Nasze samochody - Dosyć szybki czarnuch - BMW E36 325 by Bartek
rusek13 - Czw Kwi 24, 2014 23:36
Tomix, masz rację, po za tym weź auto ciągnij z torunia na lawecie czy coś jak pierdutnie. bad idea bro...
OSKA - Czw Kwi 24, 2014 23:39
rusek13 napisał/a: | po za tym weź auto ciągnij z torunia |
wydaje mi się, że już coś ciągli z daleka
Bartek - Pią Kwi 25, 2014 01:18
Tomix napisał/a: | Kurczę to nie ładnie wydmuchuje wodę z układu ?
Ja bym nie ryzykował z Toruniem (po ostrym katowaniu może wydmuchać ją do takiego stopnia że nic z niej nie zostanie) .
Masz jeszcze kilka dni a uszczelka to 150 zł a silnik jest droższy :/ |
samą uszczelkę kupić to nie problem
OSKA napisał/a: | rusek13 napisał/a: | po za tym weź auto ciągnij z torunia |
wydaje mi się, że już coś ciągli z daleka |
w zeszłym roku z majówki wracałem na holu bo dyfer sie wysypał na torze.. poza tym wiem co robie, biore to na klate i wiem jakie będą konsekwencje jak jeb*nie. koniec .
Bartek - Sob Kwi 26, 2014 11:51
No więc wzięlismy się za robienie uszczelki pod głowicą..
Caly osprzęt, dolot, kolektor, pokrywa zaworów, ściągnięte. Tyle pracy na dzień pierwszy. Teraz najgorsze, łańcuchy i vanos za którego nie wiemy jak się zabrać
Mile widziane jakieś podpowiedzi, uwagi .. jak zablokować, jak ściagnąć łańcuch itp (lincoln, conpress)
cimar - Sob Kwi 26, 2014 12:01
bartek wklej to zdjęcie z fb bo nie wszyscy mają
Bartek - Sob Kwi 26, 2014 12:23
(kolektor ściągnięty)
TAMTEGO nie, bo nie można na forum ;P
Karol - Sob Kwi 26, 2014 21:34
Słuszna decyzja.
Lincoln - Sob Kwi 26, 2014 22:56
Powiem CI, że raz braliśmy się za M50b25 (ale w e30) i utknęlismy w takiej samej pozycji, tyle, że kumplowi lekko leciał olej na krawędzi. Podumali, podumali i złożyli jak było, bo nie chcięliśmy zrobić bałaganu. Nie ma jakiegoś manuala na necie ze zdjęciami???
Krzysztof - Nie Kwi 27, 2014 02:27
kilka pytań
1. głowica poszła do planowania
2. Do skręcenia będą nowe szpilki ?
3. Jakaś dodatkowa obróbka głowicy czy tylko to co absolutnie konieczne ?
powodzenia,
Bartek - Nie Kwi 27, 2014 03:47
Krzysztof napisał/a: | kilka pytań
1. głowica poszła do planowania
2. Do skręcenia będą nowe szpilki ?
3. Jakaś dodatkowa obróbka głowicy czy tylko to co absolutnie konieczne ?
powodzenia, |
1. jeszcze nie jest ściągnięta
2. raczej nie
3. raczej to co konieczne.
Bartek - Nie Maj 04, 2014 23:58
Uszczelka zrobiona
Jak się okazało nie była w tragicznym stanie, a głowica nie była dokręcona przy 1 i 2 cylindrze.
Beemka przeżyła cały dzień katowania na majówce z BMW w Toruniu. Straty małe ale ciesze się, że jak na razie się spisuje dobrze.
przed zlotem powróciły przednie amorki z niskimi sprezynami. teraz przyda sie osłona pod mise
Teos - Pon Maj 05, 2014 02:04
a jakie straty?
Jankes - Pon Maj 05, 2014 02:42
Tylny MPakietowy zderzak jest w kawalkach
Krzysztof - Pon Maj 05, 2014 07:59
Jankes napisał/a: | Tylny MPakietowy zderzak jest w kawalkach |
to w sumie element nie majacy wplywu na predkosc i prowadzenie wiec i tak byl nie potrzebny
fajne fotki ppzdrawiam
Bartek - Sob Cze 07, 2014 22:48
jak już co niektórzy wiedzą głowica w moim niezniszczalnym M50 postanowiła sobie pęknąć.
Pierwotnie były domysły, że uszczelka źle złożona i trzeba jeszcze raz robić ale po ściagnięciu okazało się, że jest ładne pęknięcie obok 3 gara. Trochę bardzo się zdenerwowałem, bo nie tak dawno wydałem kupe siana na zrobienie uszczelki. Przyczyną było oczywiście przegrzanie silnika.
Tak więc 3 dni temu odbyłem wycieczke do Łodzi po bardzo podobny motor 2.5 192km z tym, że bez vanosa (który i tak ch daje). Komplet czyli osprzęt, przepływka, sprzęgło itp za dobrą kasę, to nie było co się zastanawiać.
resztki jeszcze w budzie :
nowe serducho już z załączoną skrzynią i wymienionymi świecami na nówki NGK, czeka na włożenie do budy sprzęgło okazało się być w dużo lepszym stanie niż w starym motorze.
Widać, ze nie tak dawno silnik był rozbierany - nowe uszczelki, nowe cewki.
Mam tylko nadzieje, że jak odpale to się nie załamie..
|
|
|