autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Pierwszy motocykl
Autor Wiadomość
lokinios
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 735
Skąd: StG
Wysłany: Wto Mar 29, 2011 02:22   Pierwszy motocykl

a więc tak jak w temacie ;) jakie warunki powinien spełniać żeby się nadawał na pierwszy motocykl kiedy jeszcze ponosi fantazja a umiejętności brak :wink:
 
 
Jankes
Mistrz Kierownicy
Papież



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2622
Skąd: Rywałd
Wysłany: Wto Mar 29, 2011 07:15   

> słaby silnik zeby nie zabic sie na pierwszym drzewie :mrgreen:
> lekki zeby nie przewrócić sie na skrzyżowaniu :mrgreen:
> tani zeby nie było dużych strat jak go zepsujesz :mrgreen:
> prosty w obsłudze zeby nauczyć sie podstaw :mrgreen:
_________________


Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa...
 
 
 
mateuh
Szybki i wściekły



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 5091
Skąd: gdańsk
Wysłany: Wto Mar 29, 2011 09:41   

Jankes simsona Ci opisał :P
_________________
NIE MA TAKIEGO USERA !!!!!
 
 
D2
Kierowca kat. B
Forever Eclipsed



Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 367
Skąd: Stg/Warszawa
Wysłany: Wto Mar 29, 2011 12:44   

kilku moich znajomych zaczynało na hondzie nsr
 
 
Karol
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3344
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Wto Mar 29, 2011 14:24   

A podaj kwotę za jaką byś chciał 1 motocykl. Bo to w sumie chyba najważniejsza rzecz...

Enduro, Naked, typowy ścigacz ?
 
 
 
tuptus
Kierowca Rajdowy
Demotywator



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 1394
Skąd: że znowu
Wysłany: Wto Mar 29, 2011 20:01   

ja za kajtka miałem motorower marki Komar-2, 1970r., odpalany na pedały i z biegami przy kierownicy :P jak się paliwo skończyło to się jechało jak rowerem
a potem mialem Rometa, najladniejszy i najlepszy we wsi (pod wzgledem stanu technicznego i osiągów- objeżdzalem nim niejedne Ogary z silnikiem jawki), miał owiewkę nawet, i był w moim wieku (wtedy miał 14 lat :) ). ale cóż, nadszedl czas przeprowadzki i musialem go sprzedac - strasznie bolało mnie serce i lzy w oku sie krecily :(
_________________

USŁUGI TRANSPORTOWE - WIECZORAMI I W WEEKENDY
tel. 884-821-333


Trzymaj się ramy i gaci mamy :P
 
 
 
Tomek
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 636
Skąd: Starogard
Wysłany: Wto Mar 29, 2011 20:34   

honda cb 500 albo suzuki gs 500
_________________
Nic nie dało ludzkości tylu wynalazków co lenistwo
 
 
Gość

Wysłany: Wto Mar 29, 2011 23:45   

Tomek napisał/a:
honda cb 500 albo suzuki gs 500


o tych moto myślałem po zdaniu prawka ale potem stwierdziłem, że mając jakiekolwiek przygodę z posiadaczami puszek to właśnie kierowca moto jest bezpośrednio narażony na urazy :( niełatwo ale przeszło mi na jakiś czas... i wtedy postanowiłem rozpocząć przygodę z czterema kółkami ;] (przepraszam modów działu motocykle za takie herezje ;P) ale kiedyś jeszcze powrócę do jednośladów... mam nadzieję :roll:

Honda NSR 125 - to bardzo fajny motorek na etapie kiedy ma się niestety pozwolenie na jazdę motorowerami :/ i wg przepisów nie powinno sie tym śmigać ale wiadomo polak potrafi i nawet w ogłoszeniach są oferty "zarejestrowany na 50ccm"

Suzuki RGV 250 - typowy sportowiec! niech nikogo nie zwiedzie mała pojemność bo jego moc to 60 KM czyli tyle ile mają turystyczne 500 albo czasami nawet więcej od nich. Niestety to już praktycznie klasyk i coraz ciężej o ładny egzemplarz

Kawasaki GPZ 500 - turystyczny/sportowy egzemplarze bodajże po 96 roku dostały ładne okrągłe zegary zamiast telewizorów i hamulce tarczowe do tyłu ;] moc około 60 KM ale wychodziły słabsze wersje które różniły się tylko innymi gaźnikami więc w ogłoszeniach wszystkie mają już większą moc.

Yamaha xj 600 większa pojemność wcale nie oznacza bardziej sportowego charakteru ;) maksymalnie też około 60 kucy. Podobno jest dosyć "nudny" ale za to mało awaryjny. Niestety nie miałem z nim nigdy kontaktu ani nie rozmawiałem z kierowcą takiego sprzętu wiec się nie wypowiadam... jest to zawsze jedna opcja więcej do przemyślenia.


fajną opcją są też enduro czyli chcesz to jedziesz po asfalcie a jak ci się znudzi to hops.. i po łąkach też da radę :mrgreen:
 
 
lokinios
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 735
Skąd: StG
Wysłany: Wto Mar 29, 2011 23:46   

Anonymous napisał/a:
Tomek napisał/a:
honda cb 500 albo suzuki gs 500


o tych moto myślałem po zdaniu prawka ale potem stwierdziłem, że mając jakiekolwiek przygodę z posiadaczami puszek to właśnie kierowca moto jest bezpośrednio narażony na urazy :( niełatwo ale przeszło mi na jakiś czas... i wtedy postanowiłem rozpocząć przygodę z czterema kółkami ;] (przepraszam modów działu motocykle za takie herezje ;P) ale kiedyś jeszcze powrócę do jednośladów... mam nadzieję :roll:

Honda NSR 125 - to bardzo fajny motorek na etapie kiedy ma się niestety pozwolenie na jazdę motorowerami :/ i wg przepisów nie powinno sie tym śmigać ale wiadomo polak potrafi i nawet w ogłoszeniach są oferty "zarejestrowany na 50ccm"

Suzuki RGV 250 - typowy sportowiec! niech nikogo nie zwiedzie mała pojemność bo jego moc to 60 KM czyli tyle ile mają turystyczne 500 albo czasami nawet więcej od nich. Niestety to już praktycznie klasyk i coraz ciężej o ładny egzemplarz

Kawasaki GPZ 500 - turystyczny/sportowy egzemplarze bodajże po 96 roku dostały ładne okrągłe zegary zamiast telewizorów i hamulce tarczowe do tyłu ;] moc około 60 KM ale wychodziły słabsze wersje które różniły się tylko innymi gaźnikami więc w ogłoszeniach wszystkie mają już większą moc.

Yamaha xj 600 większa pojemność wcale nie oznacza bardziej sportowego charakteru ;) maksymalnie też około 60 kucy. Podobno jest dosyć "nudny" ale za to mało awaryjny. Niestety nie miałem z nim nigdy kontaktu ani nie rozmawiałem z kierowcą takiego sprzętu wiec się nie wypowiadam... jest to zawsze jedna opcja więcej do przemyślenia.


fajną opcją są też enduro czyli chcesz to jedziesz po asfalcie a jak ci się znudzi to hops.. i po łąkach też da radę :mrgreen:


upss.. sorki zapomniałem się zalogować :razz:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 11