To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
autostarogard.pl
Automobil Klub Starogard

Tuning mechaniczny - Swap silnika - gdzie za ile i czy to mozliwe jak to zrobić ?

Bushido - Nie Lis 15, 2009 00:47

To ja już bym polecał też Honde ale w innym wydaniu,bo po co kupować brzydkiego Civica w kombiaku jak można mieć bardzo ładne sportowe qp :P



Acura Integra

http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C9916126

Honda Prelude V

http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C10485347

A tutaj masz Prele IV w wersji jdm więc kwestia swapa

http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C10569023

Krzysztof - Nie Lis 15, 2009 00:57

Olek nie ten temat :D Ciekawe aukcje sa założone w zakup kontrolowany,



a ty mi tu auto za 28 tyś wstawiasz :D jak uzbieram to kupię Alfe GTA :D 3,2 V6

Ale ta preluda chociaż nie za ładna to za 16tyś do przemyślenia by była, pytanie jak ona jedzie, a ta z kierownicą po prawej stronie to na przekładkę trzeba doliczyć chyba z 8 tyś, ale faktycznie ładne auto z dobrym silnikiem.

Bushido - Nie Lis 15, 2009 01:13

Podałem tylko przykład dobrego auta które ma dobry silniczek bez potrzeby swapowania i jest Hondą, a przecież bez sensu kupować tamtego kombiaka,ładować kasę na swap i kupować auto do przekładki bo czuję że łatwiej by było kupić Integre.Kwestia poprawnej interpretacji :wink: Pozostałe dwa linki miały Ci zobrazować realne ceny poparte aukcjami dla tego je wkleiłem by również ci którzy nie wiedzą o jakim aucie mówimy, mogli je skojarzyć.Poza tym silniki z Prelude IV i V gen są identyczne więc swap nie wymaga rzeźbienia karoserii
Ten Zły Tomek - Nie Lis 15, 2009 04:01

1. Integry za 28k nie kupisz. Wgl w polsce integry raczej nie kupisz. Na allegro jest tylko szrot. Na integrę w miarę zadbaną trzeba lekko liczyć 40k i z pół roku szukać.

2. Powtórzę że pralka szybka nie będzie. Komfortowe w miarę i dobrze łapiące zakręty to tak, ale nie szybkie.

3. B18c4 nie jest dobrym silnikiem. Jest może i tani i w 4-5 genie civica w miarę jedzie, ale silnik zupełnie niepodatny na mody. 169KM w serii i cholernie drogo i ciężko coś wyżej ugrać.

Karol - Nie Lis 15, 2009 04:48

Czyli co Tomek, sugerujesz jednak na B16A2 ? Jeżeli tak, to nie jest tak najgorzej, idzie wyrwać dobrego Civa z B16. Ale trzeba długo szukać, bo większość to dobite szroty. Jak ktoś chce B16 za 10 tys. no to sory, to raczej nie będzie dobre, zdrowe B16.



Dla tych co nie wiedzą: B16A2 - 1.6 16V DOHC VTEC, 160 Koniów :D

Krzysztof - Nie Lis 15, 2009 11:28

no własnie zamiast symbolami silnika to proszę lepiej pojemnościami i mocami :D



patrzcie tu już ze swapem :D



http://moto.allegro.pl/it...swap_b18c4.html

Ten Zły Tomek - Nie Lis 15, 2009 15:24

Sugeruję raczej tzw frankenstein`a. Góra B16, dół B20, do tego wałki z ITR i będzie z 230-250KM... Biały CRX na SRT ostatnim miał taką kombinację. Był nie do pokonania w N/A
Krzysztof - Nie Lis 15, 2009 15:51

gadasz do mnie w obcym języku :D jaka góra i jaki dół, o co chodzi ???
misiek-stg - Nie Lis 15, 2009 15:55

Góra w sensie głowica a dól blok silnika tłoki korbowody itd
Krzysztof - Nie Lis 15, 2009 16:14

a już kumam :)
Huragan - Pon Gru 21, 2009 00:53

po pierwsze do szybkich startow 4wd-moje skromne zdanie-moze sie nie znam ale jak mam moim 190kKM ryszyc przy rwd to problem-zreszta ja jezdzic nie umiem to pewnie dlatego
Krzysztof - Pią Sty 01, 2010 23:47

co do ćwiartki to jak się chce startować 4x4 to już poważne pieniądze wchodzą w grę, natomiast obecnie mam 178 km i napęd na przód ruszanie nie jest łatwe ale daje się to ogarnąć jak jest sucho a na mokro to i tak nie chce mi się ścigać,

A najlepszy czas i tak wykręciła corvette Z06 :D tylniak, potem chyba mustang mocno dłubany :D

Huragan - Sob Sty 02, 2010 00:36

no moze nie takie wielkie -ale trzeba duzo cwiczyc starty bo inaczej nici -ja np nie umiem,wole bokiem polatac


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group