To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
autostarogard.pl
Automobil Klub Starogard

Tuning mechaniczny - Electric turbocharger

MICHAŁ - Sob Mar 11, 2017 20:21
Temat postu: Electric turbocharger
Witajcie . Wpadl mi do glowy pomysl a mianowicie elektryczne turbo . nie takie które jest na ebay-u za kilka funtow tyllko konkretne powiedzmy ze stanow . ktoś posiada jakieś informacje
o wydajnosci takiego cuda zużyciu pradu itp. gdzie mozna kupić takie cudo itp .

Marynarz - Nie Mar 12, 2017 07:47

Tak z ciekawości poczytałem i wsumie plan fajny tyle że po mocach silnikow rzędu kilku Kw raczej jedno aku ci tego nie pociągnie a dokladajac kolejne 2 lub 3 z kolei przybierzesz sporo na masie i chyba moc która na rolkach niby będzie większa ale w realu na drodze różnicy chyba nie będzie, no chyba że założysz dodatkowe alternatory ale to też potrzebuje kucyków i wyjdzie na zero, wal w N2O :twisted:
broj83 - Nie Mar 12, 2017 22:25

Jak szukasz czegoś małego i wydajnego to poczytaj o kompresorach "ROTREX" niby turbo a jednak na pasek ;)
Marynarz - Pon Mar 13, 2017 04:08

broj83 napisał/a:
Jak szukasz czegoś małego i wydajnego to poczytaj o kompresorach "ROTREX" niby turbo a jednak na pasek ;)

Nigdy nie słyszałem ani nie widziałem a wygląda obiecująco tymbardziej że przyrosty mocy w okolicach 100 koni dla takiego 3.0 😁
http://www.rotrex.com/Hom...ience/Kits_Cars
Jednak przy cenie za c30-94 (przykładowo dla Alfy 3.0 v6) lekko ponad 8000PLN (1635£) nie jest to atrakcyjne cenowo rozwiązanie....

marasss2 - Pon Mar 13, 2017 21:06

Rotrexy niestety wychodzą mega drogo jakby ze złota były, na rf chłopak robi taki kompresor home made. Dobrym wyborem jest kompresor z Audi 3.0 tfsi mają spory potencjał i w sam raz pod v6
Lincoln - Pon Mar 13, 2017 23:12

Odpada -przerabiałem temat - inne rozwidlenie cylindrów (sporo niższe w Oplu)
broj83 - Pon Mar 13, 2017 23:50

To fakt nie są tanie, ale tak jak napisał marasss można pokusić się o hm
MICHAŁ - Wto Mar 14, 2017 09:01

rotex czy vortech fajna sprawa ale niestety cena powala . drozsze od calego mojego auta :razz: .kolega prubowal z kompresorem z audi ale szybko złozyl rekawice . moze by tak zwykły eaton ?? tylko mam ograniczone miejsce bardzo i nie chciał bym ciać kolektorów wydechowych
marasss2 - Wto Mar 14, 2017 11:10

Jaguary tez miały chyba kompresory i pewnie spore patrząc na silniki ale eaton pewnie najbardziej przetarty szlak bedzie miał. Z elektrycznym turbo coś audi i bmw działało ale nir wiem na jakim etapie byli/są.
Krzysztof - Wto Mar 14, 2017 11:39

MICHAŁ napisał/a:
drozsze od calego mojego auta


co zrobić, chce się robić mody to trzeba kłaść :) Michał nic innego jak musisz poszukać dodatkowych dochodów :)

Artur - Pon Mar 20, 2017 22:05

z 3litrowego tfsi ma potencjal, bardzo wydajny lecz z adaptacja do innych aut dalbym sobie spokoj.
marasss2 - Pon Mar 20, 2017 23:18

Artur napisał/a:
z 3litrowego tfsi ma potencjal, bardzo wydajny lecz z adaptacja do innych aut dalbym sobie spokoj.

Znajomy będzie aplikować go do v8 ale wie co go czeka.

Artur - Wto Mar 21, 2017 12:14

Taka przeróbka trochę bez sensu, cały korpus musiałby przerobić, jestem też ciekaw gdzie co zmieści :lol:
arti - Czw Mar 23, 2017 00:13

Przetłoczenie na masce
marasss2 - Sob Kwi 29, 2017 21:42

Najnowsze SQ7 ma elektryczne turbo i dodatkowo dwa standardowe. Elektryczne turbo jest zasilane napieciem 48V efekt 900 Nm od 1000 obr/min :!:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group