autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Bartek
Sob Sie 02, 2014 17:13
Dosyć szybki czarnuch - BMW E36 325 by Bartek
Autor Wiadomość
rusek13
Kierowca Rajdowy
ZIOMAL NIEGODZIWIEC



Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 702
Skąd: Ty mieszkasz?
Wysłany: Czw Kwi 24, 2014 23:36   

Tomix, masz rację, po za tym weź auto ciągnij z torunia na lawecie czy coś jak pierdutnie. bad idea bro...
:roll:
_________________
LIFE WILL KILL YOU!
Ostatnio zmieniony przez rusek13 Czw Kwi 24, 2014 23:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
OSKA
Szybki i wściekły



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 6613
Skąd: Kłodawa
Wysłany: Czw Kwi 24, 2014 23:39   

rusek13 napisał/a:
po za tym weź auto ciągnij z torunia


wydaje mi się, że już coś ciągli z daleka :P
_________________
Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...

Work Hard!
Dream Big!
 
 
 
Bartek
Mistrz Kierownicy
[(00==()()==00)]



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2987
Skąd: brac hajs na to
Wysłany: Pią Kwi 25, 2014 01:18   

Tomix napisał/a:
Kurczę to nie ładnie wydmuchuje wodę z układu ?
Ja bym nie ryzykował z Toruniem (po ostrym katowaniu może wydmuchać ją do takiego stopnia że nic z niej nie zostanie) .
Masz jeszcze kilka dni a uszczelka to 150 zł a silnik jest droższy :/


samą uszczelkę kupić to nie problem ;)

OSKA napisał/a:
rusek13 napisał/a:
po za tym weź auto ciągnij z torunia


wydaje mi się, że już coś ciągli z daleka :P


w zeszłym roku z majówki wracałem na holu bo dyfer sie wysypał na torze.. poza tym wiem co robie, biore to na klate i wiem jakie będą konsekwencje jak jeb*nie. koniec .
_________________
Ostatnio zmieniony przez Bartek Pią Kwi 25, 2014 01:22, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Bartek
Mistrz Kierownicy
[(00==()()==00)]



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2987
Skąd: brac hajs na to
Wysłany: Sob Kwi 26, 2014 11:51   

No więc wzięlismy się za robienie uszczelki pod głowicą..

Caly osprzęt, dolot, kolektor, pokrywa zaworów, ściągnięte. Tyle pracy na dzień pierwszy. Teraz najgorsze, łańcuchy i vanos za którego nie wiemy jak się zabrać :)

Mile widziane jakieś podpowiedzi, uwagi .. jak zablokować, jak ściagnąć łańcuch itp (lincoln, conpress)
_________________
Ostatnio zmieniony przez Bartek Sob Kwi 26, 2014 12:29, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
cimar
Szybki i wściekły
Naczelnik



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 5105
Skąd: Północ
Wysłany: Sob Kwi 26, 2014 12:01   

:mrgreen: bartek wklej to zdjęcie z fb bo nie wszyscy mają
_________________
"Bo los z nas drwi, drwi z nas co dzień"
 
 
Bartek
Mistrz Kierownicy
[(00==()()==00)]



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2987
Skąd: brac hajs na to
Wysłany: Sob Kwi 26, 2014 12:23   


(kolektor ściągnięty)

TAMTEGO nie, bo nie można na forum ;P
_________________
 
 
Karol
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3344
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Sob Kwi 26, 2014 21:34   

Słuszna decyzja. :)
 
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Sob Kwi 26, 2014 22:56   

Powiem CI, że raz braliśmy się za M50b25 (ale w e30) i utknęlismy w takiej samej pozycji, tyle, że kumplowi lekko leciał olej na krawędzi. Podumali, podumali i złożyli jak było, bo nie chcięliśmy zrobić bałaganu. Nie ma jakiegoś manuala na necie ze zdjęciami???
 
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Nie Kwi 27, 2014 02:27   

kilka pytań

1. głowica poszła do planowania
2. Do skręcenia będą nowe szpilki ?
3. Jakaś dodatkowa obróbka głowicy czy tylko to co absolutnie konieczne ?


powodzenia,
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Bartek
Mistrz Kierownicy
[(00==()()==00)]



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2987
Skąd: brac hajs na to
Wysłany: Nie Kwi 27, 2014 03:47   

Krzysztof napisał/a:
kilka pytań

1. głowica poszła do planowania
2. Do skręcenia będą nowe szpilki ?
3. Jakaś dodatkowa obróbka głowicy czy tylko to co absolutnie konieczne ?


powodzenia,



1. jeszcze nie jest ściągnięta
2. raczej nie
3. raczej to co konieczne.
_________________
 
 
Bartek
Mistrz Kierownicy
[(00==()()==00)]



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2987
Skąd: brac hajs na to
Wysłany: Nie Maj 04, 2014 23:58   

Uszczelka zrobiona
Jak się okazało nie była w tragicznym stanie, a głowica nie była dokręcona przy 1 i 2 cylindrze.
Beemka przeżyła cały dzień katowania na majówce z BMW w Toruniu. Straty małe ale ciesze się, że jak na razie się spisuje dobrze.





przed zlotem powróciły przednie amorki z niskimi sprezynami. teraz przyda sie osłona pod mise
_________________
Ostatnio zmieniony przez Bartek Nie Maj 04, 2014 23:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Teos
Kierowca Rajdowy
MatiMati



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 866
Skąd: Okolice STG
Wysłany: Pon Maj 05, 2014 02:04   

a jakie straty?
 
 
Jankes
Mistrz Kierownicy
Papież



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2622
Skąd: Rywałd
Wysłany: Pon Maj 05, 2014 02:42   

Tylny MPakietowy zderzak jest w kawalkach :roll: :mrgreen:
_________________


Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa...
 
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pon Maj 05, 2014 07:59   

Jankes napisał/a:
Tylny MPakietowy zderzak jest w kawalkach :roll: :mrgreen:


to w sumie element nie majacy wplywu na predkosc i prowadzenie wiec i tak byl nie potrzebny :)

fajne fotki ppzdrawiam
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Bartek
Mistrz Kierownicy
[(00==()()==00)]



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2987
Skąd: brac hajs na to
Wysłany: Sob Cze 07, 2014 22:48   

jak już co niektórzy wiedzą głowica w moim niezniszczalnym M50 postanowiła sobie pęknąć.

Pierwotnie były domysły, że uszczelka źle złożona i trzeba jeszcze raz robić ale po ściagnięciu okazało się, że jest ładne pęknięcie obok 3 gara. Trochę bardzo się zdenerwowałem, bo nie tak dawno wydałem kupe siana na zrobienie uszczelki. Przyczyną było oczywiście przegrzanie silnika.


Tak więc 3 dni temu odbyłem wycieczke do Łodzi po bardzo podobny motor 2.5 192km z tym, że bez vanosa (który i tak ch daje). Komplet czyli osprzęt, przepływka, sprzęgło itp za dobrą kasę, to nie było co się zastanawiać.

resztki jeszcze w budzie :



nowe serducho już z załączoną skrzynią i wymienionymi świecami na nówki NGK, czeka na włożenie do budy :) sprzęgło okazało się być w dużo lepszym stanie niż w starym motorze.
Widać, ze nie tak dawno silnik był rozbierany - nowe uszczelki, nowe cewki.
Mam tylko nadzieje, że jak odpale to się nie załamie..

_________________
Ostatnio zmieniony przez Bartek Sob Cze 07, 2014 22:52, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 13