autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Krzysztof
Sob Lip 30, 2011 16:04
Udoskonalenie silnika gaźnikowego
Autor Wiadomość
mateuh
Szybki i wściekły



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 5091
Skąd: gdańsk
Wysłany: Nie Sty 09, 2011 17:10   Udoskonalenie silnika gaźnikowego

Ciekawy jestem jakie są sposoby usprawniania silników gaźnikowych, takich prostych bez map paliwowych i miliona czujników
Otwarty wydech, stożek, rozwiercane dysze w gaźniku, ostre wałki...
a może magnetyzery czy motodoktor new formula :razz:
czy też pomalowanie pokrywy zaworów na czerwono albo naklejka turbo ;p
_________________
NIE MA TAKIEGO USERA !!!!!
 
 
conpress
moderator



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2771
Skąd: z bliska
Wysłany: Nie Sty 09, 2011 22:56   

można... np tak:

- ostrzejsze wałki
- regulowane koła rozrządu
- większe zawory
- zwiększanie stopnia sprężania
- sprawniejsze układy zapłonowe
- wymiana dysz (a nie jakieś tam rozwiercanie)
- wymiana pomp paliwa, gaźników na wydajniejsze..
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.

Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."

Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..

 
 
mateuh
Szybki i wściekły



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 5091
Skąd: gdańsk
Wysłany: Pon Sty 10, 2011 01:57   

wstępnie licząc to kwota która pozwoli na zakup V6 BOA o blisko 200 KM
_________________
NIE MA TAKIEGO USERA !!!!!
 
 
conpress
moderator



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2771
Skąd: z bliska
Wysłany: Pon Sty 10, 2011 02:39   

...a to nie koniec

- trzeba zastosować jakieś sensowne heble do tej mocy
- wzmocnić i usztywnić zawiechę
- założyć porządne kapcie


reasumując - swap jest tańszy, ale jeszcze tańsze jest kupienie fabrycznej, mocnej fury - co wszystko w/w ma już w standardzie :razz:
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.

Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."

Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..

 
 
mateuh
Szybki i wściekły



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 5091
Skąd: gdańsk
Wysłany: Pon Sty 10, 2011 11:46   

conpress, bez jaj :P
_________________
NIE MA TAKIEGO USERA !!!!!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12