To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
autostarogard.pl
Automobil Klub Starogard

Nasze samochody - Dosyć szybki czarnuch - BMW E36 325 by Bartek

rusek13 - Czw Kwi 24, 2014 23:36

Tomix, masz rację, po za tym weź auto ciągnij z torunia na lawecie czy coś jak pierdutnie. bad idea bro...
:roll:

OSKA - Czw Kwi 24, 2014 23:39

rusek13 napisał/a:
po za tym weź auto ciągnij z torunia


wydaje mi się, że już coś ciągli z daleka :P

Bartek - Pią Kwi 25, 2014 01:18

Tomix napisał/a:
Kurczę to nie ładnie wydmuchuje wodę z układu ?
Ja bym nie ryzykował z Toruniem (po ostrym katowaniu może wydmuchać ją do takiego stopnia że nic z niej nie zostanie) .
Masz jeszcze kilka dni a uszczelka to 150 zł a silnik jest droższy :/


samą uszczelkę kupić to nie problem ;)

OSKA napisał/a:
rusek13 napisał/a:
po za tym weź auto ciągnij z torunia


wydaje mi się, że już coś ciągli z daleka :P


w zeszłym roku z majówki wracałem na holu bo dyfer sie wysypał na torze.. poza tym wiem co robie, biore to na klate i wiem jakie będą konsekwencje jak jeb*nie. koniec .

Bartek - Sob Kwi 26, 2014 11:51

No więc wzięlismy się za robienie uszczelki pod głowicą..

Caly osprzęt, dolot, kolektor, pokrywa zaworów, ściągnięte. Tyle pracy na dzień pierwszy. Teraz najgorsze, łańcuchy i vanos za którego nie wiemy jak się zabrać :)

Mile widziane jakieś podpowiedzi, uwagi .. jak zablokować, jak ściagnąć łańcuch itp (lincoln, conpress)

cimar - Sob Kwi 26, 2014 12:01

:mrgreen: bartek wklej to zdjęcie z fb bo nie wszyscy mają
Bartek - Sob Kwi 26, 2014 12:23


(kolektor ściągnięty)

TAMTEGO nie, bo nie można na forum ;P

Karol - Sob Kwi 26, 2014 21:34

Słuszna decyzja. :)
Lincoln - Sob Kwi 26, 2014 22:56

Powiem CI, że raz braliśmy się za M50b25 (ale w e30) i utknęlismy w takiej samej pozycji, tyle, że kumplowi lekko leciał olej na krawędzi. Podumali, podumali i złożyli jak było, bo nie chcięliśmy zrobić bałaganu. Nie ma jakiegoś manuala na necie ze zdjęciami???
Krzysztof - Nie Kwi 27, 2014 02:27

kilka pytań

1. głowica poszła do planowania
2. Do skręcenia będą nowe szpilki ?
3. Jakaś dodatkowa obróbka głowicy czy tylko to co absolutnie konieczne ?


powodzenia,

Bartek - Nie Kwi 27, 2014 03:47

Krzysztof napisał/a:
kilka pytań

1. głowica poszła do planowania
2. Do skręcenia będą nowe szpilki ?
3. Jakaś dodatkowa obróbka głowicy czy tylko to co absolutnie konieczne ?


powodzenia,



1. jeszcze nie jest ściągnięta
2. raczej nie
3. raczej to co konieczne.

Bartek - Nie Maj 04, 2014 23:58

Uszczelka zrobiona
Jak się okazało nie była w tragicznym stanie, a głowica nie była dokręcona przy 1 i 2 cylindrze.
Beemka przeżyła cały dzień katowania na majówce z BMW w Toruniu. Straty małe ale ciesze się, że jak na razie się spisuje dobrze.





przed zlotem powróciły przednie amorki z niskimi sprezynami. teraz przyda sie osłona pod mise

Teos - Pon Maj 05, 2014 02:04

a jakie straty?
Jankes - Pon Maj 05, 2014 02:42

Tylny MPakietowy zderzak jest w kawalkach :roll: :mrgreen:
Krzysztof - Pon Maj 05, 2014 07:59

Jankes napisał/a:
Tylny MPakietowy zderzak jest w kawalkach :roll: :mrgreen:


to w sumie element nie majacy wplywu na predkosc i prowadzenie wiec i tak byl nie potrzebny :)

fajne fotki ppzdrawiam

Bartek - Sob Cze 07, 2014 22:48

jak już co niektórzy wiedzą głowica w moim niezniszczalnym M50 postanowiła sobie pęknąć.

Pierwotnie były domysły, że uszczelka źle złożona i trzeba jeszcze raz robić ale po ściagnięciu okazało się, że jest ładne pęknięcie obok 3 gara. Trochę bardzo się zdenerwowałem, bo nie tak dawno wydałem kupe siana na zrobienie uszczelki. Przyczyną było oczywiście przegrzanie silnika.


Tak więc 3 dni temu odbyłem wycieczke do Łodzi po bardzo podobny motor 2.5 192km z tym, że bez vanosa (który i tak ch daje). Komplet czyli osprzęt, przepływka, sprzęgło itp za dobrą kasę, to nie było co się zastanawiać.

resztki jeszcze w budzie :



nowe serducho już z załączoną skrzynią i wymienionymi świecami na nówki NGK, czeka na włożenie do budy :) sprzęgło okazało się być w dużo lepszym stanie niż w starym motorze.
Widać, ze nie tak dawno silnik był rozbierany - nowe uszczelki, nowe cewki.
Mam tylko nadzieje, że jak odpale to się nie załamie..




Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group