autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Seryjne amorki + spręzyny obniżające = zło ?
Autor Wiadomość
Bushido
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3494
Skąd: brać na paliwo?
Wysłany: Nie Sie 21, 2011 22:52   Seryjne amorki + spręzyny obniżające = zło ?

Mam sprężyny -40 / -40 czy warto wstawiać NOWE seryjne amorki żeby auto dalej wyglądało nisko i za razem by komfort się poprawił? Czy lepiej seryjne amorki do seryjnych sprężyn? Zależy mi na obecnym wyglądzie auta jak jest obniżone ale chyba nowe amorki zostaną szybciej umęczone przez sprężyny obniżające.

Ile kosztują nowe amorki na przód seryjne do BMW E36 M43 1.6 ?
Ile kosztują "sportowe" amorki do których sprężyna -40 będzie nie zmniejszała sprawności amorka i za razem by było komfortowo.

Czekam na Wasze zdanie, bo nikt nie chce Batona kupić więc trzeba go zostawić i zrobić po swojemu a w chwili obecnej ładnie wygląda ale komfortu jazdy po nierównościach zero.

Jeszcze jedno pytanko: co może być nie tak że auto zjeżdża mi na lewo po wstawieniu innych opon? Dałem koła do wyważenia a oponki mają teraz ten sam rozmiar na obu osiach 215/55/16. Czy nowe amorki i sprawdzian geometrii coś poprawi ?
_________________

 
 
Jankes
Mistrz Kierownicy
Papież



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2622
Skąd: Rywałd
Wysłany: Nie Sie 21, 2011 23:22   

O ile mi wiadomo sportowe springi z seryjnym amortyzatorem to zle rozwiązanie bo amortyzator sie szybciej zużywa ...
_________________


Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa...
 
 
 
Bushido
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3494
Skąd: brać na paliwo?
Wysłany: Nie Sie 21, 2011 23:31   

Przecież napisałem o tym wyżej :P
_________________

 
 
Jankes
Mistrz Kierownicy
Papież



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2622
Skąd: Rywałd
Wysłany: Nie Sie 21, 2011 23:43   

A tak, nie przeczytalem :razz: :mrgreen:
_________________


Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa...
 
 
 
conpress
moderator



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2771
Skąd: z bliska
Wysłany: Wto Sie 23, 2011 01:14   

do -30mm / -40 mm można latać na seryjnych amorach.. ważne by mieć sprawne osłony i odboje żeby nie skończyły się przypadkiem "za szybko".. bo skończą się na pewno wcześniej niż seryjne..

na przykładzie Bilsteina -->
B2 olejowy kosztuje powiedzmy 150 zł/sztuka
B4 gazowy kosztuje jakieś 30-50% procent więcej niż B2 - ale nadal jest jak seryjny..
B6 coś na kształt street/sport performance - takie są - powiedzmy OK do lekkiego obniżenia.. 100% więcej niż B4..
B8 bardziej sport niż street, fajnie współpracują z obniżonymi sprężynami - bo są też zawsze krótsze od seryjnych.. też 100% więcej kosztują niż ..B6...

..a w cenie jednej pary B6 mamy juz ..chiński gwint na całe auto..
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.

Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."

Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..

 
 
Bushido
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3494
Skąd: brać na paliwo?
Wysłany: Wto Sie 23, 2011 01:59   

A jaka jest różnica między gazowym a olejowym? Bo raczej skłaniałbym się na B2 lub B4 bo wg mnie chiński gwint w najsłabszej wersji auta to jak myślenie o Ferrari ale z powodu braku kasy kupienie Calibry z magnetyzerem i stożkiem z papieru :D
_________________

 
 
OSKA
Szybki i wściekły



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 6613
Skąd: Kłodawa
Wysłany: Wto Sie 23, 2011 02:09   

Cytat:
A jaka jest różnica między gazowym a olejowym?


jeden z nich dłużej wytrzymuje :P ale nie pamiętam który .. ale wydaje mi się że olejowy jest lepszy
_________________
Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...

Work Hard!
Dream Big!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 12