To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
autostarogard.pl
Automobil Klub Starogard

Zakup kontrolowany - S4 b5 czy coś innego

Barley - Wto Wrz 29, 2015 01:33
Temat postu: S4 b5 czy coś innego
Jeśli pozwolą fundusze chciałbym na wiosnę pozbyć się Vectry. Chodzi mi po głowie by zastąpić ją Audi S4 b5 BiTurbo. No i rodzi się pytanie przy okazji czy warto pchać się w to Audi czy może jest coś konkurencyjnego?
conpress - Wto Wrz 29, 2015 02:27

świetne auto z potencjałem.. ale już nie młode.. 15 lat na karku - wszystko może się zesrać, nawet jak nazywa się Audi.. budżet na auto .. które kosztuje od 15 do 30 tysięcy (niektóre i więcej).. hmm też trudno zaplanować.. seria jeździ jako tako, ale czterech liter nie rwie.. modzenie jest łatwe i już możemy na dzień dobry wydać od 5 tysi w górę.. i dołozyć parę koni.. często po podniesieniu mocy o 100 kunia heble do wymiany na coś np z RS4.., etc, itd..

never ending story.. masz czas, kasę i ochotę na modzenie - idealne auto :-)
podwoisz moc - może zbliżysz się osiagami do M5 lincolna

ale 600 kunia w tej budzie robi wrażenie - polecam obejrzeć w HD i na dobrym audio.. https://www.youtube.com/watch?v=DkNCfynin88

Tomix - Wto Wrz 29, 2015 11:05

Moje zdanie znasz świetne autko :)
marasss2 - Wto Wrz 29, 2015 11:57

Dobre auto ale drogie w utrzymaniu i serwisie ja dlatego wybrałem s3. Podatne na mody jak większość turbo benzyn ale coraz ciężej o sensowny stan auta
Tomix - Wto Wrz 29, 2015 14:19

Barley i tak pakuje kupę siana w tą Vectre ciągle się coś sypie a tak będzie pakował w auto które już dosyć jedzie :D
Lincoln - Wto Wrz 29, 2015 15:02

Jaka kupę siana??? Wąż od wody, ranty drzwi, elementy zawieszenia tanie jak barszcz do Vectry? Zerknij na porządne wahacze na przód, albo lepiej zestaw naprawczy na tył, a to tylko zawias do.ESki.
Barley - Wto Wrz 29, 2015 16:23

Tu nie chodzi o utrzymanie i ceny części. Vectry nic więcej nie wycisnę. Owszem nie jest ona wolna, ale na jakieś ewentualne zawody to za mało. Zostało by mi jedynie show and shine, ale nie chce pół dnia stać i psikać ją plakiem przed wystawą. Jeśli pozwolą fundusze to poprostu chciałbym zamienić ją na coś rozwojowego i nie konieczne musi być to S4
marasss2 - Wto Wrz 29, 2015 16:28

S4 na ewentualne zawody to tez za mało bez worka kasy popatrz z jakimi autami w klasie byś był ale jako szybsze daily się nada.
Krzysztof - Wto Wrz 29, 2015 19:46

Barley napisał/a:
Jeśli pozwolą fundusze chciałbym na wiosnę pozbyć się Vectry

zmiany są potrzebne popieram, w końcu wszystko się nudzie
marasss2 napisał/a:
Dobre auto ale drogie w utrzymaniu i serwisie ja dlatego wybrałem s3. Podatne na mody jak większość turbo benzyn ale coraz ciężej o sensowny stan auta

kolega ma S3 więc wie o czym pisze, zresztą conpress Ci też coś naświetlił,
Tomix napisał/a:
Barley i tak pakuje kupę siana w tą Vectre ciągle się coś sypie a tak będzie pakował w auto które już dosyć jedzie

wybacz, ale pracujesz w częściach to ceny powinieneś znać na pamięć, mój Fiat porównując części do takiego audi to zabawka a wpakowałem lekko 10 tyś a pewnie dużo więcej tylko nie wszystko pamiętam,
Lincoln napisał/a:
aka kupę siana??? Wąż od wody, ranty drzwi, elementy zawieszenia tanie jak barszcz do Vectry? Zerknij na porządne wahacze na przód, albo lepiej zestaw naprawczy na tył, a to tylko zawias do.ESki.

tu też pomocna wypowiedź, ceny części do Opla to chyba za drobniaki się kupuje porównując do Audi
Barley napisał/a:
Tu nie chodzi o utrzymanie i ceny części. Vectry nic więcej nie wycisnę.

chyba, że wstawisz do niej silnik 4,2 V8 :)
Barley napisał/a:
na jakieś ewentualne zawody to za mało

jak załapałeś i chcesz startować, to jednak pakuj się bardziej w klasę N/A, może Corsa z silnikiem który posiadasz będzie dobrym rozwiązaniem,
Generalnie poszukaj gotowego projektu dobrze zrobionego gdzie ktoś nie oszczędzał to są one za małe pieniądze.
Profi swap to gdzie bym nie napisał zaczyna się od 15 tyś więc auto już zrobione za 20 tyś to super okazja.
Chcesz szybko to paskudne BMW E30 V8 będzie szybkie,

http://allegro.pl/fiat-se...5690238519.html
http://otomoto.pl/oferta/...e-ID6y9wUp.html

nie wiem ile chcesz wydać :)

Barley - Wto Wrz 29, 2015 20:47

Takie bolidy to dobre jako drugie auto. Ja potrzebuję coś co ma bagażnik w razie czego, jest wygodne, weźmie ze 4 osoby i da się tym normalnie na co dzień jeździć.

Wiem że takim Audi na zawodach bym nic nie zwojował, ale za to z lepszym towarzystwem bym przegrał. Być pokonanym przez Nissana GTR, Audi R8, RS6 to nic strasznego.

grzeszak - Wto Wrz 29, 2015 21:34

Nie zastanawiaj się za dużo, bierz audicę. Fajne auto, w serii wolne, ale z potencjałem. Koszta utrzymania na pewno będą dużo wyższe niż opelka. Na coś trzeba wydawać kaskę :)
Tomix - Wto Wrz 29, 2015 21:38

Wiem ile Barleya kosztował swap a poza tym to wysprzęglik a to cewka a to zielone kałuże. Ja bym dawno stracił cierpliwość ,zwłaszcza ze to nie auto na niedziele tylko na codzień
Albo ja jestem ślepy albo w S4 widzę przód praktycznie to samo zawieszenie co w A4 a co za tym idzie nawet w pasacie poza dwoma wahaczami które są trochę inne . Cena tych kości jest na poziomie wahaczy do E46 jakoś tragedi nie widzę . Tył to to samo w każdym A4 Quattro
Krzysztof napisał/a:

wybacz, ale pracujesz w częściach to ceny powinieneś znać na pamięć, mój Fiat porównując części do takiego audi to zabawka a wpakowałem lekko 10 tyś a pewnie dużo więcej tylko nie wszystko pamiętam,

Wybacz nie codzienie sprzedaje do S4 części i nie pracuje kilka lat :)

Z tego co zauważyłem to hamulce które kosztuja 2X tyle co w normalnym A4

Amory (allegro) jakis mts to 260zł/szt potem wiadomo b6/b8 standardowa cena czyli tyle samo co do kompakta e36 http://allegro.pl/audi-a4...5081880328.html

Jedyne co to silnik jak kiedyś wspominał rwtnt jakieś czujniki cewki no i dwie turbiny to w sumie 2 razy wysze koszty wrazię czego

Lechu - Wto Wrz 29, 2015 21:52

Auto bardzo fajne z dużym potencjałem... do 300 koni z kawałkiem potrzebne ok kilku tysi :wink: a potem zaczynają się schody bo seryjne kolektory wydechowe są za słabe a jedynie sensowną opcją jest Wagner którego cena kształtuję się ok 7 tys a używki nie istnieją :mrgreen: Nie mówię tutaj o reszcie jak turbiny z wirnikiem od rs6, sprzęgło, intercooller, i tak dalej... :razz: Sam wertowałem ten temat ale odpuściłem. Zresztą podaje link dla ciekawych http://sidmotorsport.pl/pl/ :smile:
Lincoln - Wto Wrz 29, 2015 22:17

I do blisko 300konnego auta Tomix byś zakładał co miesiąc Kamoki i MTS (bo na tyle starczają w mocnym aucie)? Proszę Cię... Przyjrzyj się dokładnie cenom części do tylnego zawiasu z wysokiej półki (bo tylko takie w przypadku S/RS wchodzą w grę), to nie jest łatwe do przełknięcia...
Cewka za 160zł, opaska na wężu i płyn za 30zł Cię przeraża? No offence...

Barley - Wto Wrz 29, 2015 22:32

Tu miały być wyrażane opinie i ewentualne inne opcje, a jakieś kłótnie itp. Jak na razie widzę tylko większość opinii zniechęcających do tego auta, a brak alternatyw dla niego


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group