To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
autostarogard.pl
Automobil Klub Starogard

Nasze samochody - BMW E36 R6 - Tomix

cimar - Czw Wrz 18, 2014 21:40

mi właśnie felgi sie widzą baja, ciekawe jak w e30 by to siedziało
Tomix - Czw Wrz 18, 2014 22:27

Bartek napisał/a:
powiedział ten, co całe życie narzeka na forum na bemki :-)

narzekam na ulepy i tzw. druciarstwo

Karol - Czw Wrz 18, 2014 23:45

cimar napisał/a:
mi właśnie felgi sie widzą baja, ciekawe jak w e30 by to siedziało


Mi też się widzą te koła. Świetnie pasują do tego E36. A co do E30 to byś musiał cimar znaleźć z rozstawem 4x100...

Lincoln - Pią Wrz 19, 2014 09:58

Tomix napisał/a:

narzekam na ulepy i tzw. druciarstwo


Tzn konkretnie na kogo? Kto u nas tak mocno "drutuje i ulepuje"?

Jak dla mnie błąd: e30, albo e46, złoty środek nie istnieje :razz:

mtey - Pią Wrz 19, 2014 17:54

Moge Ci pozyczczyc jakies lepsze felgi na zime niz 15 na deklach :d fajna chociaż czerwona mi nie podchodzi;)
KOSA - Sob Wrz 20, 2014 21:49

Ładny egzemplarz, gratuluję zakupu. Jak dopieścisz to już wgl będzie rewelka,jedynie kilka gadżetów bym widział oem. Prezentuje się naprawdę ciekawie.
Tomix - Czw Paź 30, 2014 21:05

Mała rzecz a cieszy :)

Krzysztof - Pią Paź 31, 2014 01:00

a co to jest ?

Bo ja nie wiem, i do czego służy.

Karol - Pią Paź 31, 2014 01:04

Krzysztof napisał/a:
a co to jest ?

Bo ja nie wiem, i do czego służy.


Short Shifter - Krzysztof załamka :D Nie myślałem, że ktoś nie będzie wiedział co to...

Zmienia się długość skoku lewarka przy zmianie biegów. Wykonujesz pchnięcie z reguły około 30 % krótsze niż w standardzie...

Przykładowo, żeby zapiąć 3 bieg z pozycji biegu jałowego lewarek musi pokonać drogę np. 5cm do przodu, po zamontowaniu Shorta, droga ta skraca się, np. do 3cm, co w rezultacie daje szybszą zmianę biegów.


KOSA - Pią Paź 31, 2014 01:42

Fajna sprawa, chociaż BMW ma chyba dość krótki skok lewarka w serii i wgl całkiem precyzyjnie się zmienia biegi i tak jakoś twardo,typowo dla bmw, a teraz to już zapewne się sporo skróci skok.
Myślę,że Krzysztof wie co to znaczy, podejrzewam, że nie wiedział od razu co to za kawałek pręta z czymś na końcu :wink:

conpress - Pią Paź 31, 2014 10:54

z osób które zanałem. montowały shiftery z bardziej usportowionych modeli typu E36 M3 (nr OE 25 11 527 255) lub Z3 M (nr OE 25 11 7 527 254), ale można montować inne - co precyzyjnie opisane jest np tu: http://www.r3vlimited.com...ead.php?t=41971
Tomix - Wto Lis 04, 2014 20:26

Wpadły oleje pod maskę po wielu opiniach zostałem przy początkowej myśli czyli Motul cała reszta od Castrola . Aktualnie nie mam czasu nawet wymienić , z kolei filtry wszystkie od Filtrona .

Dodatkowo filtr kabinowy okazał się pawie nowy zostawiłem go natomiast powietrza wyglądał bardzo słabo ?


Ostatnimi czasy zostało wymienione łożysko z piastą u Andrzeja ;/ Dzięki PakoRS , Teos

Aktualnie BMW w setupie zimowym stalówki 15

Krzysztof - Wto Lis 04, 2014 23:23

Tomix napisał/a:
po wielu opiniach zostałem przy początkowej myśli czyli Motul


a u nas też takowe opinie były wyrażane na forum bo nie pamiętam, motul miałem kiedyś we Fiacie i ciśnienie trzymał takie samo jak Repsol natomiast dość mocno się grzał po mieście.

Ciśnienie oleju mam lepsze i wyższe od czasu LM

Tomix - Wto Lis 04, 2014 23:45

Krzysztof napisał/a:
Tomix napisał/a:
po wielu opiniach zostałem przy początkowej myśli czyli Motul

a u nas też takowe opinie były wyrażane na forum bo nie pamiętam,

Nie,głównie na forum bmw tam mają ocykane bardziej co lać do tych silników ..

Tomix - Nie Mar 08, 2015 16:26

Po zimie bemka w nowym setupie na sezon dostała tyle mocy że urwało mi dziś półoś



(nie ma widać ale krzywe 2/6 śrub)


A tak na serio okazało się że półoś nie była dokręcona na 1 śrubę a pozostałe się poprostu odkręciły :shock: Na szczęście pomoc kilku osób udało się dobrać jakieś dwie śruby i dostarczyć potrzebne klucze .W 1,5 godziny ogarnięte na szczęście gwinty w dyfrze były ok



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group