To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
autostarogard.pl
Automobil Klub Starogard

Nasze samochody - Escort "Rs" Oski

OSKA - Czw Mar 13, 2014 01:18
Temat postu: Escort "Rs" Oski
MODEL: Rok 1994, hatchback, 3 drzwi , Wersja RS

SILNIK: był 2.3 , teraz siedzi 1.8 z gratami od RS'a Seria ma 115KM

UKLAD DOLOTOWY: wyjąca pompa wspomagania, która brzmi jak kompresor :P

UKLAD WYDECHOWY: 2' przelotu, podobno z nierdzewki, ale nie jestem do końca przekonany czy to nierdzewka :roll:

ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: Seria

UKLAD NAPĘDOWY: Seria

ZAWIESZENIE: Seria.

UKLAD HAMULCOWY: przód tarcze, tył tarczobębny.

BODY-KIT: Pakiet RS

ŚRODEK: fotele RECARO, kierownica RS, full elektryka

CAR-AUDIO: 2x pionier przód, 2x "cykacze", 2 razy pionier tył, radio jakieś ruskie (opcjonalnie)

Plany jakieś są , ale nie będę zdradzał. Na razie zastanawiam się nad kołami i posadzeniem Escorta niżej, rozważam za i przeciw. Nie wiem czy chce znów w twardych warunkach jeździć, i tak jest już dość twardo.

Jak go kupiłem wyglądał tak:



Na razie prawie nic się nie zmieniło, doszedł tylko grill, który i tak zostanie zmieniony na całkiem inny. (na zdjęciu był nie przykręcony)



Obecnie auto oddane do lakiernika, później będę dalej myślał w którą stronę iść z modyfikacjami. :)

Jaca! - Czw Mar 13, 2014 01:51

OSKA napisał/a:
MODEL: Rok 1994, hatchback, 3 drzwi , Wersja RS


z silnikiem 1.8 na pewno nie bedzie RSem :D

OSKA - Czw Mar 13, 2014 02:13

może z czasem wróci stary silnik, ale chyba wole drugą opcję :P Jak na razie jest pakiet RS, więc umieściłem go w cudzysłów.
Teos - Czw Mar 13, 2014 03:49

Auto znam dobrze znam jego historie. A jaka ta druga opcja? A wydech jest dwa cale i z nierdzewki bo razem zpoprzednim wlascicielem zamawialismy rury.
OSKA - Czw Mar 13, 2014 03:59

Teos napisał/a:
A jaka ta druga opcja?


przecież wiesz :P

cimar - Czw Mar 13, 2014 04:02

pewnie uturbić jak u adasia
Teos - Czw Mar 13, 2014 04:12

Ja wiem ale zdradzac nie moge właściciel zabronil narazie mowic.
Eddi - Czw Mar 13, 2014 12:58

Moze zamiast gwinta poszukać jakis wygodniejszy KIT ;D
cimar - Czw Mar 13, 2014 13:05

Hm posadzisz niżej będziesz chyba szurał wydechem czy nie? całego malujesz czy tylko maskę? szybę wymieniasz czy zostawiasz taką jak jest na razie ?
Furacz sam w sobie fajny byłem zainteresowany kupnem od Berka ale po co by był mi 3 samochód.. myślę dobry zakup jak będziesz o niego dbał może być ładna malina

OSKA - Czw Mar 13, 2014 15:16

Eddi napisał/a:
Moze zamiast gwinta poszukać jakis wygodniejszy KIT ;D


Tez myślałem o tej formie, mialbym juz kit, ale sprzatneli mi go sprzed nosa :( sie za długo zastanawiał em czy chce kit czy gwint.

Jeśli chodzi o malowanie, to maluje maskę, tylna lotke, cieniuje blotniki , zrywam wszystkie naklejki jakie są na aucie (SPARCO, linie i logo forum, zostaje tylko na zderzaku przednim) i pełna polerka auta. Szybę wymienie jak kupie uszczelkd pod szybe , bo z tym jest na razie mały problem ..

Marta - Czw Mar 13, 2014 18:53

Może jak wydasz kupę kasy to za miesiąc/dwa nie będziesz chciał go sprzedać i na dłużej u Ciebie zagości. Niech się dobrze prowadzi :)
Krzysztof - Czw Mar 13, 2014 19:29

Będzie fajnie jak zrobisz z tego jakikolwiek projekt, czyli posypiesz trochę monetą, jakiś zawias, coś z silnikiem płyny oleje itp.

Powodzenia, niech auto się w końcu spisze.


felgi są mega paskudne :D

Tomix - Czw Mar 13, 2014 19:31

Co do turbo to trzeba się na tym znać a nie tylko kupić turbine i dac Mietkowi do zamontowania :D
A jak dać by komuś do zrobienia na gotowo to koszty przerosną pewnie kilkakrotnie wartość escorta

OSKA - Czw Mar 13, 2014 20:16

Marta napisał/a:
Może jak wydasz kupę kasy to za miesiąc/dwa nie będziesz chciał go sprzedać


taki właśnie mam zamiar, bo inaczej się nie zmuszę by trzymać auto dłużej :P

Krzysztof napisał/a:
felgi są mega paskudne


Felgi są ori. no i przeznaczone na zimę, szukam ładnych na lato ;P

Tomix napisał/a:
A jak dać by komuś do zrobienia na gotowo to koszty przerosną pewnie kilkakrotnie wartość escorta


ciekawe ile wiesz o uturbieniu escorta ;)

akurat ten silnik seryjnie jest przygotowany pod turbo od forda probe ;) koszta całe imprezy z częściami wahają się w granicach 3000-3500zł , więc tragedii nie ma (wartości Escorta nie przekroczy ;) )

Edit:

Mam okazję kupić Borbety 16' 9J , tylko nie wiem czy na przód mi wejdą :(

mateuh - Czw Mar 13, 2014 21:09

Jak mnie cieszy ta moda na fordy - szkoda że na te ze złym napędem :P
ps też miałem escorta z tym że RWD :P i cały czas mi żal tyłek ściska że go sprzedałem :cry:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group