Nasze samochody - BMW E46 by grzeszak
grzeszak - Pią Lut 21, 2014 03:00 Temat postu: BMW E46 by grzeszak Przedstawiam moje autko, z zewnątrz zwykłe rodzinne kombi, ale ma pazur:)
MODEL: BMW E46 320d Touring, 2002 rok.
SILNIK: 2.0d, M47N, wywalone klapki zawirowań.
UKLAD DOLOTOWY: turbo Garrett GTB 1752v, intercooler FMIC.
UKLAD WYDECHOWY: wywalone oba katalizatory.
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: dołożona multifunkcja, tempomat.
UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia manual 5b, sprzęgło standard.
ZAWIESZENIE: standard.
UKLAD HAMULCOWY: tarcze i klocki standard.
BODY-KIT: ringi.
ŚRODEK: standard.
CAR-AUDIO: standard.
MOC: seria 150 hp i 330 Nm, po przeróbkach ok, 210-220 hp i 450 Nm.
Plany na najbliższy czas:
1. Tarcze i klocki sportowe, prawdopodobnie Rotinger Sport z TRW.
2. Usportowienie sprzęgła.
3. Kompletny układ wydechowy z kwasówki, prawdopodobnie RM Motors.
4. Rozpórka na kielichy.
5. Wtrysk metanolu Snow Performance Stage 3
6. Wtryski od BMW 535d.
Przewidywana moc to ponad 250 hp i jakieś 500 Nm. Zobaczymy na ile starczy funduszy.
conpress - Pią Lut 21, 2014 03:03
..chyba co nieco słyszałem o tym aucie.. szybki, elegancki dieselek.. w sezonie też chętnie umówiłbym się na rekonesans na kawałku prostej..
Krzysztof - Pią Lut 21, 2014 03:05
grzeszak napisał/a: | 210-220 hp i 450 Nm |
sprzęgło pewnie Ciebie nie lubi za ten moment
Fajne auto
grzeszak - Pią Lut 21, 2014 03:07
conpress napisał/a: | ..chyba co nieco słyszałem o tym aucie.. szybki, elegancki dieselek.. w sezonie też chętnie umówiłbym się na rekonesans na kawałku prostej.. |
Chętnie się spotkam, może wpadnę w najbliższym czasie do Was na spocik.
grzeszak - Pią Lut 21, 2014 03:08
Krzysztof napisał/a: | grzeszak napisał/a: | 210-220 hp i 450 Nm |
sprzęgło pewnie Ciebie nie lubi za ten moment
Fajne auto |
Sprzęgło w tym aucie powoli się kończy:) dlatego w najbliższym czasie muszę je usportowić.
EDI - Pią Lut 21, 2014 05:18
grzeszak napisał/a: | Krzysztof napisał/a: | grzeszak napisał/a: | 210-220 hp i 450 Nm |
sprzęgło pewnie Ciebie nie lubi za ten moment
Fajne auto |
Sprzęgło w tym aucie powoli się kończy:) dlatego w najbliższym czasie muszę je usportowić. |
No nie dziwi mnie to że się kończy ;D bardzo ładna furka no i gtc moje rodzinne miasto jak będziesz chciał robić wydeszek cały to znam koleżkę co naprawdę ogarnia temat w dobrych pieniądzach
Lincoln - Pią Lut 21, 2014 09:49
Autko bardzo niepozorne, naprawdę szybkie, w sumie najszybszy diesel na forum na moje oko, Bzyk ma konkurencję
Bartek - Pią Lut 21, 2014 10:05
fajne autko, nie wiedziałem że z tego silnika idzie wykrzesać ponad 200Km i tyle Nm
rusek13 - Pią Lut 21, 2014 10:44
Miałem e30 324 td po modach i powiem szczerze, że szło jak ranny zwierz... Twoja Pewnie fruwa z tym momentem i konikami co?
Lincoln - Pią Lut 21, 2014 12:45
Sprawdzaliśmy na "Autobanie" i jedzie prawie jak Vectra.
grzeszak - Pią Lut 21, 2014 16:44
Lincoln napisał/a: | Sprawdzaliśmy na "Autobanie" i jedzie prawie jak Vectra. |
Prawie nie mów Przemo, Vectra jedzie lepiej. Ogólnie nie narzekam Będzie okazja to zaprezentuje na żywo autko. Wybieram się jutro do Koszwał, może się pod Was podłączę? O której i skąd startujecie? Będziecie jakoś przelatywać przez Tczew/Stanisławie?
Teos - Pią Lut 21, 2014 18:24
Ja nie mam pojecia jak chłopaki beda lecieli ja bede startowal z Gołębiewka jak co.
broj83 - Pią Lut 21, 2014 19:13
Lubię dłubane diesle dlatego mam kilka pytań jeżeli nie jest to tajemnicą
1. Od czego zaadaptowałeś to GTB (swoją drogą najbardziej zaawansowana seria turbin Garretta do doładowanych diesli), to 1752v było już na podciśnieniu czy przerabiałeś z elektroniki ?
2. Masz jakiś wykres z hamowni ?
3. Kto stroił auto pod te graty ?
4. Jaki FMIC chinol czy zaadaptowany z innego auta (wymiary rdzenia) ?
5. Ile pompuje w peaku i jaka max dawka ?
6. Jakie jest u ciebie ori sprzęgło ?
EDIT:
7. Ile waży auto
Nie znam się na silnikach BMW ale myślę że jest zasilany pompą rotacyjną (jaki model) tak ?
grzeszak - Pią Lut 21, 2014 21:44
broj83 napisał/a: | Lubię dłubane diesle dlatego mam kilka pytań jeżeli nie jest to tajemnicą
1. Od czego zaadaptowałeś to GTB (swoją drogą najbardziej zaawansowana seria turbin Garretta do doładowanych diesli), to 1752v było już na podciśnieniu czy przerabiałeś z elektroniki ?
2. Masz jakiś wykres z hamowni ?
3. Kto stroił auto pod te graty ?
4. Jaki FMIC chinol czy zaadaptowany z innego auta (wymiary rdzenia) ?
5. Ile pompuje w peaku i jaka max dawka ?
6. Jakie jest u ciebie ori sprzęgło ?
EDIT:
7. Ile waży auto
Nie znam się na silnikach BMW ale myślę że jest zasilany pompą rotacyjną (jaki model) tak ?
|
Oczywiście nie jest to tajemnica, teraz wyjdzie moja niewiedza
1. GTB adoptowany z bmw x3, było sterowane elektronicznie, zaadoptowane na podciśnienie. Trochę garażowej roboty i rzeźby.
2. Auta w tej konfiguracji jeszcze nie hamowałem.
3. Auto stroił magik Roger z Nysy, zresztą to on montował turbawkę i ją adaptował.
4. FMIC zestaw dedykowany pod BMW E46, 550x180x65mm. Trochę zabawy z montażem.
5. Na to pytanie nie umiem odpowiedzieć.
6. Sprzęgło seria, w moim aucie jest takie samo jak w wersji 330d 184 konie. Jak miałem auto tylko po chipie zestrojone i zhamowane na 190 koni, to dawało radę. Teraz niestety już nie, kilka startów z kreski i zaczyna się ślizgać. Chcę je usportowić, znalazłem kolesia w Warszawie, Radzikowski się nazywa i robi takie rzeczy. Chyba, że znasz kogoś ogarniętego bliżej.
7. Auta nie odchudzałem, więc waży pewnie tyle ile seria, w dowodzie wbite 1580 kg.
8. Z tą pompą to też nie umiem Ci odpowiedzieć.
Mam nadzieję, że informacje będą przydatne.
conpress - Pią Lut 21, 2014 21:45
broj83 napisał/a: | (..)
7. Ile waży auto
Nie znam się na silnikach BMW ale myślę że jest zasilany pompą rotacyjną (jaki model) tak ?
|
z tego co pamiętam po mojej dawnej E46 w touringu to chyba 1400-1450kg a 150PS były zawsze na CR
|
|
|