To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
autostarogard.pl
Automobil Klub Starogard

Nasze samochody - Opel Astra G OPC by Lokinios

lokinios - Pią Lis 25, 2016 00:12

wydaje mi się że właśnie o plastikowe elementy nadkola. Nie mam jak tego sprawdzić czy obciera również o rant błotnika. Tak czy inaczej jeżdżę spokojnie i staram się nie wywoływać tych budzących ciarki dźwięków :(
arti - Pią Lis 25, 2016 00:17

Wpadnij kiedyś to się zobaczy
Krzysztof - Pią Lis 25, 2016 00:48

arti napisał/a:
Zdjęcia profi :wink:
Ociera o nadkole błotnika?


a ja uważam, że stać go na więcej, zdjęcia słabe. Takie to ja mogę zrobić :P

Jedz w jakiś fajny krajobraz stara fabryka czy coś :) a nie takie tam przy ścianie.

broj83 - Pią Lis 25, 2016 01:28

lokinios napisał/a:
( nie chciałbym wymieniać znowu opon jakie są na to sposoby?

Gumy dystansujace pomiędzy zwoje sprężyn

OSKA - Sob Lis 26, 2016 19:27

broj83 napisał/a:
lokinios napisał/a:
( nie chciałbym wymieniać znowu opon jakie są na to sposoby?

Gumy dystansujace pomiędzy zwoje sprężyn


Chciałem to samo pisać ;) miałem w e36 i było dobrze :)

mateuh - Nie Lis 27, 2016 11:52

Co gumy w sprężynach to jest dobrze ..... :roll:
pietro - Nie Lis 27, 2016 12:21

Temat gum dystansowych przerabialem w polo na 16" od cimara i tez dawalo to rade
mateuh - Nie Lis 27, 2016 13:12

Spoko w "driftowozie" lub w ostatnim dechu na kolibkach
Kuźwa jak ma zawias pracować prawidłowo na takich wynalazkach
Serio aż tak drogie są amory czy sprężyny żeby w nie kupę wciskać, szkoda auta
zwłaszcza teraz na śliskiej nawierzchni jest to słabe.
Oczywiście wydaje się spoko, auto wydaje się twarde ale zobaczcie co się dzieje przy większych prędkościach
w zakrętach traci stabilność DUŻO szybciej.
Nie mówię nie rób, tylko uprzedzam - już lepiej używki jakieś wsadzić ...

Bardzo przepraszam za krytykę tego rozwiązania, ale dla mnie to taki sam tunning jak cięcie sprężyn czy skręcanie ich cybantami.
Znajomy na zimę np zmienia oprócz kół zawieszenie by auto było wyższe i dawało radę z problemami zimy. Jeśli koło dobija to znaczy że amory mają dość lub koło jest za duże

mateuh - Nie Lis 27, 2016 13:21

Ps. Od dzis w sumie od wczoraj w KMF działa sklepik, m.in z zawiasami - można by do nich podjechać pogadać o problemie. (a ja chcę ich namówić na zrobienie komisu z gratami )
KOSA - Czw Gru 15, 2016 20:23

Fajna ta astra, jak tam z zawiasem coś zrobiłeś lub coś innego?
lokinios - Pią Gru 16, 2016 01:57

na razie staram się jeździć spokojnie i wtedy nie trze ;)
gum utwardzających nie będę wstawiał bo prowadzenie podobno do bani wtedy jest.

Krzysztof - Śro Gru 21, 2016 22:41

lokinios napisał/a:
gum utwardzających nie będę wstawiał bo prowadzenie podobno do bani wtedy jest.


sam to nawet nie wiedziałem, że jest taka opcja z tymi gumami :) ogólnie to powinieneś poszukać innego rozwiązania.

OSKA - Śro Gru 21, 2016 22:54

czy ja wiem czy do bani , ja miałem obcięte sprężyny w e36 + chyba po dwie gumy na strone ( ale mogę się mylić ) i jeździło się całkiem spoko ;)
MICHAŁ - Śro Gru 21, 2016 23:30

loki ty na poczatek to spr sobie sprwnosć amorów bo coś mi sie wydaje ze za wiele procentów już tam nie ma .podjedz na stacje kontroli poj. i za dyszke czy dwie ci spr .
Tomix - Czw Gru 22, 2016 00:48

Te gumy to słaba opcja chyba że między zwojami i dodatkowo z trytytkami :D

Też mi się wydaje ze to obcieranie to winna amorów,zsiadłych sprężyn . U mnie w czerwonej nie wsadzę palca z tyłu a obciera jak zapierdzielam przez Dąbrówkę jedynie tak nie .

Może to nie nadkole tylko amor ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group