To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
autostarogard.pl
Automobil Klub Starogard

Nasze samochody - Honda Civic MB6 VTI By Matej

Matej - Wto Wrz 18, 2018 00:35
Temat postu: Honda Civic MB6 VTI By Matej
Cześć to mój pierwszy post na forum, pozdro dla wszystkich, a oto moje autko.

MODEL: Civic MB6 1997 / Civic MA8 1995 ( daily gruz )

SILNIK: B18C4 OEM
plan: Wałki stage 1/ 2, pod Stage 3 → Talerzyki, sprężynki (tytan) skunk2, wtryski 310 CC H22A V-TEC

UKŁAD DOLOTOWY: IAB, OEM, przepustnica 60mm
plan: kolektor Skunk 2 Pro Racing, Przepustnica Skunk 2 Alpha 70mm, Dolot

UKŁAD WYDECHOWY: OEM
plan: kolektor replika B18C6, 4:2:1, Tłumik RM Motors 2,25-2,5’ oem look ( CICHY )

ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: OEM

UKŁAD NAPĘDOWY: S9B LSD, 5 bieg długi Integra Type R

ZAWIESZENIE: Amorki KYB, Sprężyny H&R -40mm

UKŁAD HAMULCOWY: OEM 282/260

BODY-KIT: Pakiet VTI, halogeny JDM
plan: dokładki VTI-S

FELGA: OEM 15’
plan: JR3 16’ Gun Metal albo White

ŚRODEK: OEM VTI

CAR-AUDIO: dosyć gra


MOC: Seria 169 KM N/A
plan: okolice 230 KM N/A






" The JDM isn't only about cars "

kuki - Wto Wrz 18, 2018 10:16

wałki stage 3 i wydech CICHY nie idą w parzę ;)

plany naprawdę bogate i konkretne, będę zaglądał i śledził ;)
powodzenia

Matej - Wto Wrz 18, 2018 10:38

Co do stage 3 to pewnie tak, wszystko wyjdzie w trakcie :D
OSKA - Wto Wrz 18, 2018 11:34

Jak juz ukonczysz swoje plany, to autko bedzie się niezle odpychac :)
Karol - Wto Wrz 18, 2018 13:29

Ooo zawodnik dla mnie :) Moje MB6 od jakiegoś czasu już jeździ, także jakbyś był chętny na ustawkę to pisz na PW.

A długą piątkę to raczej masz z Integry LS, a nie Type R... Mam u siebie skrzynię S80 z ITR, a długą piątkę z Integry LS.

Matej - Wto Wrz 18, 2018 13:45

Karol napisał/a:
Ooo zawodnik dla mnie :) Moje MB6 od jakiegoś czasu już jeździ, także jakbyś był chętny na ustawkę to pisz na PW.

A długą piątkę to raczej masz z Integry LS, a nie Type R... Mam u siebie skrzynię S80 z ITR, a długą piątkę z Integry LS.


No w sumie możliwe powiedzmy że z Integry po prostu :D I tak nie mam szans z Tobą bo widzę że krótka skrzynia, jakie masz mody ? Gdzieś opisane autko tutaj masz ?

EDI - Wto Wrz 18, 2018 17:27

O już kiedyś też był podobny temat i plany :D
No życzę szkunków , mugenów i biszimotów
Nie zapomnij o regulowanych kółkach do wałków ;) etc
Powodzenia :shock:

Matej - Wto Wrz 18, 2018 18:01

EDI napisał/a:
O już kiedyś też był podobny temat i plany :D
No życzę szkunków , mugenów i biszimotów
Nie zapomnij o regulowanych kółkach do wałków ;) etc
Powodzenia :shock:


haha dzięki dzięki, wszystko z czasem jak fundusze pozwolą, powoli a do przodu

Krzysztof - Wto Wrz 18, 2018 18:41

Matej napisał/a:
SILNIK: B18C4 OEM
Ci hondziarze :D piszą jakieś cyferki :) a nie można napisać jaka to pojemność :)

Matej napisał/a:
MOC: Seria 169 KM N/A
to pewnie lata już sympatycznie w aucie co nic nie waży :) czekam na dalsze opisy w temacie :)

Karol napisał/a:
Ooo zawodnik dla mnie Moje MB6 od jakiegoś czasu już jeździ, także jakbyś był chętny na ustawkę to pisz na PW.


jak pw. to chce zobaczyć więcej osób :)

kuki - Śro Wrz 19, 2018 10:14

Matej napisał/a:
EDI napisał/a:
O już kiedyś też był podobny temat i plany :D
No życzę szkunków , mugenów i biszimotów
Nie zapomnij o regulowanych kółkach do wałków ;) etc
Powodzenia :shock:


haha dzięki dzięki, wszystko z czasem jak fundusze pozwolą, powoli a do przodu


lepiej pisać te plany które są osiągalne i z czasem rozbudowywać auto/temat. Kiedyś na H3M było sporo takich tematów i po 2-3 stronach umierały. Mam nadzieję że ten taki nie będzie bo plany konkretne.

Matej - Śro Wrz 19, 2018 11:13

Krzysztof napisał/a:
Ci hondziarze piszą jakieś cyferki a nie można napisać jaka to pojemność


haha tak Japończycy już tak mają :D No jestem zadowolony, przeskok z 90KM na 170 KM to już idzie odczuć w tej samej budzie no i prowadzenie to jest bajka :D

kuki napisał/a:
lepiej pisać te plany które są osiągalne i z czasem rozbudowywać auto/temat. Kiedyś na H3M było sporo takich tematów i po 2-3 stronach umierały. Mam nadzieję że ten taki nie będzie bo plany konkretne.


Na przyszły sezon wleci kilka nowości na pewno, kasa się już odkłada, na ten moment muszę ogarnąć parę drobnych rzeczy i jadę z tematem

Krzysztof - Śro Wrz 19, 2018 15:54

kuki napisał/a:
lepiej pisać te plany które są osiągalne i z czasem rozbudowywać auto/temat. Kiedyś na H3M było sporo takich tematów i po 2-3 stronach umierały. Mam nadzieję że ten taki nie będzie bo plany konkretne.
trzeba mierzyć wysoko :)
Matej napisał/a:
Na przyszły sezon wleci kilka nowości na pewno, kasa się już odkłada, na ten moment muszę ogarnąć parę drobnych rzeczy i jadę z tematem
działaj :) powodzenia
Karol - Pią Wrz 21, 2018 16:41

Matej napisał/a:
Karol napisał/a:
Ooo zawodnik dla mnie :) Moje MB6 od jakiegoś czasu już jeździ, także jakbyś był chętny na ustawkę to pisz na PW.

A długą piątkę to raczej masz z Integry LS, a nie Type R... Mam u siebie skrzynię S80 z ITR, a długą piątkę z Integry LS.


No w sumie możliwe powiedzmy że z Integry po prostu :D I tak nie mam szans z Tobą bo widzę że krótka skrzynia, jakie masz mody ? Gdzieś opisane autko tutaj masz ?


Auto nie opisane tutaj... Autko stało przez prawie 2 lata, ale teraz już jeździ. Nie jest nie wiadomo ile zrobione:

- lekkie kolo zamachowe od Otoczaka
- wydech 2,36" pełen przelot, usunięta zwężka z kolektora wydechowego, High Flow Cat, środkowy przelot, końcowy Proex OEM Look.
- dolot Short Arm z mokrym stożkiem K&N
- skrzynia biegów z Integry Type R (S80 ze szperą)
- sprzęgło Exedy Stage 1
- VTEC light

To by było chyba wszystko.

grzeszak - Sob Wrz 22, 2018 02:24

OSKA napisał/a:
Jak juz ukonczysz swoje plany, to autko bedzie się niezle odpychac :)


Ciągnąć Oska, ciągnąć :)

Matej - Sob Wrz 22, 2018 10:31

Karol napisał/a:
- skrzynia biegów z Integry Type R (S80 ze szperą)


Pewnie się wykosztowałeś za tą skrzynie, ona fabrycznie wychodziła ze szperą ?

Na tych tłumikach pewnie mega głośno w środku co ?

grzeszak napisał/a:
Ciągnąć Oska, ciągnąć


W gruncie rzeczy to tak haha :D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group