autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Krzysztof
Sob Paź 07, 2017 15:18
BMW E46 by grzeszak
Autor Wiadomość
grzeszak
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 1363
Skąd: Tczew
Wysłany: Pią Lut 21, 2014 03:00   BMW E46 by grzeszak

Przedstawiam moje autko, z zewnątrz zwykłe rodzinne kombi, ale ma pazur:)

MODEL: BMW E46 320d Touring, 2002 rok.

SILNIK: 2.0d, M47N, wywalone klapki zawirowań.

UKLAD DOLOTOWY: turbo Garrett GTB 1752v, intercooler FMIC.

UKLAD WYDECHOWY: wywalone oba katalizatory.

ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: dołożona multifunkcja, tempomat.

UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia manual 5b, sprzęgło standard.

ZAWIESZENIE: standard.

UKLAD HAMULCOWY: tarcze i klocki standard.

BODY-KIT: ringi.

ŚRODEK: standard.

CAR-AUDIO: standard.

MOC: seria 150 hp i 330 Nm, po przeróbkach ok, 210-220 hp i 450 Nm.







Plany na najbliższy czas:
1. Tarcze i klocki sportowe, prawdopodobnie Rotinger Sport z TRW.
2. Usportowienie sprzęgła.
3. Kompletny układ wydechowy z kwasówki, prawdopodobnie RM Motors.
4. Rozpórka na kielichy.
5. Wtrysk metanolu Snow Performance Stage 3
6. Wtryski od BMW 535d.

Przewidywana moc to ponad 250 hp i jakieś 500 Nm. Zobaczymy na ile starczy funduszy.
 
 
conpress
moderator



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2753
Skąd: z bliska
Wysłany: Pią Lut 21, 2014 03:03   

..chyba co nieco słyszałem o tym aucie.. szybki, elegancki dieselek.. w sezonie też chętnie umówiłbym się na rekonesans na kawałku prostej.. ;-)
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.

Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."

Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..

 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 13914
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pią Lut 21, 2014 03:05   

grzeszak napisał/a:
210-220 hp i 450 Nm


sprzęgło pewnie Ciebie nie lubi za ten moment :D

Fajne auto :D
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
grzeszak
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 1363
Skąd: Tczew
Wysłany: Pią Lut 21, 2014 03:07   

conpress napisał/a:
..chyba co nieco słyszałem o tym aucie.. szybki, elegancki dieselek.. w sezonie też chętnie umówiłbym się na rekonesans na kawałku prostej.. ;-)


Chętnie się spotkam, może wpadnę w najbliższym czasie do Was na spocik.
 
 
grzeszak
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 1363
Skąd: Tczew
Wysłany: Pią Lut 21, 2014 03:08   

Krzysztof napisał/a:
grzeszak napisał/a:
210-220 hp i 450 Nm


sprzęgło pewnie Ciebie nie lubi za ten moment :D

Fajne auto :D


Sprzęgło w tym aucie powoli się kończy:) dlatego w najbliższym czasie muszę je usportowić.
 
 
EDI
Mistrz Kierownicy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2349
Skąd: się biorą czopki
Wysłany: Pią Lut 21, 2014 05:18   

grzeszak napisał/a:
Krzysztof napisał/a:
grzeszak napisał/a:
210-220 hp i 450 Nm


sprzęgło pewnie Ciebie nie lubi za ten moment :D

Fajne auto :D


Sprzęgło w tym aucie powoli się kończy:) dlatego w najbliższym czasie muszę je usportowić.

No nie dziwi mnie to że się kończy ;D bardzo ładna furka no i gtc moje rodzinne miasto ;) jak będziesz chciał robić wydeszek cały to znam koleżkę co naprawdę ogarnia temat w dobrych pieniądzach ;)
Ostatnio zmieniony przez EDI Pią Lut 21, 2014 10:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2951
Skąd: Osiek
Wysłany: Pią Lut 21, 2014 09:49   

Autko bardzo niepozorne, naprawdę szybkie, w sumie najszybszy diesel na forum na moje oko, Bzyk ma konkurencję :wink:
 
 
 
Bartek
Mistrz Kierownicy
[(00==()()==00)]



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2987
Skąd: brac hajs na to
Wysłany: Pią Lut 21, 2014 10:05   

fajne autko, nie wiedziałem że z tego silnika idzie wykrzesać ponad 200Km i tyle Nm
_________________
 
 
rusek13
Kierowca Rajdowy
ZIOMAL NIEGODZIWIEC



Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 702
Skąd: Ty mieszkasz?
Wysłany: Pią Lut 21, 2014 10:44   

Miałem e30 324 td po modach i powiem szczerze, że szło jak ranny zwierz... Twoja Pewnie fruwa z tym momentem i konikami co? :twisted:
_________________
LIFE WILL KILL YOU!
Ostatnio zmieniony przez rusek13 Pią Lut 21, 2014 10:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2951
Skąd: Osiek
Wysłany: Pią Lut 21, 2014 12:45   

Sprawdzaliśmy na "Autobanie" i jedzie prawie jak Vectra.
 
 
 
grzeszak
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 1363
Skąd: Tczew
Wysłany: Pią Lut 21, 2014 16:44   

Lincoln napisał/a:
Sprawdzaliśmy na "Autobanie" i jedzie prawie jak Vectra.


Prawie :) nie mów Przemo, Vectra jedzie lepiej. Ogólnie nie narzekam :) Będzie okazja to zaprezentuje na żywo autko. Wybieram się jutro do Koszwał, może się pod Was podłączę? O której i skąd startujecie? Będziecie jakoś przelatywać przez Tczew/Stanisławie?
 
 
Teos
Kierowca Rajdowy
MatiMati



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 854
Skąd: Okolice STG
Wysłany: Pią Lut 21, 2014 18:24   

Ja nie mam pojecia jak chłopaki beda lecieli ja bede startowal z Gołębiewka jak co.
 
 
broj83
Kierowca kat. B



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 288
Skąd: GST
Wysłany: Pią Lut 21, 2014 19:13   

Lubię dłubane diesle :grin: dlatego mam kilka pytań :twisted: jeżeli nie jest to tajemnicą :razz:
1. Od czego zaadaptowałeś to GTB :?: (swoją drogą najbardziej zaawansowana seria turbin Garretta do doładowanych diesli), to 1752v było już na podciśnieniu czy przerabiałeś z elektroniki ?
2. Masz jakiś wykres z hamowni ?
3. Kto stroił auto pod te graty ?
4. Jaki FMIC chinol czy zaadaptowany z innego auta (wymiary rdzenia) ?
5. Ile pompuje w peaku i jaka max dawka ?
6. Jakie jest u ciebie ori sprzęgło ?
EDIT:
7. Ile waży auto
Nie znam się na silnikach BMW ale myślę że jest zasilany pompą rotacyjną (jaki model) tak ?
:mrgreen:
_________________
“Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, to jedziesz zbyt wolno”
(Sir Stirling Moss)
Bo nie prędkość zabija,tylko jej gwałtowna utrata :evil:
Ostatnio zmieniony przez broj83 Pią Lut 21, 2014 20:28, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
grzeszak
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 1363
Skąd: Tczew
Wysłany: Pią Lut 21, 2014 21:44   

broj83 napisał/a:
Lubię dłubane diesle :grin: dlatego mam kilka pytań :twisted: jeżeli nie jest to tajemnicą :razz:
1. Od czego zaadaptowałeś to GTB :?: (swoją drogą najbardziej zaawansowana seria turbin Garretta do doładowanych diesli), to 1752v było już na podciśnieniu czy przerabiałeś z elektroniki ?
2. Masz jakiś wykres z hamowni ?
3. Kto stroił auto pod te graty ?
4. Jaki FMIC chinol czy zaadaptowany z innego auta (wymiary rdzenia) ?
5. Ile pompuje w peaku i jaka max dawka ?
6. Jakie jest u ciebie ori sprzęgło ?
EDIT:
7. Ile waży auto
Nie znam się na silnikach BMW ale myślę że jest zasilany pompą rotacyjną (jaki model) tak ?
:mrgreen:


Oczywiście nie jest to tajemnica, teraz wyjdzie moja niewiedza :)
1. GTB adoptowany z bmw x3, było sterowane elektronicznie, zaadoptowane na podciśnienie. Trochę garażowej roboty i rzeźby.
2. Auta w tej konfiguracji jeszcze nie hamowałem.
3. Auto stroił magik Roger z Nysy, zresztą to on montował turbawkę i ją adaptował.
4. FMIC zestaw dedykowany pod BMW E46, 550x180x65mm. Trochę zabawy z montażem.
5. Na to pytanie nie umiem odpowiedzieć.
6. Sprzęgło seria, w moim aucie jest takie samo jak w wersji 330d 184 konie. Jak miałem auto tylko po chipie zestrojone i zhamowane na 190 koni, to dawało radę. Teraz niestety już nie, kilka startów z kreski i zaczyna się ślizgać. Chcę je usportowić, znalazłem kolesia w Warszawie, Radzikowski się nazywa i robi takie rzeczy. Chyba, że znasz kogoś ogarniętego bliżej.
7. Auta nie odchudzałem, więc waży pewnie tyle ile seria, w dowodzie wbite 1580 kg.
8. Z tą pompą to też nie umiem Ci odpowiedzieć.

Mam nadzieję, że informacje będą przydatne.
 
 
conpress
moderator



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2753
Skąd: z bliska
Wysłany: Pią Lut 21, 2014 21:45   

broj83 napisał/a:
(..)
7. Ile waży auto
Nie znam się na silnikach BMW ale myślę że jest zasilany pompą rotacyjną (jaki model) tak ?
:mrgreen:


z tego co pamiętam po mojej dawnej E46 w touringu to chyba 1400-1450kg a 150PS były zawsze na CR
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.

Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."

Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 14