Nasze samochody - Honda Civic MB6 VTI By Matej
Matej - Wto Wrz 18, 2018 00:35 Temat postu: Honda Civic MB6 VTI By Matej Cześć to mój pierwszy post na forum, pozdro dla wszystkich, a oto moje autko.
MODEL: Civic MB6 1997 / Civic MA8 1995 ( daily gruz )
SILNIK: B18C4 OEM
plan: Wałki stage 1/ 2, pod Stage 3 → Talerzyki, sprężynki (tytan) skunk2, wtryski 310 CC H22A V-TEC
UKŁAD DOLOTOWY: IAB, OEM, przepustnica 60mm
plan: kolektor Skunk 2 Pro Racing, Przepustnica Skunk 2 Alpha 70mm, Dolot
UKŁAD WYDECHOWY: OEM
plan: kolektor replika B18C6, 4:2:1, Tłumik RM Motors 2,25-2,5’ oem look ( CICHY )
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: OEM
UKŁAD NAPĘDOWY: S9B LSD, 5 bieg długi Integra Type R
ZAWIESZENIE: Amorki KYB, Sprężyny H&R -40mm
UKŁAD HAMULCOWY: OEM 282/260
BODY-KIT: Pakiet VTI, halogeny JDM
plan: dokładki VTI-S
FELGA: OEM 15’
plan: JR3 16’ Gun Metal albo White
ŚRODEK: OEM VTI
CAR-AUDIO: dosyć gra
MOC: Seria 169 KM N/A
plan: okolice 230 KM N/A
" The JDM isn't only about cars "
kuki - Wto Wrz 18, 2018 10:16
wałki stage 3 i wydech CICHY nie idą w parzę
plany naprawdę bogate i konkretne, będę zaglądał i śledził
powodzenia
Matej - Wto Wrz 18, 2018 10:38
Co do stage 3 to pewnie tak, wszystko wyjdzie w trakcie
OSKA - Wto Wrz 18, 2018 11:34
Jak juz ukonczysz swoje plany, to autko bedzie się niezle odpychac
Karol - Wto Wrz 18, 2018 13:29
Ooo zawodnik dla mnie Moje MB6 od jakiegoś czasu już jeździ, także jakbyś był chętny na ustawkę to pisz na PW.
A długą piątkę to raczej masz z Integry LS, a nie Type R... Mam u siebie skrzynię S80 z ITR, a długą piątkę z Integry LS.
Matej - Wto Wrz 18, 2018 13:45
Karol napisał/a: | Ooo zawodnik dla mnie Moje MB6 od jakiegoś czasu już jeździ, także jakbyś był chętny na ustawkę to pisz na PW.
A długą piątkę to raczej masz z Integry LS, a nie Type R... Mam u siebie skrzynię S80 z ITR, a długą piątkę z Integry LS. |
No w sumie możliwe powiedzmy że z Integry po prostu I tak nie mam szans z Tobą bo widzę że krótka skrzynia, jakie masz mody ? Gdzieś opisane autko tutaj masz ?
EDI - Wto Wrz 18, 2018 17:27
O już kiedyś też był podobny temat i plany
No życzę szkunków , mugenów i biszimotów
Nie zapomnij o regulowanych kółkach do wałków etc
Powodzenia
Matej - Wto Wrz 18, 2018 18:01
EDI napisał/a: | O już kiedyś też był podobny temat i plany
No życzę szkunków , mugenów i biszimotów
Nie zapomnij o regulowanych kółkach do wałków etc
Powodzenia |
haha dzięki dzięki, wszystko z czasem jak fundusze pozwolą, powoli a do przodu
Krzysztof - Wto Wrz 18, 2018 18:41
Matej napisał/a: | SILNIK: B18C4 OEM
| Ci hondziarze piszą jakieś cyferki a nie można napisać jaka to pojemność
Matej napisał/a: | MOC: Seria 169 KM N/A
| to pewnie lata już sympatycznie w aucie co nic nie waży czekam na dalsze opisy w temacie
Karol napisał/a: | Ooo zawodnik dla mnie Moje MB6 od jakiegoś czasu już jeździ, także jakbyś był chętny na ustawkę to pisz na PW.
|
jak pw. to chce zobaczyć więcej osób
kuki - Śro Wrz 19, 2018 10:14
Matej napisał/a: | EDI napisał/a: | O już kiedyś też był podobny temat i plany
No życzę szkunków , mugenów i biszimotów
Nie zapomnij o regulowanych kółkach do wałków etc
Powodzenia |
haha dzięki dzięki, wszystko z czasem jak fundusze pozwolą, powoli a do przodu |
lepiej pisać te plany które są osiągalne i z czasem rozbudowywać auto/temat. Kiedyś na H3M było sporo takich tematów i po 2-3 stronach umierały. Mam nadzieję że ten taki nie będzie bo plany konkretne.
Matej - Śro Wrz 19, 2018 11:13
Krzysztof napisał/a: | Ci hondziarze piszą jakieś cyferki a nie można napisać jaka to pojemność |
haha tak Japończycy już tak mają No jestem zadowolony, przeskok z 90KM na 170 KM to już idzie odczuć w tej samej budzie no i prowadzenie to jest bajka
kuki napisał/a: | lepiej pisać te plany które są osiągalne i z czasem rozbudowywać auto/temat. Kiedyś na H3M było sporo takich tematów i po 2-3 stronach umierały. Mam nadzieję że ten taki nie będzie bo plany konkretne. |
Na przyszły sezon wleci kilka nowości na pewno, kasa się już odkłada, na ten moment muszę ogarnąć parę drobnych rzeczy i jadę z tematem
Krzysztof - Śro Wrz 19, 2018 15:54
kuki napisał/a: | lepiej pisać te plany które są osiągalne i z czasem rozbudowywać auto/temat. Kiedyś na H3M było sporo takich tematów i po 2-3 stronach umierały. Mam nadzieję że ten taki nie będzie bo plany konkretne.
| trzeba mierzyć wysoko Matej napisał/a: | Na przyszły sezon wleci kilka nowości na pewno, kasa się już odkłada, na ten moment muszę ogarnąć parę drobnych rzeczy i jadę z tematem
| działaj powodzenia
Karol - Pią Wrz 21, 2018 16:41
Matej napisał/a: | Karol napisał/a: | Ooo zawodnik dla mnie Moje MB6 od jakiegoś czasu już jeździ, także jakbyś był chętny na ustawkę to pisz na PW.
A długą piątkę to raczej masz z Integry LS, a nie Type R... Mam u siebie skrzynię S80 z ITR, a długą piątkę z Integry LS. |
No w sumie możliwe powiedzmy że z Integry po prostu I tak nie mam szans z Tobą bo widzę że krótka skrzynia, jakie masz mody ? Gdzieś opisane autko tutaj masz ? |
Auto nie opisane tutaj... Autko stało przez prawie 2 lata, ale teraz już jeździ. Nie jest nie wiadomo ile zrobione:
- lekkie kolo zamachowe od Otoczaka
- wydech 2,36" pełen przelot, usunięta zwężka z kolektora wydechowego, High Flow Cat, środkowy przelot, końcowy Proex OEM Look.
- dolot Short Arm z mokrym stożkiem K&N
- skrzynia biegów z Integry Type R (S80 ze szperą)
- sprzęgło Exedy Stage 1
- VTEC light
To by było chyba wszystko.
grzeszak - Sob Wrz 22, 2018 02:24
OSKA napisał/a: | Jak juz ukonczysz swoje plany, to autko bedzie się niezle odpychac |
Ciągnąć Oska, ciągnąć
Matej - Sob Wrz 22, 2018 10:31
Karol napisał/a: | - skrzynia biegów z Integry Type R (S80 ze szperą) |
Pewnie się wykosztowałeś za tą skrzynie, ona fabrycznie wychodziła ze szperą ?
Na tych tłumikach pewnie mega głośno w środku co ?
grzeszak napisał/a: | Ciągnąć Oska, ciągnąć |
W gruncie rzeczy to tak haha
|
|
|