autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Podziękowania. Chcesz komuś podziękować, to tu!!!
Autor Wiadomość
tuptus
Kierowca Rajdowy
Demotywator



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 1394
Skąd: że znowu
Wysłany: Nie Sie 03, 2014 14:31   

KOSA napisał/a:
Dzięki Teos za dostarczenie mnie do domu.

x 2 :lol:
_________________

USŁUGI TRANSPORTOWE - WIECZORAMI I W WEEKENDY
tel. 884-821-333


Trzymaj się ramy i gaci mamy :P
 
 
 
pietro
Mistrz Kierownicy
bus driver ;)



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 2732
Skąd: się znamy?
Wysłany: Nie Sie 03, 2014 14:41   

Podziekowania dla wszyatkich ktorzy oddali glos na STeka w konkursie ;)
_________________
było:

406 Pininfarina 133 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=3444
Passat V6 USA 192 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=4766
Toyota AE92 SI 105 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=5135
Mazda RX-8 193 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=5576
Mondeo ST220 226 PS http://www.autostarogard....p?p=88952#88952
Mercedes CE230 132 PS http://autostarogard.pl/viewtopic.php?t=6426


"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć" Walter Röhl
 
 
Marta
Kierowca Skutera



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 470
Skąd: STG
Wysłany: Nie Sie 03, 2014 20:40   

Wielkie dzięki dla Huraganów za nocleg i after party :)

i dla Marysi.. za całokształt... lov you bejb :*
_________________
Die Young Stay Pretty...
 
 
 
krist-off
Kierowca Skutera
Krzysiek



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 450
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Nie Sie 03, 2014 22:32   

Serdeczne podziękowania dla Mirelli i Tomka za udostępnienie leżaczka dla ciężarnej :)
_________________
Żyj chwilą... jutro już może Ciebie nie być pośród nas.
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14006
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Nie Sie 03, 2014 22:38   

też przyłączam się do podziękowań dla Huragana i Mirelli za miejscówkę,
podziękowania też dla Pietro za odwiezienie i zawiezienie na ognisko :D
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Teos
Kierowca Rajdowy
MatiMati



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 854
Skąd: Okolice STG
Wysłany: Pon Sie 11, 2014 04:52   

Podziekowania dla Kosy i Bartka przy zniwach u mojego kuzyna
 
 
Bartek
Mistrz Kierownicy
[(00==()()==00)]



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2987
Skąd: brac hajs na to
Wysłany: Pon Sie 11, 2014 15:50   

Teos napisał/a:
Podziekowania dla Kosy i Bartka przy zniwach u mojego kuzyna


no i po co na siłkę kasę wydawać :P
_________________
 
 
cimar
Szybki i wściekły
Naczelnik



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 5090
Skąd: Północ
Wysłany: Czw Sie 14, 2014 08:50   

Podziękowania dla Jacy za rabacik na farby i inne duperele
_________________
"Bo los z nas drwi, drwi z nas co dzień"
 
 
Jaca!
Kierowca Rajdowy
Manufaktura Italia



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Gru 2011
Posty: 1490
Skąd: Siwiałka
Wysłany: Czw Sie 14, 2014 23:51   

mały gest a cieszy :D

A ja chciałbym podziekować wszystkim i kazdemu z osobna za przybycie do mnie na imprezkę :) Na prawdę to miłe z Waszej strony ze pamiętaliście i przyjeliście moje zaproszenie ;)

Starałem się ugościć wszystkich jak najlepiej, deszcz troche pokrzyżował plany ale mimo wszystko mam nadzieje że bedziecie miło wspominać ;)

Zawsze mozna to powtórzyć... :D
_________________
Forza Italia!
Ostatnio zmieniony przez Jaca! Czw Sie 14, 2014 23:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Mary$k@
Kierowca Skutera
WoW


Dołączył: 02 Sie 2012
Posty: 405
Skąd: Linowiec
Wysłany: Sob Sie 16, 2014 16:56   

Podziękowania dla Marty za przepyszne dzisiejsze śniadanko :smile:
_________________
http://www.mazdaspeed.pl

~~ Niech moc bedzie z Wami
 
 
 
Marta
Kierowca Skutera



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 470
Skąd: STG
Wysłany: Sob Sie 16, 2014 18:49   

Ależ proszę bardzo, Zawsze do usług :roll: Pamiętaj... gość w dom, Bóg w dom :lol:
_________________
Die Young Stay Pretty...
 
 
 
Halk
Kierowca Rajdowy
Stig z Włoch



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 683
Skąd: Siwiałka
Wysłany: Śro Lis 26, 2014 00:27   

Podziękowania dla Michała za ogarnięcie Windowsa. :-D
_________________
"Dopóki nie podjąłeś decyzji i jeszcze się wahasz to jednocześnie nie dajesz z siebie 100%. Jesteś tym facetem, który na autostradzie jedzie lewym pasem 50 km/h i nie dość, że sam nie czerpie przyjemności z jazdy, to jeszcze wkurza wszystkich dookoła."
 
 
Michał95
Kierowca kat. B



Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 220
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Śro Gru 03, 2014 19:24   

Podziękowania dla Huragana i Arka za ogarnięcie Forda
Ostatnio zmieniony przez Michał95 Czw Gru 04, 2014 00:42, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
cimar
Szybki i wściekły
Naczelnik



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 5090
Skąd: Północ
Wysłany: Sob Gru 06, 2014 12:41   

Dla Jacy za extremalne holowanie po extremalnych wyżynach i nizinach :P
_________________
"Bo los z nas drwi, drwi z nas co dzień"
 
 
KOSA
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 1702
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Sob Gru 06, 2014 14:02   

Podziękowania dla Jacy i Barleya za odwózkę auta z Ferego urodzin.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13