Podwozie - Zawieszenie do Compacta E36
Krzysztof - Sob Wrz 26, 2015 18:51 Temat postu: Zawieszenie do Compacta E36 Witam
Jak w temacie, chcę koniecznie zmienić zawieszenie w moim BMW, wysokość obecna jest optymalna więc ma zostać.
Teraz pytanie jak to ustalić na ile minus kupić sprężyny, oraz jakie amortyzatory.
OSKA - Sob Wrz 26, 2015 23:37
a Ty czasami nie masz gwintu ?
Marynarz - Nie Wrz 27, 2015 00:21
Ma ale jeździ mu się jak teczką ;D
OSKA - Nie Wrz 27, 2015 10:02
Marynarz napisał/a: | Ma ale jeździ mu się jak teczką ;D |
Inaczej nie będzie jak chce mieć nisko
marasss2 - Nie Wrz 27, 2015 15:28
Eibach/bilstein b8
conpress - Nie Wrz 27, 2015 19:18
marasss2 napisał/a: | Eibach/bilstein b8 |
J.w.
Osobno B8 + eibachy lub jako zestaw oznaczony jako B12..
Bartek - Nie Wrz 27, 2015 19:33
-40/40
Krzysztof - Nie Wrz 27, 2015 20:09
czy to jest pewne, że u mnie jest -40
conpress napisał/a: | marasss2 napisał/a: | Eibach/bilstein b8 |
J.w.
Osobno B8 + eibachy lub jako zestaw oznaczony jako B12.. |
czy to własnie mi wyceniałeś ?
Marynarz - Nie Wrz 27, 2015 22:19
http://www.eibach.pl/sear...roduct_line=663
Tomix - Pon Wrz 28, 2015 10:49
Jak marynarz wstawił takie zawieszenie to jednak doga sprawa , można też pokusić się o używki jakiś znanych marek.Albo po prostu zwykłą serie + sprężyny -40 bo tyle na oko masz.
Ewt sam przód bo to w sumie od niego najbardziej zależy "wybieranie nierówności"
Z tego co piszą na forum zawieszenia typu mts,tat montują wszędzie te same amorki w niektórych samochodach tych bardziej ciężkich się to sprawdza ale w lekkich golfach czy właśnie kompaktach chyba już nie bardzo . Poza tym dużo dają też koła i tuleje poli .
Na tanim-drifcie piszą że tył właśnie jest zbyt miękki,dlatego tył bym na razie zostawił.
Druga kwestia czy jednak warto inwestować w zawieszenie czy lepiej w silnik , wiadomo że raczej na 1/4 praktycznie nic to nie da .
Jak chcesz Krzysztof trochę komfortu daj zimowe koła 15 i zobaczysz mega różnice.
conpress - Pon Wrz 28, 2015 23:35
Tomix napisał/a: | Jak marynarz wstawił takie zawieszenie to jednak doga sprawa , można też pokusić się o używki jakiś znanych marek.Albo po prostu zwykłą serie + sprężyny -40 bo tyle na oko masz. (..) |
niecałe 3 klocki za komplet Bilsteinów B8 i kpl Eibacha Sportline - to mega okazja.. ciekawe ile kosztują seryjne amorki i sprężyny..
co do używanych elementów zawieszenia.. "gumek" uzywanych też uzywasz? no przeciez niby można..
Tomix napisał/a: | (..) Ewt sam przód bo to w sumie od niego najbardziej zależy "wybieranie nierówności" (..) |
..polecam przejażdżkę takim zestawem.. trakcja jak w cyrku na osranej arenie
Tomix napisał/a: | (..) Poza tym dużo dają też koła i tuleje poli .
Na tanim-drifcie piszą że tył właśnie jest zbyt miękki,dlatego tył bym na razie zostawił.
(..) |
zobacz jeszcze raz jak wygląda zawieszenie tylne w compakcie.. z gó..na bata nie ukręcisz..
Tomix napisał/a: | (..)Druga kwestia czy jednak warto inwestować w zawieszenie czy lepiej w silnik , wiadomo że raczej na 1/4 praktycznie nic to nie da (..) |
..ja bym poszedł w ori grill i kierunki.. ..kutfa, sorry musiałem
Tomix - Wto Wrz 29, 2015 10:10
Rozumiem conpress ze u cb Krzysztof zamawia zawieszenie
Sorry nie chciałem psuć dobrego klienta .
Bartek - Wto Wrz 29, 2015 20:02
Krzysztof napisał/a: |
czy to jest pewne, że u mnie jest -40
|
nie, ale wiem, że -60 nawet dla mnie to troche za nisko
conpress - Wto Wrz 29, 2015 22:45
Tomix napisał/a: | Rozumiem conpress ze u cb Krzysztof zamawia zawieszenie
Sorry nie chciałem psuć dobrego klienta . |
może zamówić gdziekolwiek.. może też u Ciebie.. jego sprawa
Tomek - Pią Gru 02, 2016 16:01
Czy gwint z compacta pasuje do coupe ?
wiem, że compot ma inna konstrukcję zawieszenia niz reszta e36 ale na zdjęciach tylny gwint od coupe wygląda moim zdaniem identycznie jak ten od compota.
|
|
|