Ford Escape 3,0 V6 - odpala i gaśnie przy dużej wilgoci |
Autor |
Wiadomość |
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14808 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Śro Paź 17, 2012 00:09 Ford Escape 3,0 V6 - odpala i gaśnie przy dużej wilgoci
|
|
|
Od jakiegoś czasu mam taki problem, że moje auto odpala i od razu gaśnie. Wygląda to raczej tak że obroty pójdą w górę że ja odpuszczam starter a on gaśnie.
Dzieje się tak od czasu jak są mgły i jest duża wilgotność powietrza.
Jak dam gaz w podłogę to auto odpala.
To Ford Escape 3,0 V6 podobny silnik jak w mondeo |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
MICHAŁ
Mistrz Kierownicy OPEL
Pomógł: 7 razy Dołączył: 02 Mar 2011 Posty: 2348 Skąd: okolice Gtc
|
Wysłany: Śro Paź 17, 2012 00:32
|
|
|
chyba bym szukał coś przy krokowym.albo wyłaczniku przepustnicy . (nie znam sie zbyt na tych konstrukcjach) |
_________________ kompleksowe usługi hydrauliczne.kotłownie gazowe ,olejowe,weglowe , instalacjie gazowe.instalacjie grzewcze .
|
|
|
|
|
mateuh
Szybki i wściekły
Pomógł: 7 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 5091 Skąd: gdańsk
|
Wysłany: Śro Paź 17, 2012 05:12
|
|
|
Krzysztof, a jak się mają kabelki wysokiego napięcia???
Jak chcesz możesz sobie moje pożyczyć jak od koloni podejdą, wszystko jest u Huragana |
_________________ NIE MA TAKIEGO USERA !!!!! |
|
|
|
|
krist-off
Kierowca Skutera Krzysiek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 450 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Śro Paź 17, 2012 08:55
|
|
|
Tak jak pisze mateuh, sprawdź kable czy iskra nie przeskakuje, następnie palec i kopułkę. Jak miałem Megankę zagazowaną i była duża wilgotność powietrza (czyt. mgły) to również miałem takowy przypadek. |
_________________ Żyj chwilą... jutro już może Ciebie nie być pośród nas. |
|
|
|
|
mateuh
Szybki i wściekły
Pomógł: 7 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 5091 Skąd: gdańsk
|
Wysłany: Śro Paź 17, 2012 10:01
|
|
|
Moja sierra która przy dużej wilgotności powietrza czyli jak stała około metra od kałuży. to iskra skakała między kablem WN a tym cienkim od cewki i to srało tak że ... siekiera sama chciała w dach się wbić.
Ale ten Twój V6 to pewnie ma pół miliona czujników i innych cudów że może trzeba na kompa jechać.
Jak moje kable zadziałaja u Ciebie to się dogadamy. Sa w miare nowe i odporne na dużą wilgotość (sprawdzone pęknietym wężem od wody) |
_________________ NIE MA TAKIEGO USERA !!!!! |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14808 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Śro Paź 17, 2012 14:57
|
|
|
tylko u mnie jest cewka na każdy cylinder;
Natomiast jedno co to jak pada deszcz nie ma znaczenia jaki to auto odpala normalnie, ten problem z odpaleniem dzieje się tylko w momencie jak jest duża wilgotność powietrza, mgła itp.
A jak dam gaz do dechy to auto odpali. |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
mateuh
Szybki i wściekły
Pomógł: 7 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 5091 Skąd: gdańsk
|
Wysłany: Śro Paź 17, 2012 17:15
|
|
|
hmmm filtr powietrza? dziwaczne to |
_________________ NIE MA TAKIEGO USERA !!!!! |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14808 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Nie Lut 09, 2014 22:46
|
|
|
no i problem trochę urósł,
a mianowicie występuje trochę częściej czyli raz na dwa tygodnie
I teraz jak już tak złapie to jak by się ssanie wyłączyło i muszę go chwilkę na gazie przytrzymać by nie zgasł, i po chwili jak załapie to czuć jak by się włączyło ssanie,
Macie jakieś pomysły.
Co takiego działa jak auto jest zimne a jak ciepłe to nie zawsze. Albo co to takiego co działa głównie przy odpalaniu silnika. |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
Karol
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3344 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Nie Lut 09, 2014 23:32
|
|
|
Silniczek krokowy. On podnosi Ci obroty na zimnym silniku (ssanie automatyczne) a później w miarę rozgrzewania się auta obniża.
Często wystarczy przeczyszczenie w/w elementu. W Civicu znajduje się pod kolektorem ssącym, nie wiem jak w Fordzie.
Mi wyciągnięcie krokowca zajęło 15 minut |
|
|
|
|
|