Nasze samochody - SAAB 9-3 II SportCombi 2.0 Turbo
Krzysztof - Śro Gru 23, 2020 14:55
Lincoln napisał/a: | 320tyś km | w sumie to nie jest jakoś bardzo dużo, sam mam okazję jeździć autami co mają przebiegi powyżej 400 tyś a jedno już blisko 500
Vectra którą czasami zabieram na przejażdżkę ma 300 tyś. To taka połowa chyba przebiegu do wyjeżdżenia w samochodzie.
Lincoln - Śro Gru 23, 2020 20:35
Które z tych aut miało 60% więcej mocy? Zauważalnie większe koła i dolożone lpg?
Krzysztof - Czw Gru 24, 2020 16:20
Lincoln napisał/a: | Które z tych aut miało 60% więcej mocy? Zauważalnie większe koła i dolożone lpg?
| toć ja nie mam pretensji do auta, a stwierdzam, że 300 tyś to nie jest dużo. Nawet jak te co nimi jeżdżę mają małą moc z pojemności małe koła itp. to wg niektórych teorii powinny już się rozpaść na kawałki a jeżdżą ładnie i nie sprawiają większych problemów użytkowych.
Lincoln - Sob Gru 26, 2020 13:55
Przyrównujesz auta seryjne do takiego które seryjne nie tylko pod względem mocy nie jest. Dodasz do nich 50-60% mocy i jak myślisz ile przejadą w takim setupie? Od razu mi się przypomina auto Pietra które miało taki sam silnik jak Twój Opel. Ile przejeździł podnosząc moc o 20%?
Dlatego według mnie to całkiem ciekawy przypadek z tym Saabem, przełamuje stereotyp, jako auta awaryjnego, w dodatku po kilku zasadniczych ingerencjach. Wtryski, turbo, nawet cewki są seryjne, jedyne co trzeba było wymienić po przekroczeniu 200kkm to łańcuch z napinaczami, co kosztowało tyle co pasek w innych autach.
Krzysztof - Sob Gru 26, 2020 21:16
Lincoln napisał/a: | Przyrównujesz auta seryjne do takiego które seryjne nie tylko pod względem mocy nie jest. Dodasz do nich 50-60% mocy i jak myślisz ile przejadą w takim setupie? Od razu mi się przypomina auto Pietra które miało taki sam silnik jak Twój Opel. Ile przejeździł podnosząc moc o 20%?
Dlatego według mnie to całkiem ciekawy przypadek z tym Saabem, przełamuje stereotyp, jako auta awaryjnego, w dodatku po kilku zasadniczych ingerencjach. Wtryski, turbo, nawet cewki są seryjne, jedyne co trzeba było wymienić po przekroczeniu 200kkm to łańcuch z napinaczami, co kosztowało tyle co pasek w innych autach. |
tu doskonale pasuje jak opisują samochody Mirki handlarze 200 tyś to już trup zatem 190 tyś to igła. Idąc tym co piszesz oznacza, że 300 tyś u Ciebie to dużo zatem jak będziesz sprzedawał nie warto się interesować ?
Tymi seryjnymi autami czasami ludzi do 600 tyś szli i jakoś wszystko działało. Kiedy moja Alfa 2,4 JTD seria 136 podkręcona na 178 km i 430 momentu jak pokazał hamownia jeździła to też zachwytu nie było miała 240 tyś i auto spoko się sprawowało.
Lincoln - Nie Gru 27, 2020 23:25
W Alfie wychodzi przyrost 30% i się cieszyłeś przy 240kkm, a jak myślisz ile by pojeździła przy zwiększeniu o 60%? Max ciśnienie doładowania wzrosło z 0.4bar do 1.3bar żeby osiągnąć taki wynik. Nie wiem czy rozumiesz o co mi chodzi, ale widać że ktoś się postarał żeby to jeździło, a co jeszcze ciekawsze sam silnik bazuje na kiepskim 2.2 Opla - jako Saab to zrobił - nie wiem.
Krzysztof - Wto Gru 29, 2020 15:18
Lincoln napisał/a: | W Alfie wychodzi przyrost 30% i się cieszyłeś przy 240kkm, a jak myślisz ile by pojeździła przy zwiększeniu o 60%? | ogólnie to nie wiem ile by pojeździła wiem, że kolejny właściciel jeździł niż przez rok a potem jego żona auto wzięła i obniżył moc do serii bo żonie nie pasowało a jak się pojawiły im dzieci to temat przestał być aktualizowany a teraz to nawet nie wiem jak go odszukać
Krzysztof - Wto Lut 02, 2021 13:39
mimo, że demokratą nie jestem to lud zadecydował
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7683
Lincoln - Sob Lut 27, 2021 23:31
Auto za wolne do elit tak na moje oko;-)
Ale, żeby nie było, że nic się nie dzieje, wyciek silnika też ogarnięty, przy okazji skrzyni też, ale tą podmieniłem, bo są tanie jak barszcz (200ziko), wpadł też mocniejszy docisk od 9-5 Aero załatwione przez Conpressa - THX. Małe porównanie starego docisku i nowego:
Chwilę wcześniej zajechało tez ciutkę większe turbo, obecne Mitsubishi TD04-11t zamieniłem na prawie takie samo TD04-14t, bo akurat mój stroiciel potrzebował to mniejsze, a moje było w stanie bdb, więc nieduża dopłata z małym softem i doszło może z 20ps/30Nm.
Krzysztof - Nie Lut 28, 2021 17:07
Lincoln napisał/a: | Chwilę wcześniej zajechało tez ciutkę większe turbo, obecne Mitsubishi TD04-11t zamieniłem na prawie takie samo TD04-14t, bo akurat mój stroiciel potrzebował to mniejsze, a moje było w stanie bdb, więc nieduża dopłata z małym softem i doszło może z 20ps/30Nm. |
to się wydaje być ciekawy kandydat dla audi TT chociaż z awd nie jest za szybkie to byśmy zobaczyli jakie różnice.
Jak mi je Arti odda to może się zgadamy wieczorem.
Lincoln - Wto Mar 02, 2021 13:44
Audi lżejsze i zapewne szybsze, ale po zimie jak znalazł pojeździć trochę po Autobahn Barley'a ST po naprawie byłby też porównywalnym konkurentem, może będzie chętny. Kiedy TT będzie gotowe?
Krzysztof - Czw Mar 25, 2021 16:16
Lincoln napisał/a: | Audi lżejsze i zapewne szybsze, ale po zimie jak znalazł pojeździć trochę po Autobahn Barley'a ST po naprawie byłby też porównywalnym konkurentem, może będzie chętny. Kiedy TT będzie gotowe?
| no i pojeździliśmy to Ci powiem, że ten saab to nie jedzie wcale co z tego, że byłeś z przodu skoro tt to golf 4 nic Ciebie nie usprawiedliwia poćwicz nie wiem podkręć mocy.
Lincoln - Sob Kwi 03, 2021 18:58
Krzysztof, Mocy starczy na FWD, na rodzinne daily też, muszę tylko raz się wybrać na hamownię by definitywnie zakończyć temat mocy w tym aucie, bo nadal nie wiem ile jest. Wcześniej muszę tylko downpipe zrobić, bo materiały już są.
Ostatnio trochę mnie okradli:
Co za czasy
Barley - Nie Kwi 04, 2021 11:22
Wszystko jest chodliwym towarem. Nawet kawalek plastiku
Krzysztof - Nie Kwi 04, 2021 13:20
Lincoln napisał/a: | Ostatnio trochę mnie okradli:
| poszukaj bo dużo tych samochodów nie jeździ, Lincoln napisał/a: | Co za czasy
| ludzie przykład biorą jak zawsze z góry Barley napisał/a: | Wszystko jest chodliwym towarem. Nawet kawalek plastiku
| ten kawałek to kupa kasy na wolnym rynku
|
|
|