autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Rozmowa na temat potencjału 1,8 Turbo z grupy VAG
Autor Wiadomość
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Nie Sty 15, 2012 15:41   

marasss2 napisał/a:
Chyba chodziło o inercje.


ale na inercyjnej badanie mocy Turbo benzyny to chyba nie zbyt dokładne :D
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Kędzior
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 1315
Skąd: Grudziądz
Wysłany: Nie Sty 15, 2012 19:27   

Krzysztof, a gdzie chcesz mierzyć na zlotowych ? :D

jedynie jeszcze maha i wtedy wynik był by z 210km max
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Nie Sty 15, 2012 23:12   

Kędzior napisał/a:
Krzysztof, a gdzie chcesz mierzyć na zlotowych ? :D

jedynie jeszcze maha i wtedy wynik był by z 210km max


dla mnie jedyna sensowna do turbo doładowanych to obciążeniowa,
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Kędzior
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 1315
Skąd: Grudziądz
Wysłany: Pon Sty 16, 2012 00:09   

Krzysztof, no napisałem maha ;p z tym ze wtedy z planowanych 300km robi się 230 max
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pon Sty 16, 2012 00:19   

Kędzior napisał/a:
Krzysztof, no napisałem maha ;p z tym ze wtedy z planowanych 300km robi się 230 max


chyba raczej robi się nie wiadomo co, a wg mnie na inercji wynik zawsze dla turbo benzyny będzie gorszy, prosta zasada działa na kołach obciążenia nie ma więc komputer mówi po co dmuchać skoro nie ma obciążenia i nie dmucha max tylko mniej. generalnie jak rozmawiałem z ludźmi od turbo to zawsze piszą tylko macha hamownia inaczej wynik jest tylko widokówką. A co za różnica czy pokaże więcej czy mniej skoro pokazał źle.
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Kędzior
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 1315
Skąd: Grudziądz
Wysłany: Pon Sty 16, 2012 00:32   

Krzysztof, tylko znajdz maha w okolicy chyba tylko wawa zostaje
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pon Sty 16, 2012 00:52   

http://www.nikoracing.com/

chociaż nie wiem jaka maja hamownię
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Kędzior
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 1315
Skąd: Grudziądz
Wysłany: Pon Sty 16, 2012 01:08   

Krzysztof, niestety dla ciebie może i ta będzie dobra dla mnie odpada bo jest jednoosiowa

ale tak jak pisałem 1,8t 238 na inercji pokazało wiec na obciążeniówce było by z 210
 
 
Huragan
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 1453
Skąd: Starogard
Wysłany: Pon Sty 16, 2012 02:11   

ej nie podniecajcie sie jakims 1,8T -silnik jak silnik - co mi sie w nim podoba najbardziej to cena zakupu ,kiedys chcialem robic swap do scierwa :) moze kiedys jeszcze dam rade- bo fajnie by miec 200kM przy takiej wadze silnika
_________________
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA 504-074-873
huragan.sierrafan.pl
NAPEŁNIANIE KLIMATYZACJI (czyszczenie ukladu,wymiana oleju w układzie) 120PLN
 
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Wto Sty 17, 2012 02:12   

Jarzyn napisał/a:
i rzekomym programie do 240ps na seryjnych gratach ale to już sprawa wyjaśniona mam nadzieje i nie ma sensu tego dłużej męczyć


Może mam popsuty monitor bo żadnych konstruktywnych wyjaśnień nie widziałem, no chyba, że dzwoniłeś i wyjaśniłeś wszystko panom z tej firmy tuningowej :razz:
 
 
 
marasss2
Kierowca Skutera


Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 525
Skąd: STAROGARD GD
Wysłany: Wto Sty 17, 2012 12:44   

Jeżeli chodzi o A3 które ma 240 koni i 300 niutów to podejrzewam że chodzi chyba o silnik AUQ który seryjnie wychodził z mocą 180 koni i turbiną k03-052 więc to nie AGU Ciekawy jestem jak wygląda wykres tego auta bo mocy ma dużo a moment słabiutki bo można więcej wydusić.Jeżeli on jest na seryjnym intercoolerze to pewnie grzeje się jak szalony.Moc 240 kucy jest możliwa ale raczej właśnie z IC i przelotem bo turbo ma potencjał na taką moc.
_________________
Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA
 
 
ACzE
Maniak Resoraków
Master of Distaster



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 61
Skąd: z nienacka
Wysłany: Wto Sty 17, 2012 13:02   

marasss2 napisał/a:
Jeżeli chodzi o A3 które ma 240 koni i 300 niutów to podejrzewam że chodzi chyba o silnik AUQ który seryjnie wychodził z mocą 180 koni i turbiną k03-052 więc to nie AGU

Otwórz link na pierwszej stronie jakiegoś rodzimego tunera to się uśmiejesz
Pisze jak byk
''A3 1,8T 150KM 2002r kolejne 1,8T z którego wydusiliśmy 240KM i 300NM''
''A3 1,8T 2003r 150KM Na własne auta mamy czas tylko w niedziele, po modzie testowym 240KM i 380NM''
''Audi A4 1,8T 163KM 2002r normalny mod i wyszło 250KM i 370NM''

więc w przypadku dwóch pierwszych chodzi o AGU :wink:
 
 
marasss2
Kierowca Skutera


Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 525
Skąd: STAROGARD GD
Wysłany: Wto Sty 17, 2012 13:48   

A faktycznie Jozin nie dolukałem tak czy siak mało to możliwe wyniki jeżeli był robiony sam program ale był jeden silnik nie pamiętam oznaczenia który miał 150 koni a wychodził na osprzęcie 180 koni ale nie wiem w jakich latach on wychodził ani oznaczenia.
_________________
Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA
 
 
ACzE
Maniak Resoraków
Master of Distaster



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 61
Skąd: z nienacka
Wysłany: Wto Sty 17, 2012 14:13   

A ja pamiętam :razz:
kod silnika AUM wychodził od 2001 do 2006r
miał 150ps sprężarkę k03s i montowany był tylko i wyłącznie w Audi TT
Czyli zaś nie pasuje do oferty tunera

Ja tam sobie faktycznie zadzwonię z tym że domyślam się co mogę od Nich usłyszeć :wink:
 
 
marasss2
Kierowca Skutera


Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 525
Skąd: STAROGARD GD
Wysłany: Wto Sty 17, 2012 21:42   

O właśnie Jozin AUM wszystko się zgadza poza faktem że wychodziły również w A3 :)Na forum A3 club jest kilka takich dłubniętych na prawie 200 KM samym programem.
_________________
Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 11