja jeszcze nie jechałem ale mam nadzieję że właściciel da mi się karnąć :D po parkingu :D (..)


nie widzę problemu.. może być nawet jakieś lotnisko.. w ub. tygodniu poszła pięknie długim bokiem przy licznikowych 130 km/h (według GPS 108km/h) :razz:

Krzysztof napisał/a:
(..) ma czysto pod maską nie wiem jak to możliwe :D

no wiesz, niby auto na "F", ale jednak inne :twisted:

conpress - Wto Gru 02, 2014 00:53

..jakby co, Sierra idzie na sprzedaż - to już raczej bardziej niż pewne

jakby ktoś był zainteresowany proszę info na priv

mateuh - Śro Gru 03, 2014 00:12

conpress, a kiedy będziesz sprzedawał :P
conpress - Śro Gru 03, 2014 16:09

..sprzedać mogę zawsze, jak ktoś położy kasę na stół.. :mrgreen:
Jaca! - Śro Gru 03, 2014 16:57

:sad: :sad: :sad: Łaj?
KOSA - Śro Gru 03, 2014 17:09

Hmmm szkoda, w takim stanie blacharskim długo Sierry nie widziałem, jedzie całkiem spoko, mega lekko działa wspomaganie (tak mi się przynajmniej wydaje), ma w dziwacznym miejscu włączanie świateł, ale pewnie kwestia przyzwyczajenia. Nowy nabywca pewnie prędko się znajdzie, szkoda tylko tych pokrowców, na pewno były klimatyczne :cool:
conpress - Śro Gru 03, 2014 17:18

KOSA napisał/a:
Hmmm szkoda, w takim stanie blacharskim długo Sierry nie widziałem, jedzie całkiem spoko, mega lekko działa wspomaganie (tak mi się przynajmniej wydaje), ma w dziwacznym miejscu włączanie świateł, ale pewnie kwestia przyzwyczajenia. Nowy nabywca pewnie prędko się znajdzie, szkoda tylko tych pokrowców, na pewno były klimatyczne :cool:


co do blach to nie jest źle, nie jest też idealnie.. za to na pewno zdecydowana większość blach jest w fabrycznym lakierze..

co do pokrowców - to tylko problem był, bo 100% syntetyczne futerko zakleiło w garażu rurę kominową, która do niczego już się potem nie nadawała..

rusek13 - Śro Gru 03, 2014 21:30

brał bym jak by maiła gaz, bo ja niemieckie korzenie mam więc zamiłowanie do gazu mam w genach. Nie mniej szkoda sprzedawać, bo to już youngtimer z definicji :) powodzenia przy sprzedaży, mam nadzieje że nie kupi jej jakiś wioskowy amator drajftingu...
mateuh - Czw Gru 04, 2014 11:03

conpress, a mierzyłeś lakier w swojej??
Na swojej ost mierzyłem i jest 120 na bokach i 100 na dachu
szukałem szpachli na nadkolach itd .. i nie ma nic

2 sprawa: Kilka dni temu gadałem z kolesiem który twierdzi że można dostać zaświadczenie o tym że auto jest wartościowe - zabytek bez konieczności zakładania żółtych blach
W razie tragedii na drodze nie będzię że dadzą Ci 1000 zł i karzą się uśmiechać
jak jesteś zainteresowany to ja od stycznia działam w temacie z tym że poważnie myślę też o żółtych blachach do ścierwa i kupnem jeździdła z lpg
Dojście do rzeczoznawcy mam ;)

ps. Chyba w klubie sierra jest najpopularniejszym autem :) no może ale ford napewno :mrgreen:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group