autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Szpera E36
Autor Wiadomość
Tomek
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 636
Skąd: Starogard
Wysłany: Śro Wrz 27, 2017 01:50   Szpera E36

Cześć,
mam dyfer 3.15 z szperą 25% z coupe, mocowanie z 2 stron,

Czy da się w jakikolwiek sensowny sposób zaadoptować ten dyfer do compacta, mocowanego z 1 strony czy nie ma takiej możliwości ?

Opcje które mi się nasuwają:
- zmiana dekla ?
- przekładka środka w pasującą obudowę ?
- sprzedać go i szukać pasującego do E36/E30/Z3 o odpowiednim przełożeniu?
_________________
Nic nie dało ludzkości tylu wynalazków co lenistwo
 
 
OSKA
Szybki i wściekły



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 6613
Skąd: Kłodawa
Wysłany: Śro Wrz 27, 2017 03:01   

Pewnie najrozsądniejsze było by sprzedac i szukac odpowiedniego pod e36 ;)
_________________
Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...

Work Hard!
Dream Big!
 
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Śro Wrz 27, 2017 08:34   

U mnie w compact tez byly jakies problemy z mocowaniem dyfra kilka fotek tam zostalo a sa te z regeneracji dyfra moze znajdziesz cos dla siebie

Moze ktos ze znawcow sie wypowie. Mojego compacta znali conpress Lincoln i Arti
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Bartek
Mistrz Kierownicy
[(00==()()==00)]



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2987
Skąd: brac hajs na to
Wysłany: Śro Wrz 27, 2017 21:56   

Niestety, ale nie podpasujesz.
Ja bym Ci radzil sprzedac za dobry hajs i zaspawac po prostu ten otwarty z compacta.
E36 na tyle ma zupelenie inne zawieszenie niz Compact. Z ciekawostek to compact ma zawias E30 z tylu ;)
Mozliwe jest przelozenie flakow dyfra, ale nie wiem czy w tym przypadku to sie da.
_________________
 
 
Tomek
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 636
Skąd: Starogard
Wysłany: Czw Wrz 28, 2017 11:49   

Bartek, w kompakcie mam dyfer 4,45 z szpera 25% ale to daje mi vmax 170 km/h
w coupe jest dyfer 3.15 i chcialem go zostawic na zapas gdybym jednak zwiekszył moc i potrzebował dłuższego przelozenia w dyfrze, ale jesli zupelnie nie pasuje to trudno :(
_________________
Nic nie dało ludzkości tylu wynalazków co lenistwo
 
 
Tomix
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 1933
Skąd: Pączewo
Wysłany: Pią Wrz 29, 2017 20:43   

Taki dyfer "S3.15 z 325" jak w dobrej kondycji warty z 1,5 koła
Taki do compota/e30 nawet nie połowę z tego także wniosek nasuwa się sam na moje .
 
 
Tomek
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 636
Skąd: Starogard
Wysłany: Sob Wrz 30, 2017 00:58   

hmm, dzieki za odpowiedzi
w takim razie dyfer z coupe leci na olx'a a ja szukam skrzyni 6b z 320d E46 aby troszke zwiekszyc vmax i obnizyc obroty latajac po miescie :D
_________________
Nic nie dało ludzkości tylu wynalazków co lenistwo
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 11