autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
BMW jakie amortyzatory polecacie?
Autor Wiadomość
grzeszak
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 1368
Skąd: Tczew
Wysłany: Pią Cze 05, 2015 00:33   BMW jakie amortyzatory polecacie?

Muszę wymienić amorki na przodzie, stare zaczęły przeciekać. Mam normalne zawieszenie, zależy mi na jakości, cena będzie brana pod uwagę jako druga.

A teraz pytanie do znawców, ja na ten temat nie mam żadnej wiedzy. Jakie amorki kupić? Na co zwrócić uwagę przy wymianie? Co wymienić razem z amorkami?
 
 
Jaca!
Kierowca Rajdowy
Manufaktura Italia



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Gru 2011
Posty: 1506
Skąd: Siwiałka
Wysłany: Pią Cze 05, 2015 09:06   

to mają być dobrej jakości seryjne, nie utwardzane amorki? Kupuj sachsa, do tego komplet osłon i odbojów i po problemie ;)
_________________
Forza Italia!
 
 
 
conpress
moderator



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2771
Skąd: z bliska
Wysłany: Sob Cze 06, 2015 00:40   

Bilstein minimum seria B6 lub lepiej B8 albo KONI FSD, STR lub Sport
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.

Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."

Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..

 
 
Tomix
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 1933
Skąd: Pączewo
Wysłany: Sob Cze 06, 2015 10:34   

Jak nie szkoda ci kasy można poszukać Blistein B14 :) ewt jakaś używkę na syndykatach itp widziałem niedawno .
http://performancebmw.pl/...zestaw.b14.html

Nieco tańszy zestaw Lowtec bez gwintu :(
http://performancebmw.pl/...riotouring.html

A najtanszy zestaw to pewnie MTS :)
Albo te gwinty po 1500zł z reg twardości chyba Jom'y
 
 
grzeszak
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 1368
Skąd: Tczew
Wysłany: Sob Cze 06, 2015 10:42   

Dziękuję za opinie, jak wrócę z wakacji to ruszę temat. Raczej wybiore Bilstein B6, no chyba, że znajdę w dobrej cenie wyższy model :)
 
 
conpress
moderator



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2771
Skąd: z bliska
Wysłany: Sob Cze 06, 2015 11:37   

we wtorek zobaczę po ile można wyrwać bilsteina i wyślę Ci info.. jak masz seryjna sprężynę B6 wystarcza.. jak obniżone - powinien być B8

Tomix, wszystko powyżej B12 w komlecie potrafi dogonić wartość niejednego przyzwoitego auta.. wszelkie MTS, to fajna opcja jako rozwiązanie głównie niskobudżetowe, z jazdą - już gorzej.. bo seria bije je na głowę
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.

Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."

Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..

 
 
grzeszak
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 1368
Skąd: Tczew
Wysłany: Sob Cze 06, 2015 11:46   

Dzięki conpress, będę czekał na info. Zawieszenie i sprężyny mam seryjne i nie zamierzam nic z tym robić. Zależy mi na dobrym rozwiązaniu. Będę z powrotem 15 czerwca w PL, wtedy się odezwę.
 
 
Jaca!
Kierowca Rajdowy
Manufaktura Italia



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Gru 2011
Posty: 1506
Skąd: Siwiałka
Wysłany: Nie Cze 07, 2015 14:53   

conpress napisał/a:
Bilstein minimum seria B6 lub lepiej B8 albo KONI FSD, STR lub Sport


A B6 nie ma krótszego skoku specjalnie pod twardsze sprezyny?
_________________
Forza Italia!
 
 
 
Lechu
Kierowca kat. B


Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 214
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Wto Cze 09, 2015 16:03   

B8 ma krótszy skok a B6 jest pod seryjne sprężyny.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 12