autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
BMW Turas E30 1,8i FERY
Autor Wiadomość
Marynarz
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 1161
Skąd: Z kątowni
Wysłany: Wto Lis 06, 2012 15:17   

Lincoln napisał/a:
a wpadka z niby syntetycznym 10w-60 tego producenta skreśla go z marszu.

syntetyczny to to raczej nie był xP
ale połsyntetyk z tymi parametrami powinien byc dobry bo z tego co sie orientuje to maja duża odporność na wysoką temperature silnika co u Ferego norma xP

a zawsze jak chcesz poeksperymentowac to zalej Ceramiczy olej xP (np. VX 5W30 XENUM)
Ostatnio zmieniony przez Marynarz Wto Lis 06, 2012 15:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
conpress
moderator



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2771
Skąd: z bliska
Wysłany: Wto Lis 06, 2012 22:06   

Lincoln napisał/a:
Karol na ilu z tych olei smigałeś, że wydajesz takie opinie?

(..)


..nie gryźć mi się tutaj :twisted: :razz:


Lincoln napisał/a:

(..)
W V6 Miałem do czynienia też z Valvoline 5w-50 i silnik jakoś gorzej pracował, a wpadka z niby syntetycznym 10w-60 tego producenta skreśla go z marszu.
(..)


temat o olejach kiedyś był.. i to spory.. jeśli jest 10W60 - powinno być zawsze syntetyczne, gdyż z mineralnych frakcji się tego nie uzyska.. no chyba że inżyniery w tajnych laboratoriach coś ostatnio nowego wykminili..

na moje:
1. każdy syntetyk jest OK (najlepiej typowy najwyższej jakości, nie hydrokrakowany)
2. 5W40 już jest OK, jak motor pałowany i lekko zużyty - 5W50, 10W60.. a jak pełna światowa liga driftu, no limit budget na olej to 20W60 :razz:
3. zmieniać często..!!!
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.

Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."

Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..

 
 
EDI
Mistrz Kierownicy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2376
Skąd: się biorą czopki
Wysłany: Wto Lis 06, 2012 23:06   

jezdziłem na valvoline 10w60 , i jezdzę na liqui moly 10w60, ten drugi trzyma lepiej ciśnienie oleju (wyżej na rozgrzanym oleju ) i podczas upalania nie przekroczyłem temperatury powyżej 115stopni na valvolaine potrafiło do 125 dojść
 
 
Fery
Kierowca Rajdowy
GHOST RIDER


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 1572
Skąd: Starogard Gd.
Wysłany: Śro Lis 07, 2012 00:13   

no ok to będzie 10W60 LIQUI MOLY, a Lotos Karol był z braku laku na dolewkę- dobrze wiesz :wink:
_________________



Tylko bokiem mozna uciec od codzienności >> DRIFT
 
 
Karol
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3344
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Śro Lis 07, 2012 12:20   

Fery napisał/a:
no ok to będzie 10W60 LIQUI MOLY, a Lotos Karol był z braku laku na dolewkę- dobrze wiesz :wink:


Dobry wybór :) Wiem wiem Fery :) Pamiętam :D
 
 
 
Fery
Kierowca Rajdowy
GHOST RIDER


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 1572
Skąd: Starogard Gd.
Wysłany: Śro Lis 07, 2012 16:02   

na chwilę obecną muszę się wstrzymać z olejem bo dzieje się dziwna sprawa mianowicie wydmuchuje mi olej przez korek wlewu, wie może ktoś czym może to być spowodowane? pierścienie ?
_________________



Tylko bokiem mozna uciec od codzienności >> DRIFT
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3313
Skąd: Osiek
Wysłany: Śro Lis 07, 2012 22:02   

Zapchana odma, lub faktycznie kompresja, ale to najlepiej sprawdzić miernikiem.
Czasem jak korek jest tuż nad wałkiem to tez będzie wyrzucać olej siłą odśrodkową.
 
 
 
Fery
Kierowca Rajdowy
GHOST RIDER


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 1572
Skąd: Starogard Gd.
Wysłany: Śro Lis 07, 2012 22:56   

Lincoln napisał/a:
Zapchana odma


odma wymieniona (oryginał)
Zobaczę, wymienię korek może coś da :P
_________________



Tylko bokiem mozna uciec od codzienności >> DRIFT
 
 
Bartek
Mistrz Kierownicy
[(00==()()==00)]



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2987
Skąd: brac hajs na to
Wysłany: Śro Lis 07, 2012 23:11   

zauważyłem, że nie mam posta w tym temacie :razz:
jest szybki, tyle powiem :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=1DBd0TvSPnw
_________________
 
 
Marynarz
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 1161
Skąd: Z kątowni
Wysłany: Czw Lis 08, 2012 16:35   

kup korek i tylko do starego korka uszczelke przełuz tak zeby były dwie ;D
juz to przerabiałem xP
 
 
Marynarz
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 1161
Skąd: Z kątowni
Wysłany: Czw Gru 27, 2012 19:29   

czy to czasami nie jest twoje BMW jeszcze w rękach poprzedniego właściciela? ;>
http://www.youtube.com/watch?v=9S0c06xmzuo
Ostatnio zmieniony przez Marynarz Czw Gru 27, 2012 19:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Karol
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3344
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Czw Gru 27, 2012 21:38   

Marynarz napisał/a:
czy to czasami nie jest twoje BMW jeszcze w rękach poprzedniego właściciela? ;>
http://www.youtube.com/watch?v=9S0c06xmzuo


Fery
ma 4.4 - nie 4.0 no i moc się nie zgadza :)
 
 
 
Fery
Kierowca Rajdowy
GHOST RIDER


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 1572
Skąd: Starogard Gd.
Wysłany: Czw Gru 27, 2012 23:14   

nie to nie moja Beatka....
_________________



Tylko bokiem mozna uciec od codzienności >> DRIFT
 
 
cimar
Szybki i wściekły
Naczelnik



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 5105
Skąd: Północ
Wysłany: Czw Gru 27, 2012 23:16   

a jak czuję się turas? wszystko gra i buczy czy masz coś do zrobienia ?
_________________
"Bo los z nas drwi, drwi z nas co dzień"
 
 
Fery
Kierowca Rajdowy
GHOST RIDER


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 1572
Skąd: Starogard Gd.
Wysłany: Czw Gru 27, 2012 23:20   

oj powiem ci że się troszkę nazbierało robótki przy niej ale to się da...
_________________



Tylko bokiem mozna uciec od codzienności >> DRIFT
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 13