To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
autostarogard.pl
Automobil Klub Starogard

Nasze samochody - BMW E46 by grzeszak

grzeszak - Pią Lut 21, 2014 03:00
Temat postu: BMW E46 by grzeszak
Przedstawiam moje autko, z zewnątrz zwykłe rodzinne kombi, ale ma pazur:)

MODEL: BMW E46 320d Touring, 2002 rok.

SILNIK: 2.0d, M47N, wywalone klapki zawirowań.

UKLAD DOLOTOWY: turbo Garrett GTB 1752v, intercooler FMIC.

UKLAD WYDECHOWY: wywalone oba katalizatory.

ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: dołożona multifunkcja, tempomat.

UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia manual 5b, sprzęgło standard.

ZAWIESZENIE: standard.

UKLAD HAMULCOWY: tarcze i klocki standard.

BODY-KIT: ringi.

ŚRODEK: standard.

CAR-AUDIO: standard.

MOC: seria 150 hp i 330 Nm, po przeróbkach ok, 210-220 hp i 450 Nm.







Plany na najbliższy czas:
1. Tarcze i klocki sportowe, prawdopodobnie Rotinger Sport z TRW.
2. Usportowienie sprzęgła.
3. Kompletny układ wydechowy z kwasówki, prawdopodobnie RM Motors.
4. Rozpórka na kielichy.
5. Wtrysk metanolu Snow Performance Stage 3
6. Wtryski od BMW 535d.

Przewidywana moc to ponad 250 hp i jakieś 500 Nm. Zobaczymy na ile starczy funduszy.

conpress - Pią Lut 21, 2014 03:03

..chyba co nieco słyszałem o tym aucie.. szybki, elegancki dieselek.. w sezonie też chętnie umówiłbym się na rekonesans na kawałku prostej.. ;-)
Krzysztof - Pią Lut 21, 2014 03:05

grzeszak napisał/a:
210-220 hp i 450 Nm


sprzęgło pewnie Ciebie nie lubi za ten moment :D

Fajne auto :D

grzeszak - Pią Lut 21, 2014 03:07

conpress napisał/a:
..chyba co nieco słyszałem o tym aucie.. szybki, elegancki dieselek.. w sezonie też chętnie umówiłbym się na rekonesans na kawałku prostej.. ;-)


Chętnie się spotkam, może wpadnę w najbliższym czasie do Was na spocik.

grzeszak - Pią Lut 21, 2014 03:08

Krzysztof napisał/a:
grzeszak napisał/a:
210-220 hp i 450 Nm


sprzęgło pewnie Ciebie nie lubi za ten moment :D

Fajne auto :D


Sprzęgło w tym aucie powoli się kończy:) dlatego w najbliższym czasie muszę je usportowić.

EDI - Pią Lut 21, 2014 05:18

grzeszak napisał/a:
Krzysztof napisał/a:
grzeszak napisał/a:
210-220 hp i 450 Nm


sprzęgło pewnie Ciebie nie lubi za ten moment :D

Fajne auto :D


Sprzęgło w tym aucie powoli się kończy:) dlatego w najbliższym czasie muszę je usportowić.

No nie dziwi mnie to że się kończy ;D bardzo ładna furka no i gtc moje rodzinne miasto ;) jak będziesz chciał robić wydeszek cały to znam koleżkę co naprawdę ogarnia temat w dobrych pieniądzach ;)

Lincoln - Pią Lut 21, 2014 09:49

Autko bardzo niepozorne, naprawdę szybkie, w sumie najszybszy diesel na forum na moje oko, Bzyk ma konkurencję :wink:
Bartek - Pią Lut 21, 2014 10:05

fajne autko, nie wiedziałem że z tego silnika idzie wykrzesać ponad 200Km i tyle Nm
rusek13 - Pią Lut 21, 2014 10:44

Miałem e30 324 td po modach i powiem szczerze, że szło jak ranny zwierz... Twoja Pewnie fruwa z tym momentem i konikami co? :twisted:
Lincoln - Pią Lut 21, 2014 12:45

Sprawdzaliśmy na "Autobanie" i jedzie prawie jak Vectra.
grzeszak - Pią Lut 21, 2014 16:44

Lincoln napisał/a:
Sprawdzaliśmy na "Autobanie" i jedzie prawie jak Vectra.


Prawie :) nie mów Przemo, Vectra jedzie lepiej. Ogólnie nie narzekam :) Będzie okazja to zaprezentuje na żywo autko. Wybieram się jutro do Koszwał, może się pod Was podłączę? O której i skąd startujecie? Będziecie jakoś przelatywać przez Tczew/Stanisławie?

Teos - Pią Lut 21, 2014 18:24

Ja nie mam pojecia jak chłopaki beda lecieli ja bede startowal z Gołębiewka jak co.
broj83 - Pią Lut 21, 2014 19:13

Lubię dłubane diesle :grin: dlatego mam kilka pytań :twisted: jeżeli nie jest to tajemnicą :razz:
1. Od czego zaadaptowałeś to GTB :?: (swoją drogą najbardziej zaawansowana seria turbin Garretta do doładowanych diesli), to 1752v było już na podciśnieniu czy przerabiałeś z elektroniki ?
2. Masz jakiś wykres z hamowni ?
3. Kto stroił auto pod te graty ?
4. Jaki FMIC chinol czy zaadaptowany z innego auta (wymiary rdzenia) ?
5. Ile pompuje w peaku i jaka max dawka ?
6. Jakie jest u ciebie ori sprzęgło ?
EDIT:
7. Ile waży auto
Nie znam się na silnikach BMW ale myślę że jest zasilany pompą rotacyjną (jaki model) tak ?
:mrgreen:

grzeszak - Pią Lut 21, 2014 21:44

broj83 napisał/a:
Lubię dłubane diesle :grin: dlatego mam kilka pytań :twisted: jeżeli nie jest to tajemnicą :razz:
1. Od czego zaadaptowałeś to GTB :?: (swoją drogą najbardziej zaawansowana seria turbin Garretta do doładowanych diesli), to 1752v było już na podciśnieniu czy przerabiałeś z elektroniki ?
2. Masz jakiś wykres z hamowni ?
3. Kto stroił auto pod te graty ?
4. Jaki FMIC chinol czy zaadaptowany z innego auta (wymiary rdzenia) ?
5. Ile pompuje w peaku i jaka max dawka ?
6. Jakie jest u ciebie ori sprzęgło ?
EDIT:
7. Ile waży auto
Nie znam się na silnikach BMW ale myślę że jest zasilany pompą rotacyjną (jaki model) tak ?
:mrgreen:


Oczywiście nie jest to tajemnica, teraz wyjdzie moja niewiedza :)
1. GTB adoptowany z bmw x3, było sterowane elektronicznie, zaadoptowane na podciśnienie. Trochę garażowej roboty i rzeźby.
2. Auta w tej konfiguracji jeszcze nie hamowałem.
3. Auto stroił magik Roger z Nysy, zresztą to on montował turbawkę i ją adaptował.
4. FMIC zestaw dedykowany pod BMW E46, 550x180x65mm. Trochę zabawy z montażem.
5. Na to pytanie nie umiem odpowiedzieć.
6. Sprzęgło seria, w moim aucie jest takie samo jak w wersji 330d 184 konie. Jak miałem auto tylko po chipie zestrojone i zhamowane na 190 koni, to dawało radę. Teraz niestety już nie, kilka startów z kreski i zaczyna się ślizgać. Chcę je usportowić, znalazłem kolesia w Warszawie, Radzikowski się nazywa i robi takie rzeczy. Chyba, że znasz kogoś ogarniętego bliżej.
7. Auta nie odchudzałem, więc waży pewnie tyle ile seria, w dowodzie wbite 1580 kg.
8. Z tą pompą to też nie umiem Ci odpowiedzieć.

Mam nadzieję, że informacje będą przydatne.

conpress - Pią Lut 21, 2014 21:45

broj83 napisał/a:
(..)
7. Ile waży auto
Nie znam się na silnikach BMW ale myślę że jest zasilany pompą rotacyjną (jaki model) tak ?
:mrgreen:


z tego co pamiętam po mojej dawnej E46 w touringu to chyba 1400-1450kg a 150PS były zawsze na CR



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group