To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
autostarogard.pl
Automobil Klub Starogard

Tuning mechaniczny - Przekładka kierownicy z prawej strony na lewą,

Huragan - Nie Kwi 04, 2010 18:24

a co zlodzieje maja do rejestracji anglikow bo ta wiadomosc raczej powinna ich zmartwic.Ceny spadna i nie bedzie sie oplacilo krasc -to tak jak z radyjkami samochodowymi -dzisiaj raczej kiepski pomysl a zarobek a kiedys to przeciez bylo normalne ze jak zostawiles radio w srodku to tak jak bys sam wyrzucil bo ci zaraz ukradli
wald30 - Nie Kwi 04, 2010 18:52

Huragan napisał/a:
a co zlodzieje maja do rejestracji anglikow bo ta wiadomosc raczej powinna ich zmartwic
[quote] A SKĄD CZĘŚCI NA PRZEKŁADKI ? NAJSZYBCIEJ UKRASC Z ULICY WZIASC CO POTRZEBA A RESZTE UTOPIC . I TAK WŁASNIE ROBIA. :roll:
Eurochip - Nie Kwi 04, 2010 19:25

[quote="wald30"]
Huragan napisał/a:
a co zlodzieje maja do rejestracji anglikow bo ta wiadomosc raczej powinna ich zmartwic
Cytat:
A SKĄD CZĘŚCI NA PRZEKŁADKI ? NAJSZYBCIEJ UKRASC Z ULICY WZIASC CO POTRZEBA A RESZTE UTOPIC . I TAK WŁASNIE ROBIA. :roll:


Ty chyba nie zrozumiales tematu. Rejstracja anglikow spowoduje ze bedzie mozna zarejstrowac auto z kierownica po prawej stronie i to jak juz spowoduje zmniejszenie kradziezy. Teraz gdy jedynym sposobem zarejstrowania jest przekladka to moze i ma minimalny wplyw na kradzieze. Czytac ludzie ze zrozumieniem !!!!

wald30 - Nie Kwi 04, 2010 21:29

Eurochip napisał/a:
Ty chyba nie zrozumiales tematu.
No fakt nie zrozumiałem do konca. Ale to i tak raczej nie przejdzie.BO TO NAJBARDZIEJ PORONIONY POMYSŁ. TO TAK JAK BY FACET MÓGŁ SIE ŻENIĆ Z FACETEM
Eurochip - Nie Kwi 04, 2010 22:30

wald30 napisał/a:
Eurochip napisał/a:
Ty chyba nie zrozumiales tematu.
No fakt nie zrozumiałem do konca. Ale to i tak raczej nie przejdzie.BO TO NAJBARDZIEJ PORONIONY POMYSŁ. TO TAK JAK BY FACET MÓGŁ SIE ŻENIĆ Z FACETEM


Zrozum ze poroniony to jest ten kraj. W calej europie mozna rejstrowac auta z kierownica po stronie prawej lub lewej tylko wspaniala Polska ktora jest we wladaniu ksiezy i ludzi ktorzy probuja reszte kasy jaka jeszcze mamy wyciagnac zawsze probuje tylko utrudniac zycie normalnym ludziom. Ludzie mamy 21 wiek a co niektorzy zostali w 20 a moze i jeszcze dalej. Moze bryczki i konie sobie kupcie mysle ze bedzie to najlepsze rozwiazanie.

M4R!O - Pon Kwi 05, 2010 00:07

Huragan ja tylko oświadczam że przerabianie anglika jest ingerencją w konstrukcje auta. Oczywiście są pojazdy które wymagają znikomych przeróbek ale większość wymaga cięcia ściany grodziowej (A6,B5,B5FL) co znacząco wpływa na stan techniczny auta. A co z boczkami w dzwiach ? Dobieranie ich koloru i zaślepkami itp. Co z dywanem ? Cięty w połowie pod fotelami aby nie podpadło. Co z elektrycznymi fotelami ? Co z dziurami po przedładce wycieraczek ? Co z lampami ? Po tym wszystkim całe złożone auto to jeden wielki składak. Domyślam sie że nawet osłony przeciwsłoneczne zostaja od angola a dla twojej wiadomości strony te różnią się chodźby instrukcją jak wyłączyć poduche. Jest wiele takich rzeczy które wpływają na stan techniczny auta. A to że jeździłeś przerobionym anglikem a nawet dwoma to mnie nie rusza bo ja TEŻ użytkowałem takie coś. Stąd też pytanie czemu dalej nimi nie jeździsz ? Bo jak się domyślam to masz normalnego LHD a nie angola.
Eurochip - Pon Kwi 05, 2010 00:15

Dla Twojej wiadomosci jezdze RHD a i napewno nie jedno jeszcze auto bede przerabial. Takie rzeczy jak dywany itp to sie wymienia i nie widze zadnego problemu. Przerabiasz dostawcze auta to pomysl sobie ze sa i osobowe gdzie nie ingerujesz w nadwozie. Zejdz na ziemie i otworz oczy !!! Malo widziales caly czas Ci mowie !!!
M4R!O - Pon Kwi 05, 2010 00:50

Eurochip nie do ciebie te pytanie tylko do drugiego kolego który jest za anglikami. A RHD jeździsz bo w UK jesteś niby dłużej niż ja tam byłem. Jestem też ciekaw czy jak juz wrócisz do kraju to też coś dla siebie przerobisz. Nie odpowiedziałes mi na jedno pytanie: większość aut to na handel było co ?
Na pewno każdy handlarz jak sprzedaje takiego złoma to zataja że auto jest rzeźbione w garażu. A ze zdaniem zejdz na ziemie i otwóż oczy to sobie daruj, bo za mocne słówka jak na taką główkie. ja cie nie obrażam tylko oświadczam jakie jest moje zdanie na temat anglików. A to że przerobiłes jakieś tam auta nie oznacza że jesteś mistrz itp. Domyślam się tez że te wszystkie vectry co po STG brykają to twoje stwory są. A jeśli chodzi jakie różnice techniczne są między autami LHD a RHD to raczej wiedza to projektanci a nie jacyś zwykli elektromechanicy lub blacharze.

Krzysztof - Pon Kwi 05, 2010 01:12

PANOWIE MOŻNA DYSKUTOWAĆ ALE SOBIE NIE WRZUCAJCIE NA WZAJEM
granat1 - Pon Kwi 05, 2010 13:24

panowie co do żezbienia aut z prawej na lewą wiem tyle za moj crx sie do tego na pewno nadaje bo ma grodzie przetłoczona ze bez jakichkolwiek cięć by się obeszło :smile: jak ktoś nie wieży to na spocie chętnie pokaże :razz: jeszcze dodam że jeżdżą po naszych drogach dużo dużo bardziej żezbione autka składane z kilku po dachowaniach lub konkretnych dzwonach :roll: więc wiem co jest gorsze...
Huragan - Pon Kwi 05, 2010 13:30

M4R!O ile przerobiles osobówek? mysle ze zadnej ,dales przyklady aut z grupy vag i to na dodatek najgorzych-ale wez pod uwage ze juz w golf 4 czy octawia i nowej a6 nie musisz nic ciąć i spawac.Ne naruszasz nic.Co do oslon i boczkow to raczejsie kupuje taki komplet gdzie wymieniasz wszystkie takie detale,ale jak pisalem wczesniej jak ktos oszczedza przt przeróbce to pozniej tak ma.Przyznaj sie teraz ze wyiegłeś zadaleko w swoich przemysleniach. A po drugie jesli chodzi o scianę to i tak wole jezdzic dobrze przerobionym angolem niz autem po strzale ,bo to dopiero jest ingerencja.Zobacz sobie w testach zderzeniowych na zwolnionym tępie co dzieje sie z autem i wg mnie to ze potem blacharz nawet najlepszy to poskłada to nie znaczy jest dobrze.A ja jeżdżę fordem sierra i to mi pasuje -nie lubie audi i innych podobnych wynalazkow-najbardziej ze względów ekonomicznych,no i taczka-a ja musze miec rwd


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group