Tuning za normalną kasę |
Autor |
Wiadomość |
Ten Zły Tomek
Kierowca kat. B
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 274 Skąd: z garażu
|
Wysłany: Nie Lis 15, 2009 03:48
|
|
|
Jak seat ma być szybki to szukaj jakąś cuprę w tdi 150km. Można podnieść spokojnie programem do 200KM i ~400Nm, a wtedy odpycha się bardzo godnie. Ale diesel to zawsze diesel. To do maszyn rolniczych jest
Ps. Oczywiście mówiłem o potencjale silnika 1,5 takiego jak ja mam. Pojemności w życiu nie zwiększę. Realnie na początek liczę na dobrze 150KM i średnie/niskie 14 na 1/4 |
|
|
|
|
szwedus [Usunięty]
|
|
|
|
|
Ten Zły Tomek
Kierowca kat. B
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 274 Skąd: z garażu
|
Wysłany: Nie Lis 15, 2009 17:12
|
|
|
Nie da rady, na seryjnym silniku |
|
|
|
|
szwedus [Usunięty]
|
Wysłany: Nie Lis 15, 2009 17:32
|
|
|
aha. no dobra dzieki wielkie. teraz mam troche do myslenia. |
|
|
|
|
misiek-stg
Kierowca Skutera
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 513 Skąd: z psychiatryka
|
Wysłany: Nie Lis 15, 2009 18:13
|
|
|
Tomek nie zgodzę się z tobą siedzę trochę na forach VW i wiem że 1.9 TDi o oznzczeniu AFN można wyciągnąć ok 200km bez większego problemu i bez zakucia spodu silnika choć koszty dość spore . Na samym forum passata są min dwa passaki o mocy ok 170 do 190 km.
Np Auto kolegi Kumana Passat B4 1.9TDi AFN++ który został poddany między innymi takimi modyfikacjami :"Turbo BRD, wtryski 230 na końcówkach PowerPlus 764, pompa 11 z AHH, FMIC oparty na intercoolerze z Megane 2.0 DCI, dolot do turbo 3 ' wlasnego pomysłu plus filtr stożkowy w obudowie Simota z zimnym dolotem, zewnętrzny map sensor 3 barowy z ARL, koło zamachowe G60 ze sprzęgłem Sachs VR6" i moc 190km i 400nm
a tu jeden z filmików :
http://www.youtube.com/watch?v=X4j_lGNMjT0
+ filmik Passat kolegi Kumana kontra Golf 2.8VR6
http://www.youtube.com/wa...qxQRqHb2O0&NR=1
więcej o aucie jak ktoś ma chęć poczytać to tu link
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=58409
A z tego co mi wiadomo Kuman jeszcze nie powiedział końca w modach silnika |
|
|
|
|
Ten Zły Tomek
Kierowca kat. B
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 274 Skąd: z garażu
|
Wysłany: Nie Lis 15, 2009 21:08
|
|
|
No ok, tutaj tylko potwierdziłeś to co mówię Chodziło mi o silnik total seria, tylko na wirusie. Nie znam oznaczeń ale te 150KM TDI, po dobrym wirusie, bez jakichkolwiek ingerencji w silnik czy osprzęt plują okolice 180-190KM bez zająknięcia.
Masz rację w tym co piszesz, tylko w tym wydaniu już lecą potężna kasa. A czy jest sens, skoro można zaczynać z mocniejszą jednostką na starcie? |
|
|
|
|
misiek-stg
Kierowca Skutera
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 513 Skąd: z psychiatryka
|
Wysłany: Nie Lis 15, 2009 22:42
|
|
|
Ja nie mówię ,że to jest tanie niestety :/ ale jest do osiągnięcia i można zrobić nawet ponad 200km a tylko chip w tym silniku daje moc ok 140- 150 km |
|
|
|
|
marasss2
Kierowca Skutera
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 525 Skąd: STAROGARD GD
|
Wysłany: Pon Sty 18, 2010 21:39
|
|
|
Panowie pytanko gdzie w stg można kupić kwasówkę 2,5" i 3"?:) |
|
|
|
|
Bushido
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3494 Skąd: brać na paliwo?
|
Wysłany: Pon Sty 18, 2010 21:53
|
|
|
Takie średnice w zwykłej rurce już trudno dostać a co dopiero jeszcze z kwasówki :/ |
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3311 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Pią Sty 22, 2010 12:59
|
|
|
Kwasiak to całkiem spora sumka w takim wymiarze, według mnie jak nie masz zamiaru śmigac autem 10 lat warto kupic porzadną rurę aluminiowaną, no chyba, że chcesz foty podwozia strzelać, ale to trzeba wtedy nierdzewke łądnie wypolerować, a to dodatkowe pln-y wydane na lans:-) |
|
|
|
|
|