Zamknięty przez: EDI Nie Sie 10, 2014 21:11 |
Mazda MX-3 by Tomix |
Autor |
Wiadomość |
Tomix
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Wrz 2012 Posty: 1933 Skąd: Pączewo
|
Wysłany: Nie Wrz 29, 2013 23:07
|
|
|
No i stało się
Albo ja trochę przesadziłem albo silnik był już w tak kiepskim stanie , jedno jest pewne mazda pali tylko na pięć garów . Normalnie zajechałem nią na podwórko trochę przegazowałem po dwóch głośnych wystrzałach (niby normalka ale te były spore na tyle ze zobaczyłem je w tylnym lusterku fakt ciemno było) zaczęła trzęść się jak PKS . Nie wiem o co kaman słychać stuki w głowicy jak by zawory się poblokowały? nie wiem nie znam się ? . Na 90% to nie panewka bo stuki by się z dolnej części silnika wydobywały , pyzatym mazda nie ma siły się wkręcać na obroty ,gaśnie na luzie i strasznie ciężko odpala. Jutro przychodzi mi do głowy wymiana świeć
Chyba jednak mój swap nastąpi szybciej niż przypuszczałem tylko w bardzo nie odpowiedniej chwili gdyż wpłaciłem swoje oszczędności na semestr studiów :< |
|
|
|
|
Jankes
Mistrz Kierownicy Papież
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 2622 Skąd: Rywałd
|
Wysłany: Nie Wrz 29, 2013 23:38
|
|
|
Moze pompa paliwa? Trzeba bylo nie przygazowywac, po co Ci to bylo... |
_________________
Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa... |
|
|
|
|
Tomix
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Wrz 2012 Posty: 1933 Skąd: Pączewo
|
Wysłany: Pon Wrz 30, 2013 03:09
|
|
|
Pompa na bank nie skoro na gazie i benzynie to samo |
|
|
|
|
Jankes
Mistrz Kierownicy Papież
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 2622 Skąd: Rywałd
|
Wysłany: Pon Wrz 30, 2013 03:29
|
|
|
Nic nie napisales ze na gazie i benie ;d na moje to cos z paliwem chociaz stukanie to nie wiem hmm... |
_________________
Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa... |
|
|
|
|
rwtnt
Kierowca kat. B
Dołączył: 07 Wrz 2011 Posty: 221 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Wto Paź 01, 2013 00:45
|
|
|
Te silniki nigdy nie byly wytrzymale |
|
|
|
|
rusek13
Kierowca Rajdowy ZIOMAL NIEGODZIWIEC
Dołączył: 01 Sie 2012 Posty: 702 Skąd: Ty mieszkasz?
|
Wysłany: Wto Paź 01, 2013 11:16
|
|
|
widywałem podobne objawy przy przeskoczonym rozrządzie, ale nie wiem jak to sie ma w silniku v6
moja 323 efka miała podobne objawy kiedy założyłem zły aparat zapłonowy kiedy stary trafił szlag... |
_________________ LIFE WILL KILL YOU! |
|
|
|
|
Jaca!
Kierowca Rajdowy Manufaktura Italia
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Gru 2011 Posty: 1506 Skąd: Siwiałka
|
Wysłany: Wto Paź 01, 2013 20:00
|
|
|
Szukaj silnika i nie ma lipy, bo nie warto głowicy sciagać |
_________________ Forza Italia! |
|
|
|
|
Tomix
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Wrz 2012 Posty: 1933 Skąd: Pączewo
|
Wysłany: Wto Paź 01, 2013 20:14
|
|
|
rwtnt napisał/a: | Te silniki nigdy nie byly wytrzymale |
K8 ? Jop ..
Sprawdzięłm kompresje na cyl. [1-3] 11.5 na [4-5] 14 (ale możliwe że troche oleju dostały) 6 gar 0 ! czyli na moje uszczelka poszła , pozatym pompa wody cieknie. No i ujj wie co z tymi zaworami czy po zplanowaniu głowicy dalej bedzie klepało . Na 85% nie bede tego motoru robił chyba ze sam z nudów jutro rozbiore i dojde do tej uszczelki Tylko dojście do czegokolwiek w tym silniku to poezja na dodatek to oczywiście ta tylna głowica . |
|
|
|
|
Jaca!
Kierowca Rajdowy Manufaktura Italia
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Gru 2011 Posty: 1506 Skąd: Siwiałka
|
Wysłany: Wto Paź 01, 2013 20:36
|
|
|
Może dziura w tłoku? |
_________________ Forza Italia! |
|
|
|
|
Tomix
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Wrz 2012 Posty: 1933 Skąd: Pączewo
|
Wysłany: Wto Gru 03, 2013 01:02
|
|
|
Update (pierwszy post)
Niestety brak fot na razie, bo byście się przestraszyli jak to teraz wygląda.
Kompletny rozpierdziel i nie ogar . Instalacja wala się po całym aucie
Aktualnie muszę ulepić jakiś dolot (inny kolektor). Do następnego zlotu zdążę |
Ostatnio zmieniony przez Tomix Wto Gru 03, 2013 01:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Jaca!
Kierowca Rajdowy Manufaktura Italia
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Gru 2011 Posty: 1506 Skąd: Siwiałka
|
Wysłany: Wto Gru 03, 2013 01:15
|
|
|
motorownia już siedzi rozumiem? |
_________________ Forza Italia! |
|
|
|
|
Tomix
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Wrz 2012 Posty: 1933 Skąd: Pączewo
|
Wysłany: Wto Gru 03, 2013 01:19
|
|
|
Jaca! napisał/a: | motorownia już siedzi rozumiem? |
Tak jazda próbna odbyta . Drobne poprawki pozostały , jutro będę działał dalej |
Ostatnio zmieniony przez Tomix Wto Gru 03, 2013 01:19, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Jaca!
Kierowca Rajdowy Manufaktura Italia
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Gru 2011 Posty: 1506 Skąd: Siwiałka
|
Wysłany: Wto Gru 03, 2013 01:49
|
|
|
jest progres, mam nadzieje że do Siwiałki tym dojedziesz niedługo |
_________________ Forza Italia! |
|
|
|
|
Tomix
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Wrz 2012 Posty: 1933 Skąd: Pączewo
|
Wysłany: Pon Gru 09, 2013 23:02
|
|
|
Jeszcze na palecie
Narazię słabo to wygląda ale popracuje nad tym . |
Ostatnio zmieniony przez Tomix Pon Gru 09, 2013 23:08, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
Bartek
Mistrz Kierownicy [(00==()()==00)]
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2987 Skąd: brac hajs na to
|
Wysłany: Wto Gru 10, 2013 00:04
|
|
|
ajć ile miejsca wykorzystane ;p |
_________________
|
|
|
|
|
|