Nasze samochody - BMW E36 R6 - Tomix
cimar - Czw Wrz 18, 2014 21:40
mi właśnie felgi sie widzą baja, ciekawe jak w e30 by to siedziało
Tomix - Czw Wrz 18, 2014 22:27
Bartek napisał/a: | powiedział ten, co całe życie narzeka na forum na bemki |
narzekam na ulepy i tzw. druciarstwo
Karol - Czw Wrz 18, 2014 23:45
cimar napisał/a: | mi właśnie felgi sie widzą baja, ciekawe jak w e30 by to siedziało |
Mi też się widzą te koła. Świetnie pasują do tego E36. A co do E30 to byś musiał cimar znaleźć z rozstawem 4x100...
Lincoln - Pią Wrz 19, 2014 09:58
Tomix napisał/a: |
narzekam na ulepy i tzw. druciarstwo |
Tzn konkretnie na kogo? Kto u nas tak mocno "drutuje i ulepuje"?
Jak dla mnie błąd: e30, albo e46, złoty środek nie istnieje
mtey - Pią Wrz 19, 2014 17:54
Moge Ci pozyczczyc jakies lepsze felgi na zime niz 15 na deklach :d fajna chociaż czerwona mi nie podchodzi;)
KOSA - Sob Wrz 20, 2014 21:49
Ładny egzemplarz, gratuluję zakupu. Jak dopieścisz to już wgl będzie rewelka,jedynie kilka gadżetów bym widział oem. Prezentuje się naprawdę ciekawie.
Tomix - Czw Paź 30, 2014 21:05
Mała rzecz a cieszy
Krzysztof - Pią Paź 31, 2014 01:00
a co to jest ?
Bo ja nie wiem, i do czego służy.
Karol - Pią Paź 31, 2014 01:04
Krzysztof napisał/a: | a co to jest ?
Bo ja nie wiem, i do czego służy. |
Short Shifter - Krzysztof załamka Nie myślałem, że ktoś nie będzie wiedział co to...
Zmienia się długość skoku lewarka przy zmianie biegów. Wykonujesz pchnięcie z reguły około 30 % krótsze niż w standardzie...
Przykładowo, żeby zapiąć 3 bieg z pozycji biegu jałowego lewarek musi pokonać drogę np. 5cm do przodu, po zamontowaniu Shorta, droga ta skraca się, np. do 3cm, co w rezultacie daje szybszą zmianę biegów.
KOSA - Pią Paź 31, 2014 01:42
Fajna sprawa, chociaż BMW ma chyba dość krótki skok lewarka w serii i wgl całkiem precyzyjnie się zmienia biegi i tak jakoś twardo,typowo dla bmw, a teraz to już zapewne się sporo skróci skok.
Myślę,że Krzysztof wie co to znaczy, podejrzewam, że nie wiedział od razu co to za kawałek pręta z czymś na końcu
conpress - Pią Paź 31, 2014 10:54
z osób które zanałem. montowały shiftery z bardziej usportowionych modeli typu E36 M3 (nr OE 25 11 527 255) lub Z3 M (nr OE 25 11 7 527 254), ale można montować inne - co precyzyjnie opisane jest np tu: http://www.r3vlimited.com...ead.php?t=41971
Tomix - Wto Lis 04, 2014 20:26
Wpadły oleje pod maskę po wielu opiniach zostałem przy początkowej myśli czyli Motul cała reszta od Castrola . Aktualnie nie mam czasu nawet wymienić , z kolei filtry wszystkie od Filtrona .
Dodatkowo filtr kabinowy okazał się pawie nowy zostawiłem go natomiast powietrza wyglądał bardzo słabo ?
Ostatnimi czasy zostało wymienione łożysko z piastą u Andrzeja ;/ Dzięki PakoRS , Teos
Aktualnie BMW w setupie zimowym stalówki 15
Krzysztof - Wto Lis 04, 2014 23:23
Tomix napisał/a: | po wielu opiniach zostałem przy początkowej myśli czyli Motul |
a u nas też takowe opinie były wyrażane na forum bo nie pamiętam, motul miałem kiedyś we Fiacie i ciśnienie trzymał takie samo jak Repsol natomiast dość mocno się grzał po mieście.
Ciśnienie oleju mam lepsze i wyższe od czasu LM
Tomix - Wto Lis 04, 2014 23:45
Krzysztof napisał/a: | Tomix napisał/a: | po wielu opiniach zostałem przy początkowej myśli czyli Motul |
a u nas też takowe opinie były wyrażane na forum bo nie pamiętam, |
Nie,głównie na forum bmw tam mają ocykane bardziej co lać do tych silników ..
Tomix - Nie Mar 08, 2015 16:26
Po zimie bemka w nowym setupie na sezon dostała tyle mocy że urwało mi dziś półoś
(nie ma widać ale krzywe 2/6 śrub)
A tak na serio okazało się że półoś nie była dokręcona na 1 śrubę a pozostałe się poprostu odkręciły Na szczęście pomoc kilku osób udało się dobrać jakieś dwie śruby i dostarczyć potrzebne klucze .W 1,5 godziny ogarnięte na szczęście gwinty w dyfrze były ok
|
|
|