Nasze samochody - Ford Sierra CLX
conpress - Nie Sty 26, 2014 17:52 Temat postu: Ford Sierra CLX Admin mnie męczy ostatnio, że nie mam żadnego auta opisanego w dziale nasze samochody.. lenistwem nie mam już się tłumaczyć.. bo człowiek na L4 ma podobno więcej czasu.. przyjąłem wyzwanie, gdzie postanowiłem opisać mój "zimowóz". Piszę zimowóz, dlatego że jesienią, gdy zacząłem szukać i sprawdzać ceny zimówek do 9-5tki w rozmiarze 225/45R17 bądź 235/45R17 stwierdziłem że szkoda kasy na tak kosztowne obuwie i albo w niesprzyjających warunkach będę chodził pieszo, albo.. kupię tanie auto z założonymi zimówkami w cenie kpl firmowych zimówek do schaba..
Okazja trafiła się pod koniec listopada, kiedy diablomarek wespół z Huraganem sprzedawał jedną ze swoich sierr (co ważne do auta załączony był kpl kół zimowych).. do tego RWD.. do tego oryginalne 230T.km przebiegu -jednym słowem idealny zimowóz
==========================
MODEL: FORD Sierra CLX (CLX znaczy golas) Modeljahre 90 (w dowodzie 91) 5drzwi czyli model bardzo średni wizualnie, jakiś niebieski metalic, oprócz przednich błotników wszystko fabryczny lakier (!)
SILNIK: N9C 2.0 DOHC 88kW czyli prawie 120 PSów na suchum asfalcie czyli .. ok 300PS na lodzie i śniegu
UKLAD DOLOTOWY: seryjny N/A wtrysk półsekwencja na niezawodnym mapsensorze
UKLAD WYDECHOWY: seryjny prawie 24 letni, czyli wymagający wymiany bo coś tam brzęczy w środkowym, katy elegancko wycięte
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: Reflektory przód na żarówkach HALOGOENOWYCH typ H 4 (!!) regulacja natężenia podświetlenia wskaźników (!), 3 programy pracy wycieraczek, central zamek + dołożone sterowanie z pilota
UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia 5 biegów manual typ MT75, most 3.62 obudowa 7".. uszkodzona podpora na wale, którą może kiedyś wymienię..
ZAWIESZENIE: seria a właściwie mega seria bo z tyłu nie ma nawet stabilizatora! koła letnie 14" w garażu z przepięknymi wiejskimi kołpakami, zimówki z deskorolki całe 185/70 R13 by KORMORAN WINTER TIRES 6-7mm bieżnika w momencie zakładania na auto
UKLAD HAMULCOWY: jest! żadnych ABS, ESP, DSC, TC.. przód tarczowe, tył bębny.. ale jakie! średnica 228 szerokość 57 co daje mega skuteczny hamulec ręczny
ŚRODEK: fotele welurowe pokryte pokrowcami z syntetycznego misia (styl agro), gdzie pokrowce godzinę po zakupie wylądowały w piecu.. ogólnie lekko przybrudzony, kierownica regulowana (i tu mega zaskoczenie) w 2 płaszczyznach, wpip schowków mega ergonomicznie (jak na 2 połowę lat 80tych), miejsca nie za dużo, nie za mało.. czyli w sam raz. ogólnie wnętrze nie poniszczone, b. zadbane
CAR-AUDIO: 2 głośniki z przodu, lewy nie działa.. z tyłu customowa półka z jebitnymi głośnikami i zagubionym w akcji wzmacniaczem.. z uwagi na wagę, leży w garażu.. radio coś tam SONY pożyczone do testów od Lincolna - przynajmniej czyta MP3
kilka fotek, które wykonał jeszcze diablomarek:
Arek - Nie Sty 26, 2014 19:10
Dobrze że opisałeś.
Ścierwo ładne i w dobrym stanie technicznym jak i wizualnym.
Jak na ten motor to na prawdę bardzo dobrze się odpycha.
Jeżeli nie będziesz chciał się długo nim cieszyć to na pewno szybko znajdzie nowego właściciela.
Tomix - Nie Sty 26, 2014 19:13
Genialny opis calutki przeczytałem bo tak mnie wciągneło
Co do sierry to fakt opony 17 nie dość że używek bardzo mało to nowe majątek Na wyjazdy po bułki do sklepu zima idealne autko
Bartek - Nie Sty 26, 2014 21:41
nawet się tym przejechałem i jestem pozytywnie zaskoczony bo jechałem tez arkową sierrą i jest dość spora różnica
podoba mi się
Jankes - Nie Sty 26, 2014 22:39
Bardzo ladna, zadko taka sierre mozna spotkac
Krzysztof - Nie Sty 26, 2014 22:41
ja jeszcze nie jechałem ale mam nadzieję że właściciel da mi się karnąć po parkingu
ogólnie wygląda całkiem dobrze, ma czysto pod maską nie wiem jak to możliwe
conpress - Nie Sty 26, 2014 23:55
Krzysztof napisał/a: | ja jeszcze nie jechałem ale mam nadzieję że właściciel da mi się karnąć po parkingu (..) |
nie widzę problemu.. może być nawet jakieś lotnisko.. w ub. tygodniu poszła pięknie długim bokiem przy licznikowych 130 km/h (według GPS 108km/h)
Krzysztof napisał/a: | (..) ma czysto pod maską nie wiem jak to możliwe |
no wiesz, niby auto na "F", ale jednak inne
conpress - Wto Gru 02, 2014 00:53
..jakby co, Sierra idzie na sprzedaż - to już raczej bardziej niż pewne
jakby ktoś był zainteresowany proszę info na priv
mateuh - Śro Gru 03, 2014 00:12
conpress, a kiedy będziesz sprzedawał
conpress - Śro Gru 03, 2014 16:09
..sprzedać mogę zawsze, jak ktoś położy kasę na stół..
Jaca! - Śro Gru 03, 2014 16:57
Łaj?
KOSA - Śro Gru 03, 2014 17:09
Hmmm szkoda, w takim stanie blacharskim długo Sierry nie widziałem, jedzie całkiem spoko, mega lekko działa wspomaganie (tak mi się przynajmniej wydaje), ma w dziwacznym miejscu włączanie świateł, ale pewnie kwestia przyzwyczajenia. Nowy nabywca pewnie prędko się znajdzie, szkoda tylko tych pokrowców, na pewno były klimatyczne
conpress - Śro Gru 03, 2014 17:18
KOSA napisał/a: | Hmmm szkoda, w takim stanie blacharskim długo Sierry nie widziałem, jedzie całkiem spoko, mega lekko działa wspomaganie (tak mi się przynajmniej wydaje), ma w dziwacznym miejscu włączanie świateł, ale pewnie kwestia przyzwyczajenia. Nowy nabywca pewnie prędko się znajdzie, szkoda tylko tych pokrowców, na pewno były klimatyczne |
co do blach to nie jest źle, nie jest też idealnie.. za to na pewno zdecydowana większość blach jest w fabrycznym lakierze..
co do pokrowców - to tylko problem był, bo 100% syntetyczne futerko zakleiło w garażu rurę kominową, która do niczego już się potem nie nadawała..
rusek13 - Śro Gru 03, 2014 21:30
brał bym jak by maiła gaz, bo ja niemieckie korzenie mam więc zamiłowanie do gazu mam w genach. Nie mniej szkoda sprzedawać, bo to już youngtimer z definicji powodzenia przy sprzedaży, mam nadzieje że nie kupi jej jakiś wioskowy amator drajftingu...
mateuh - Czw Gru 04, 2014 11:03
conpress, a mierzyłeś lakier w swojej??
Na swojej ost mierzyłem i jest 120 na bokach i 100 na dachu
szukałem szpachli na nadkolach itd .. i nie ma nic
2 sprawa: Kilka dni temu gadałem z kolesiem który twierdzi że można dostać zaświadczenie o tym że auto jest wartościowe - zabytek bez konieczności zakładania żółtych blach
W razie tragedii na drodze nie będzię że dadzą Ci 1000 zł i karzą się uśmiechać
jak jesteś zainteresowany to ja od stycznia działam w temacie z tym że poważnie myślę też o żółtych blachach do ścierwa i kupnem jeździdła z lpg
Dojście do rzeczoznawcy mam
ps. Chyba w klubie sierra jest najpopularniejszym autem no może ale ford napewno
|
|
|