autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Opel astra F dziwny problem
Autor Wiadomość
MICHAŁ
Mistrz Kierownicy
OPEL



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 2348
Skąd: okolice Gtc
Wysłany: Nie Wrz 29, 2013 22:54   Opel astra F dziwny problem

Panowie mam w garażu astre f 1.6 16 v z 96r . dowcip tego auta polega na ty ze na wolnych chodzi całkiem dobrze a po dodaniu nawet odrobiny gazu dusi sie i gasnie jak by paliwa nie dostawała . sprawdziłem już pompe paliwa . wymieniłem filtr paliwa . podmineiłem sonde . wymieniłem czujnik przepustnicy . podmieniałem map sensor i dalej auto jak nie jezdziło tak nie jezdzi . postanowiłem auto pod kompa dać (dzieki lincoln) i paremetry silnika są dość w normie . i w tym momencie skończyły mi sie pomysły co z tym autem może być nie tak . ma ktoś jekieś pomysły??
_________________
kompleksowe usługi hydrauliczne.kotłownie gazowe ,olejowe,weglowe , instalacjie gazowe.instalacjie grzewcze .
 
 
 
Halk
Kierowca Rajdowy
Stig z Włoch



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 709
Skąd: okolice Czeczewa
Wysłany: Pon Wrz 30, 2013 00:52   

Może kable WN? Nie wiem, daje takie proste rzeczy. Nic mi nie przychodzi do głowy.
_________________
"Dopóki nie podjąłeś decyzji i jeszcze się wahasz to jednocześnie nie dajesz z siebie 100%. Jesteś tym facetem, który na autostradzie jedzie lewym pasem 50 km/h i nie dość, że sam nie czerpie przyjemności z jazdy, to jeszcze wkurza wszystkich dookoła."
 
 
Jaca!
Kierowca Rajdowy
Manufaktura Italia



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Gru 2011
Posty: 1506
Skąd: Siwiałka
Wysłany: Pon Wrz 30, 2013 01:07   

wygląda jak by sie dusił własnym powietrzem, nie wiem, moze wtryskiwacze padły albo jakies zasilanie przy nich. Powietrze dostaje a paliwa nie i zdycha.
_________________
Forza Italia!
 
 
 
conpress
moderator



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2771
Skąd: z bliska
Wysłany: Pon Wrz 30, 2013 20:46   

..jaki to ma system zapłonowy? cewka-palec-kopułka? czy cewka zespolona z której wychodzą kable? wielopunkt czy jednopunkt?
rozrząd się nie walnął o 1 ząbek?
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.

Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."

Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..

 
 
MICHAŁ
Mistrz Kierownicy
OPEL



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 2348
Skąd: okolice Gtc
Wysłany: Pon Wrz 30, 2013 23:36   

to jest silnik na wielopnkcie z cewką zespoloną i zapłonem sterowanym z czujnki położenia wału i map sensora który był defakto uszkodzony . znalazłem już chyba problem . a mianowicie czujnik temperatury cieczy który idzie do sterownika . jest tam jakieś zwarcie tak podejrzewam bo gdy czujnik jest wykrecony i podłaczony i nie dotyka masy silnika czy tez karoserii auto chodzi jak trzeba . wyglada na to mam do czynienia z uszkodzoną instalacjią elektryczna . ale to jutro potwierdze bo dziś mam już dość.a i co naj fajniesze ze przy podłaczonym laptopie czujnik działa .a tak naprawde to nie :shock:
_________________
kompleksowe usługi hydrauliczne.kotłownie gazowe ,olejowe,weglowe , instalacjie gazowe.instalacjie grzewcze .
Ostatnio zmieniony przez MICHAŁ Pon Wrz 30, 2013 23:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Marynarz
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 1161
Skąd: Z kątowni
Wysłany: Wto Paź 01, 2013 21:02   

łople tak mają ;D u mnie poprzednie sondy były już do końca padnięte a komputer błedu nie wyrzucał ;D poprostu tak jakby nie były mu potrzebne i sobie je odcioł xP
 
 
MICHAŁ
Mistrz Kierownicy
OPEL



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 2348
Skąd: okolice Gtc
Wysłany: Wto Paź 01, 2013 22:32   

wymieniłem dziś czujnik cieczy . i nic to nie zmieniło .jak go schłodze do temperatury 5-8stopni to auto w miare chodzi ale wystarczy podnieśc temperature do temperatury powietrza 10-11stopni i już silnik zaczyna głupieć nie wkreca sie na obroty . to wpadłem na pomysł podmienie sterownik . i na szybko załatwiłem sterownik podpiełem i po chwili dowiedziałem sie ze auto posiada immo . no i d... z tej całej roboty . a wygląda wszystko na to ze uszkodzony jest sterownik
_________________
kompleksowe usługi hydrauliczne.kotłownie gazowe ,olejowe,weglowe , instalacjie gazowe.instalacjie grzewcze .
 
 
 
Pizdzikowiec
Maniak Resoraków



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 103
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Czw Paź 03, 2013 00:05   

Mam tak samo na benznie. Na wolnych ok dasz gaz to zdycha chyba że małymi szybkimi ruchami naciskasz gaz to sie jakos wkreca,ale nie tak jak ma. U mnie przepustnica uwalona jak smok może tez przyczna?
Jak bd wiedział cos wiecej MICHAŁ, na ten temat to daj znac .
_________________

 
 
 
Huragan
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 1453
Skąd: Starogard
Wysłany: Sob Paź 05, 2013 17:17   

Kup następne wiadro części zanim pójdziesz do kogoś kto to ogarnie. Nie mogę skumac takich napraw. Masz za dużo siana?
_________________
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA 504-074-873
huragan.sierrafan.pl
NAPEŁNIANIE KLIMATYZACJI (czyszczenie ukladu,wymiana oleju w układzie) 120PLN
 
 
 
MICHAŁ
Mistrz Kierownicy
OPEL



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 2348
Skąd: okolice Gtc
Wysłany: Sob Paź 05, 2013 22:26   

i kupie i dzieki huragan za takie rady . jesteś wielce pomocny . swoią droga wiekszość czesci posiadam na stanie . no i mam już kolesia co bedzie ogarniał elektryke i elektronike tego auta .no i na twoim miejscu w takiej sytułacji zproponował bym swoie usługi . masz fajną reklame (elektroniki samochodowy ) ostatni do którego bede chciał zadzwonić i postawic auto do zrobienia tyle odemnie dla ciebie
_________________
kompleksowe usługi hydrauliczne.kotłownie gazowe ,olejowe,weglowe , instalacjie gazowe.instalacjie grzewcze .
Ostatnio zmieniony przez MICHAŁ Sob Paź 05, 2013 22:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Huragan
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 1453
Skąd: Starogard
Wysłany: Nie Paź 06, 2013 01:28   

Mam to gdzieś czy postawisz to do mnie czy do innego warsztatu. Poprostu uważam że naprawa auta przez internet jest raczej kiepska. Każdy przypadek jest inny i nie ma złotego środka. Są tematy w których da się pomóc ale twój raczej się do takiej nie kwalifikuje. Co do ostatniego zdania to żebyś czasem nie musiał się przeprosić. Tylko pamiętaj że ostatni kasuje najwięcej.:) nie proponowalem naprawy bo uważam że jestem na tyle znany z tego co robię że jak byś szukał pomocy za pieniądze to nie pisał byś na forum tylko poprostu zadzwonił. I nie spinaj się tak,trochę luzu.
_________________
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA 504-074-873
huragan.sierrafan.pl
NAPEŁNIANIE KLIMATYZACJI (czyszczenie ukladu,wymiana oleju w układzie) 120PLN
 
 
 
MICHAŁ
Mistrz Kierownicy
OPEL



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 2348
Skąd: okolice Gtc
Wysłany: Pon Paź 07, 2013 22:50   

temat rusza dalej auto było dziś u elektronika który sprawdził auto pod kontem elektroniki i elektryki i stwierdził ze auto jest oki pod tym kątem . i szukajac dalej trafilismy na dziwne zachowanie podciśnienią silnika . mianowicie auto na zamknietej przepustnicy ma podcisnienie a po otwarciu podciśnienie zamiast wzrastać to spada do zera . a jak wiadomo dawką paliwa steruje map sensor sterowany własnie podciśnieniem . no wieec jak nie ma podciśnienia to i paliwa do pracy . było podejrzenie ze to rozrzad ale to juz wykluczone szukam dalej
_________________
kompleksowe usługi hydrauliczne.kotłownie gazowe ,olejowe,weglowe , instalacjie gazowe.instalacjie grzewcze .
 
 
 
conpress
moderator



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2771
Skąd: z bliska
Wysłany: Wto Paź 08, 2013 01:14   

..ale co dane o obecnym ciśnieniu brałeś z mapsensora czy mierzyłeś zegarem?

jeżeli faktycznie podciśnienie maleje do zera to sprawdź:
- EGR czy nie jest otwarty all the time
- czy nie jest zapchany kat na maksa..
- serwo hamulców czy nie dziurawe, zaworek między kolektorem a serwem
- rozrząd wykluczyłeś..
- kompresja w cylindrach czy nie jest poniżej normy..
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.

Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."

Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..

 
 
MICHAŁ
Mistrz Kierownicy
OPEL



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 2348
Skąd: okolice Gtc
Wysłany: Wto Paź 08, 2013 09:17   

podcisnienie mierzone zegarem .map sensor pokazuje zmiane napiecia ze zmiana podciśnienia (mało miarodajne). egr spr dziś bo wczoraj brakło sił .co do układu wydechowego to kata nie ma i cały układ jest drozny . ale jeszcze rozepne go przy kolektorze na wszelki wypadek ,serwo miałem całkowice odłaczone i zalepione kruce . rozrząd spr jest oki . ciśnienie mieże dziś . wieczorem dam znać co i jak po dalszych testach .
_________________
kompleksowe usługi hydrauliczne.kotłownie gazowe ,olejowe,weglowe , instalacjie gazowe.instalacjie grzewcze .
 
 
 
Huragan
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 1453
Skąd: Starogard
Wysłany: Śro Paź 09, 2013 14:29   

ale to normalne ze podcisnienie maleje po otwarciu przepustnicy.przeciez map mierzy za przepusnica i dopoki jest zamknieta to jest podcisnienie a jak otwierasz to podcisnienie spada -Na logikę tworzysz podcisneinie w zaknietym pojemniku i jak robisz w nim dziure to one rośnie czy spada ? Bedzie rosło dopiero jak wzrosnie obciązenie .
_________________
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA 504-074-873
huragan.sierrafan.pl
NAPEŁNIANIE KLIMATYZACJI (czyszczenie ukladu,wymiana oleju w układzie) 120PLN
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 14