autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
kolejny klekot
Autor Wiadomość
Dębica
Kierowca kat. B



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 361
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Wto Wrz 27, 2016 22:26   

turbo w oryginalnej obudowie grubszy wałek większe łopatki przez co powstał wielki lag
po dziszejszej wizycie u Artura który wstawił wtryski 216 na cisnieniu 220/300
auto zaczeło się zbierać wkoncu .wtryski zakupiłem w bydgoszczy
kolejny plan to strojenie
_________________
najlepsza muzyka to ryk silnika
naprawa komputerów 510 978402
 
 
 
conpress
moderator



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2771
Skąd: z bliska
Wysłany: Wto Wrz 27, 2016 22:45   

Dębica napisał/a:
turbo w oryginalnej obudowie grubszy wałek większe łopatki przez co powstał wielki lag
po dziszejszej wizycie u Artura który wstawił wtryski 216 na cisnieniu 220/300
auto zaczeło się zbierać wkoncu .wtryski zakupiłem w bydgoszczy
kolejny plan to strojenie


dziwne, bo jak się już montuje koła większe to najczesciej jakieś CNC, a te sa w większości lżejsze od seryjnych..

co do wtrysków 216tek.. końcówki jakieś WZM czy ori Boscha?
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.

Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."

Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..

 
 
broj83
Kierowca kat. B



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 288
Skąd: GST
Wysłany: Śro Wrz 28, 2016 00:12   

Ciekawe co to za hybryda? :-/ a mogłeś iść prostą droga, ale każdy robi jak uważa i mu bardziej pasuje B-)
_________________
“Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, to jedziesz zbyt wolno”
(Sir Stirling Moss)
Bo nie prędkość zabija,tylko jej gwałtowna utrata :evil:
 
 
Dębica
Kierowca kat. B



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 361
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pią Wrz 30, 2016 22:39   

końcówki WZM
broj83, najprostsza droga to inne auto :cool:
_________________
najlepsza muzyka to ryk silnika
naprawa komputerów 510 978402
 
 
 
broj83
Kierowca kat. B



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 288
Skąd: GST
Wysłany: Sob Paź 01, 2016 00:47   

Cytat:
najprostsza droga to inne auto
tzn?
_________________
“Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, to jedziesz zbyt wolno”
(Sir Stirling Moss)
Bo nie prędkość zabija,tylko jej gwałtowna utrata :evil:
 
 
Dębica
Kierowca kat. B



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 361
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Sob Paź 01, 2016 00:50   

kupic mocniejsze auto chyba ze masz jakis pomysł
_________________
najlepsza muzyka to ryk silnika
naprawa komputerów 510 978402
 
 
 
broj83
Kierowca kat. B



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 288
Skąd: GST
Wysłany: Sob Paź 01, 2016 10:58   

Mówiąc o prostej drodze miałem na myśli zastosowanie turbosprężarki pasującej bez przeróbek i wydajności wystarczającej spokojnie pod wtryski 216, a nie budowanie hybrydy.
_________________
“Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, to jedziesz zbyt wolno”
(Sir Stirling Moss)
Bo nie prędkość zabija,tylko jej gwałtowna utrata :evil:
 
 
Dębica
Kierowca kat. B



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 361
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Sob Paź 01, 2016 21:52   

stare turbo miało byc regenerowane ale urodził sie pomysł na wzmocnienie fabrycznego
turbo troche sie w srodku pozmieniało ale obudowa została ta sama aby nie przerabiać kolektora
_________________
najlepsza muzyka to ryk silnika
naprawa komputerów 510 978402
 
 
 
Dębica
Kierowca kat. B



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 361
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Nie Lip 09, 2017 20:34   

Bardzo długo nic się nie działo ,ostatnim czasem zostało zrobione zawieszenie ,amortyzatory ,
Arti trochę podregulował turbo ,wcześniej turbo wstaje ale to jeszcze nie to ,w wolnej chwili bedziemy dalej działać , problem ze sterownikiem chętnie wlutował bym podstawki pod eprom żeby łatwiej było by na przyszłość poprawiać program
_________________
najlepsza muzyka to ryk silnika
naprawa komputerów 510 978402
 
 
 
broj83
Kierowca kat. B



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 288
Skąd: GST
Wysłany: Pią Lip 14, 2017 21:34   

Cytat:
problem ze sterownikiem chętnie wlutował bym podstawki pod eprom żeby łatwiej było by na przyszłość poprawiać program

Koszt w sumie żaden, kości,podstawki i wlutowanie czyli około 100zł
_________________
“Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, to jedziesz zbyt wolno”
(Sir Stirling Moss)
Bo nie prędkość zabija,tylko jej gwałtowna utrata :evil:
 
 
Dębica
Kierowca kat. B



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 361
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pon Wrz 25, 2017 23:50   

broj83, tylko nikt nie chce tego zrobić .troche mało się dzieje .klimatyzacja ogarnięta dzięki Artiemu .oraz przewody hamulcowe
_________________
najlepsza muzyka to ryk silnika
naprawa komputerów 510 978402
 
 
 
broj83
Kierowca kat. B



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 288
Skąd: GST
Wysłany: Pon Paź 02, 2017 16:01   

Na targowisku w stg jest/był serwis tel/rtv za 50zl wlutowanie podstawek
_________________
“Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, to jedziesz zbyt wolno”
(Sir Stirling Moss)
Bo nie prędkość zabija,tylko jej gwałtowna utrata :evil:
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pon Paź 02, 2017 17:31   

broj83 napisał/a:
Cytat:
problem ze sterownikiem chętnie wlutował bym podstawki pod eprom żeby łatwiej było by na przyszłość poprawiać program

Koszt w sumie żaden, kości,podstawki i wlutowanie czyli około 100zł


a Huragan Ci nie wlutuje podstawki, mi kiedyś do Fiata taką zrobił.
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
broj83
Kierowca kat. B



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 288
Skąd: GST
Wysłany: Czw Paź 05, 2017 14:37   

A jaki Ty w ogóle masz sterownik?
_________________
“Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, to jedziesz zbyt wolno”
(Sir Stirling Moss)
Bo nie prędkość zabija,tylko jej gwałtowna utrata :evil:
 
 
Dębica
Kierowca kat. B



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 361
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pon Paź 16, 2017 23:25   

zastanawiam się czy nie kupić drugiego sterownika i poćwiczyć na nim :?: .w chwili obecnej dalej walczę z turbo . olej w dolocie :cry:
po wizycie w gdańsku i pozostawienia auta na parkingu na kilka godzin ,passat doznał gościnności gdańszczan ,połamane lusterko i porysowane drzwi :sad:
_________________
najlepsza muzyka to ryk silnika
naprawa komputerów 510 978402
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 11