autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: EDI
Czw Lut 20, 2014 18:56
ponownie EG4 lecz z niespodzianką;) by tomekHEG4
Autor Wiadomość
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pią Sty 24, 2014 20:18   

tomekHEG4 napisał/a:
przyspieszenie seria 169 w tej budzie 100 robi w około 6s


conpress, tyle robi seria

tomekHEG4 napisał/a:
Moc hym okolo 180-190km


a tu mamy więcej, kurna Fiat idzie na allegro :D też chcę zobaczyć jak to lata ale ja sie z Tobą nie ustawiam :D

Może jakis spot autostradowy się zrobi ale jak będzie cieplej,
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Jankes
Mistrz Kierownicy
Papież



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2622
Skąd: Rywałd
Wysłany: Pią Sty 24, 2014 20:27   

Poka foty tego cuda ;d
_________________


Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa...
 
 
 
conpress
moderator



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2771
Skąd: z bliska
Wysłany: Pią Sty 24, 2014 21:46   

Krzysztof napisał/a:
tomekHEG4 napisał/a:
przyspieszenie seria 169 w tej budzie 100 robi w około 6s


conpress, tyle robi seria

(..)


hmm
najmocniejszy CRX w IIgen (lekki) w serii robi lekko ponad 7 sek do 100
civic VTI w kombi 1.8 16V 169 PS robi ponad 8 sek do 100
civic type-R 200PS robi 100 w prawie 7 sek (albo raczej 0.1 ~ 0.2 poniżej 7)
każda seryjna integra z lat 90-tych robiła 100 w więcej niż 7 sek poza najmocniejszą bodajże 200 konną type-R wg różnych danych ~6.3 - 6.5 sek 0-200 jakieś 30 sek

więc to OKOŁO 6 SEK brzmi NAPRAWDĘ CIEKAWIE :roll:
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.

Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."

Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..

 
 
EDI
Mistrz Kierownicy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2376
Skąd: się biorą czopki
Wysłany: Pią Sty 24, 2014 23:03   

Po tych modach silnika powinno byc 2xx w planach zabrakło tylko firmy mugena ;D skoro masz ssacy z c6 to po co skunk? Skoro to replika kolektora c6 z nieco większymi kanałami co dobre jest pod turbo , lekkie koło zamachowe spoona lub skunka ;D szykuj worek siana ludzie na oryginalnych stoczonych jeżdżą i sobie chwalą .odnoszę wrażenie ze chcesz być mega jdm -owy
 
 
tomekHEG4
Maniak Resoraków


Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 100
Skąd: Starogard Gd
Wysłany: Sob Sty 25, 2014 00:45   

nie nie lecz hymm patrzałem czytałem szukałem i stoczenie u otoczaka koła zamachowego =300zł tak piszą ludze a Koło zamachowe Skunk 2 koszta 450-500zł

właśnie dlatego chce ssaka skunk bo kiedys planuje soft turbo tego nie ma w planach gdyz narazie na to funduszu nie ma

Wcale nie powinno być 2xx ;) duzo sie naczytałem i po takich modach powinno skoczyc do 190 na tym co mam

co do tych 6s nie podałem i nie napisałem typowo że moj tyle robi;) porprostu to co poczytałem itp
ale patrząc że integra z silnikem B18C6 przy mocy 190km i wadze 1020kg ma do 100 6,7
Patrząc na to ze moje Eg z B18C2 na tych gratach co mam czyli moc podobna a waga (moj egzemplaż)900kg to 120kg jednak robi różnice no ale wtedy to już samobója silnik kreci się do 9tyś nie moge poprawić w 1 poscie ze nie chodzi o moje auto he ;p

Ja sam osobiście będe sie cieszył z 7 nawet 8 s do 100 by mnie zadowalało he i mysle ze 7 bedzie w moim zasiegu

Po prostu mażyłem od zawsze o VTI miało byc Eg6 no ale to co mam starcza tylko w dokumentach jest to Eg4 reszta wszystko od Vitki (no prawie) :P

a co do Upów to
Dziś wpadły rozpórki przód góra doł i tył środek jeszcze na doł tył i x bar może;P

niedługo nowy wydech bedzie chyba cały od kolektora nowy dolot i trzeba bedzie sie wybrać wszystko wystroić i wyhamować
Ostatnio zmieniony przez tomekHEG4 Sob Sty 25, 2014 00:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
EDI
Mistrz Kierownicy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2376
Skąd: się biorą czopki
Wysłany: Sob Sty 25, 2014 01:54   

ssak inny ,walki ,kolektor wydechowy , obróbka głowicy i auto nie bylo strojone ?
 
 
tomekHEG4
Maniak Resoraków


Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 100
Skąd: Starogard Gd
Wysłany: Sob Sty 25, 2014 02:06   

było lecz przez poprzednika chce dac cały nowy wydech nowy dolot i chce jechać to wystroić i wyhamować
 
 
EDI
Mistrz Kierownicy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2376
Skąd: się biorą czopki
Wysłany: Sob Sty 25, 2014 02:56   

To jeszcze nam powiedz który opis auta jest prawdziwy bo na h3m jest to http://imagizer.imageshac...90/560/fzko.jpg
I silnik to seria żadnych gratow z b18c6 nie widzę a zapytany o mody silnika odpisales :

" wszystko wyżej napisane co jest i co bedzie;P narazie plany skompe lecz realne he

Dziś założone rozpórki przód doł góra+ tył na kielichy"

Elektronika prawdopodobnie full seria a piszesz ze auto bylo strojone więc powinieneś mieć przerobiony komp i eproma z inna mapa
Chyba sam nie wiesz co masz

Po felgach zgaduje ze masz heble 282/262 z mb6 angola 4 x114.3
Ostatnio zmieniony przez EDI Sob Sty 25, 2014 03:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tomekHEG4
Maniak Resoraków


Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 100
Skąd: Starogard Gd
Wysłany: Sob Sty 25, 2014 09:42   

juz mowie myslałem ze tam seria i na h3m nie zmieniłem
gadałem z łepkem od ktorego go mam i wszystko mi powymieniał co było zmienione.
elektronika to p28 odcięcie na 9400 przesunięte /vtec na 4800 lekko zmieniona mapa.
możliwe
hamulce możliwe ze z angola wiem ze
przód nacinane nawiercane tył tak samo + ferodo ds2xxx nie moge doczytać reszty

myśle ze sam po kupnie auta odrazu tez byś nie widział co masz zmienione jak by ktos nie powiedział;)
 
 
EDI
Mistrz Kierownicy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2376
Skąd: się biorą czopki
Wysłany: Sob Sty 25, 2014 11:04   

tomekHEG4 napisał/a:
juz mowie myslałem ze tam seria i na h3m nie zmieniłem
gadałem z łepkem od ktorego go mam i wszystko mi powymieniał co było zmienione.
elektronika to p28 odcięcie na 9400 przesunięte /vtec na 4800 lekko zmieniona mapa.
możliwe
hamulce możliwe ze z angola wiem ze
przód nacinane nawiercane tył tak samo + ferodo ds2xxx nie moge doczytać reszty

myśle ze sam po kupnie auta odrazu tez byś nie widział co masz zmienione jak by ktos nie powiedział;)
racja bym się zapytał na drugi dzień gościa co kupiłem i za co zapłaciłem ;o odcinka 9400 heh chcial bym to zobaczyć pare razy na odcieciu no chyba ze tam sprezynki i talezyki są też zmienione , lekko zmieniona mapa ? Uwierz mi g dyby koles takie rzeczy pisał to do kupna by mnie nie zachęcił ,
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Sob Sty 25, 2014 11:19   

Edi ale przynudzasz, w sumie przestałem juz czytać od tego momentu:
EDI napisał/a:
Po tych modach silnika powinno byc 2xx w planach zabrakło tylko firmy mugena ....


Jak seria ma 6sek do setki to Twój musi być szybszy, kurde powoli strach stawać obok Hond na śwaitłach w STG - a w sumie nie, bo u nas nie ma takich swiateł :mrgreen:
 
 
 
tomekHEG4
Maniak Resoraków


Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 100
Skąd: Starogard Gd
Wysłany: Sob Sty 25, 2014 13:21   

słuchaj Edi może zle zrobiłem nie pytajac odrazu lecz

1 jeśli by ci mega zależało na takim aucie + była by to mega okazja wadpie bys zadawał miliardy pytań
2 on sam mi powiedział co zmieniał sam nie pytałem
3 mówił odrazu ze ma coś z integry dc2 ale nie spytałem co lub może mówił a wtedy nie zwróciłem uwagi tak samo cos mowił o kompie ;)
4 może koleś troche też przekolorował i nie ma tego wszystkiego w niej co podał
okaże sie to jak pojade do dobrego mechanika i hamownie

może nie jestem super mega znawca ale troche wiem i to mi starcza;)
tak samo pokaż mi B18C4 co ma 2xx ? mało ich kazdy jeden a 18x albo 19x ale 200 jeszcze nie widziałem nie wyczytałem po zmianie ssaka wałkow i przepustnicy
Ostatnio zmieniony przez tomekHEG4 Sob Sty 25, 2014 13:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
EDI
Mistrz Kierownicy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2376
Skąd: się biorą czopki
Wysłany: Sob Sty 25, 2014 15:20   

tomekHEG4 napisał/a:
słuchaj Edi może zle zrobiłem nie pytajac odrazu lecz

1 jeśli by ci mega zależało na takim aucie + była by to mega okazja wadpie bys zadawał miliardy pytań
2 on sam mi powiedział co zmieniał sam nie pytałem
3 mówił odrazu ze ma coś z integry dc2 ale nie spytałem co lub może mówił a wtedy nie zwróciłem uwagi tak samo cos mowił o kompie ;)
4 może koleś troche też przekolorował i nie ma tego wszystkiego w niej co podał
okaże sie to jak pojade do dobrego mechanika i hamownie

może nie jestem super mega znawca ale troche wiem i to mi starcza;)
tak samo pokaż mi B18C4 co ma 2xx ? mało ich kazdy jeden a 18x albo 19x ale 200 jeszcze nie widziałem nie wyczytałem po zmianie ssaka wałkow i przepustnicy

Dla czego zakladasz ze nie zadawał bym za wiele pytań ? Nie znasz mnie nie wiesz ile wiem o hondach , a ty widać ze za wiele nie wiesz po tym co wypisujesz jak by vti bylo twym marzeniem to byś troche wiedział w temacie i się dowiedział jakie są różnice między silnikami i osprzętem i ze ssacy na zdjęciu które wstawiles jest seryjne b18c4 co do wydechowego to wstaw lepsze zdjęcie to też ci powiem a skoro zadanie max10 pytań odosnie modyfikacji to dla ciebie miliard to gratuluję tu masz wykres plus tloki doprezajace bez nich bylo 2xx http://imageshack.us/phot...2020400152.jpg/
 
 
cimar
Szybki i wściekły
Naczelnik



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 5105
Skąd: Północ
Wysłany: Sob Sty 25, 2014 15:24   

Zapodaj jakieś fotki ;)
akurat edładro siedzi w hondach to i może co nieco powiedzieć
_________________
"Bo los z nas drwi, drwi z nas co dzień"
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Nie Sty 26, 2014 23:31   

EDI, jak się ożywił,

widać, że te Hondy mu się snia po nocach, a co Ania na to ?

No nic, ja liczę że bliżej wiosny jak będzie juz ładnie to pojeździmy, co jest pod maską to z Edim mam nadzieję że dojdziecie do porozumienia,

A najważniejsze, że Ci się auto podoba i że jesteś zadowolony.
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 15