Tuning mechaniczny - Electric turbocharger
MICHAŁ - Sob Mar 11, 2017 20:21 Temat postu: Electric turbocharger Witajcie . Wpadl mi do glowy pomysl a mianowicie elektryczne turbo . nie takie które jest na ebay-u za kilka funtow tyllko konkretne powiedzmy ze stanow . ktoś posiada jakieś informacje
o wydajnosci takiego cuda zużyciu pradu itp. gdzie mozna kupić takie cudo itp .
Marynarz - Nie Mar 12, 2017 07:47
Tak z ciekawości poczytałem i wsumie plan fajny tyle że po mocach silnikow rzędu kilku Kw raczej jedno aku ci tego nie pociągnie a dokladajac kolejne 2 lub 3 z kolei przybierzesz sporo na masie i chyba moc która na rolkach niby będzie większa ale w realu na drodze różnicy chyba nie będzie, no chyba że założysz dodatkowe alternatory ale to też potrzebuje kucyków i wyjdzie na zero, wal w N2O
broj83 - Nie Mar 12, 2017 22:25
Jak szukasz czegoś małego i wydajnego to poczytaj o kompresorach "ROTREX" niby turbo a jednak na pasek
Marynarz - Pon Mar 13, 2017 04:08
broj83 napisał/a: | Jak szukasz czegoś małego i wydajnego to poczytaj o kompresorach "ROTREX" niby turbo a jednak na pasek |
Nigdy nie słyszałem ani nie widziałem a wygląda obiecująco tymbardziej że przyrosty mocy w okolicach 100 koni dla takiego 3.0 😁
http://www.rotrex.com/Hom...ience/Kits_Cars
Jednak przy cenie za c30-94 (przykładowo dla Alfy 3.0 v6) lekko ponad 8000PLN (1635£) nie jest to atrakcyjne cenowo rozwiązanie....
marasss2 - Pon Mar 13, 2017 21:06
Rotrexy niestety wychodzą mega drogo jakby ze złota były, na rf chłopak robi taki kompresor home made. Dobrym wyborem jest kompresor z Audi 3.0 tfsi mają spory potencjał i w sam raz pod v6
Lincoln - Pon Mar 13, 2017 23:12
Odpada -przerabiałem temat - inne rozwidlenie cylindrów (sporo niższe w Oplu)
broj83 - Pon Mar 13, 2017 23:50
To fakt nie są tanie, ale tak jak napisał marasss można pokusić się o hm
MICHAŁ - Wto Mar 14, 2017 09:01
rotex czy vortech fajna sprawa ale niestety cena powala . drozsze od calego mojego auta .kolega prubowal z kompresorem z audi ale szybko złozyl rekawice . moze by tak zwykły eaton ?? tylko mam ograniczone miejsce bardzo i nie chciał bym ciać kolektorów wydechowych
marasss2 - Wto Mar 14, 2017 11:10
Jaguary tez miały chyba kompresory i pewnie spore patrząc na silniki ale eaton pewnie najbardziej przetarty szlak bedzie miał. Z elektrycznym turbo coś audi i bmw działało ale nir wiem na jakim etapie byli/są.
Krzysztof - Wto Mar 14, 2017 11:39
MICHAŁ napisał/a: | drozsze od calego mojego auta |
co zrobić, chce się robić mody to trzeba kłaść Michał nic innego jak musisz poszukać dodatkowych dochodów
Artur - Pon Mar 20, 2017 22:05
z 3litrowego tfsi ma potencjal, bardzo wydajny lecz z adaptacja do innych aut dalbym sobie spokoj.
marasss2 - Pon Mar 20, 2017 23:18
Artur napisał/a: | z 3litrowego tfsi ma potencjal, bardzo wydajny lecz z adaptacja do innych aut dalbym sobie spokoj. |
Znajomy będzie aplikować go do v8 ale wie co go czeka.
Artur - Wto Mar 21, 2017 12:14
Taka przeróbka trochę bez sensu, cały korpus musiałby przerobić, jestem też ciekaw gdzie co zmieści
arti - Czw Mar 23, 2017 00:13
Przetłoczenie na masce
marasss2 - Sob Kwi 29, 2017 21:42
Najnowsze SQ7 ma elektryczne turbo i dodatkowo dwa standardowe. Elektryczne turbo jest zasilane napieciem 48V efekt 900 Nm od 1000 obr/min
|
|
|