Przesunięty przez: Krzysztof Sob Paź 07, 2017 15:17 |
S3 by marasss |
Autor |
Wiadomość |
marasss2
Kierowca Skutera
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 525 Skąd: STAROGARD GD
|
Wysłany: Nie Lis 08, 2015 01:48 S3 by marasss
|
|
|
MODEL: Audi S3 2002 rok
SILNIK:seria 1.8T 20v silnik BAM 224KM/280Nm
UKLAD DOLOTOWY: dolot silikonowy Samco , turbina k04, 2x intercooler w bocznych kratkach,
UKLAD WYDECHOWY: pełna seria nawet dwa katalizatory są
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: elektryczne szyby lusterka fotele, pełny FIS, tempomat, czujniki parkowania, central z modułem komfortu, xenony, ogólnie dużo
UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia 6, quattro
ZAWIESZENIE: jakiś gwint
UKLAD HAMULCOWY: tarcze wentylowane x 4
BODY-KIT: pełne body eskowe
ŚRODEK: fotele skóra recaro elektryczne, kiera 3 ramienna eskowa, podłokietnik, czarne wnętrze łącznie z podsufitką
CAR-AUDIO: było Bose jest grającego coś bardziej neutralnie
Autko kupiłem w zeszłym roku we wrześniu poprzednie A3 niestety mi babka skasowała. Serwisowane na bierząco jakieś tam cześci eksploatacyjne wymieniane z napraw to wymieniany tylny dyfer bo jakieś łożysko hałasowało i jakaś drobnica. Kupione na drugim końcu naszego pięknego kraju niestety o niezmęczony egzemplarz trudno biorąc pod uwagę ilość egzemplarzy na rynku. Kupione od pierwszego właściciela w kraju sprowadzone 6 lat temu lekko uszkodzone z Francji ( poza połową maski błotnikiem i połową drzwi fabryczny lakier). Plany jakieś są podobnie jak z poprzednim autem w domu czeka na montaż FMIC bo fabryczny jeden icek musiałem kleić bo był nieszczelny dolot już zmieniłem i zostanie zmieniony downpipe na 3 calowy bez katalizatorów i program chyba, że wyjdą jakieś kwiatki typu słaba pompa, popękane turbo itd jak na razie na logach wygląda na zdrową serie choć mam małe zastrzeżenia do turbo. Zamontowane lpg ze względu na trasy jakie pokonuje. Jest to praktycznie ostatnia i najbardziej zaawansowana generacja silnika 1,8T z ciekawych rzeczy posiada pompkę chłodzącą turbo po zgaszeniu auta sonde egt i szerokopasmówke dzięki czemu leci do odcinki na afr 14,7 co jest co najmniej dziwne ale tak se germańce wymyślili.
Zdjęcia wrzucę jak wpakuje na jakiś serwer
i są jakieś poglądowe zdiecia
|
_________________ Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA |
Ostatnio zmieniony przez marasss2 Nie Lis 08, 2015 01:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
pietro
Mistrz Kierownicy bus driver ;)
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Wrz 2011 Posty: 2732 Skąd: się znamy?
|
|
|
|
|
Bartek
Mistrz Kierownicy [(00==()()==00)]
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2987 Skąd: brac hajs na to
|
Wysłany: Nie Lis 08, 2015 04:30
|
|
|
Spoko audiczek. Z taka moca nie pogardzilby |
_________________
|
|
|
|
|
marasss2
Kierowca Skutera
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 525 Skąd: STAROGARD GD
|
Wysłany: Nie Lis 08, 2015 10:45
|
|
|
Zależy o jakich kwotach mowa wymiana downpipu dolotu i icków to podstawowe modyfikacje. Wtryski kończą się około 260 koni turbo jak zdrowe nadmucha 280. Koszt zależnie czy wszystko firma robi czy samemu 4-7 tyś. zł. Słupek od ok 350 koni trzeba zakuwać. |
_________________ Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA |
|
|
|
|
conpress
moderator
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2771 Skąd: z bliska
|
Wysłany: Nie Lis 08, 2015 11:22
|
|
|
pamietam autko z pomiarow RL.. fajnie to szlo a bylo jeszcze lepiej jak okazalo sie ze to praktycznie seria.. 😎
to chlodzenie turbo - fajny patent.. a AFR jak na turbo troche wysokie.. |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."
Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..
|
|
|
|
|
Kędzior
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Kwi 2011 Posty: 1315 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: Nie Lis 08, 2015 12:12
|
|
|
Ładne audi na dodatek prawdziwa S3 a nie podrabiana
Jakie czasy wykreciles na RL ? |
|
|
|
|
grzeszak
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 1368 Skąd: Tczew
|
Wysłany: Nie Lis 08, 2015 13:32
|
|
|
Fajny mały pocisk.
Kędzior napisał/a: | Ładne audi na dodatek prawdziwa S3 a nie podrabiana
Jakie czasy wykreciles na RL ? |
I nawet znaczek s3 ma na tylnej klapie
To samo pytanie jak Kędzior: jakie czasy? |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Nie Lis 08, 2015 15:54
|
|
|
marasss2 napisał/a: | SILNIK:seria 1.8T 20v silnik BAM 224KM/280Nm |
marasss2 napisał/a: | UKLAD DOLOTOWY: dolot silikonowy Samco , turbina k04, 2x intercooler w bocznych kratkach |
to już było jak robiliśmy pomiary RL, ?
marasss2 napisał/a: | ZAWIESZENIE: jakiś gwint
|
tu mam złe doświadczenia, ale ja mam taki z biedronki to pewnie dlatego
conpress napisał/a: | fajnie to szlo a bylo jeszcze lepiej jak okazalo sie ze to praktycznie seria.. 😎 |
Kędzior napisał/a: | Jakie czasy wykreciles na RL ? |
grzeszak napisał/a: | To samo pytanie jak Kędzior: jakie czasy?
|
to samo pytanie chociaż na pomiarach byłem osobiście to nie pamiętam, wiem tylko, że byłem w szoku, że to seryjne pudło z napędem na 4 koła odpycha się na prawdę dobrze, generalnie dokładając mu km masz szanse by w małych lokalnych społecznościach mieć szybką furę, bo na zawodach to niestety klasa GTR lub w Turbo Corvette tylko, że Staszewskiego
Generalnie fajne auto, mimo, że design niemiecki nigdy do mnie nie przemawiał to jestem w stanie zaakceptować wnętrze i podoba mi się to auto z zewnątrz. |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
arti
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Maj 2015 Posty: 683 Skąd: z okolic
|
Wysłany: Nie Lis 08, 2015 16:06
|
|
|
W końcu opisał
To będzie fajny mały pocisk
Co najważniejsze , eska miała szczęście i trawiła w odpowiednie ręce. |
|
|
|
|
marasss2
Kierowca Skutera
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 525 Skąd: STAROGARD GD
|
Wysłany: Nie Lis 08, 2015 16:19
|
|
|
Wyszły prawie seryjne czasy niestety instalacja lpg też coś waży
Krzysztof napisał/a: |
Wysłany: Dzisiaj 12:54
marasss2 napisał/a:
SILNIK:seria 1.8T 20v silnik BAM 224KM/280Nm
marasss2 napisał/a:
UKLAD DOLOTOWY: dolot silikonowy Samco , turbina k04, 2x intercooler w bocznych kratkach
to już było jak robiliśmy pomiary RL, ? |
Wszystko poza dolotem Samco to fabryka dolot już był na pomiarach, niestety oryginalny gumowy był pęknięty poza tym ma tendencje do zapadania się przy bucie
O zawodach nawet nie myślę bo wiem do jakiej klasy bym trafił. Plan jest zrobić jaką bezpieczną moc i cieszyć się na trasach bo do tego głownie służy ale auto zostaje ze mną na dłużej wiec zobaczymy na co czas pozwoli i kasa |
_________________ Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA |
Ostatnio zmieniony przez marasss2 Nie Lis 08, 2015 16:22, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
grzeszak
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 1368 Skąd: Tczew
|
Wysłany: Nie Lis 08, 2015 16:44
|
|
|
A już się bałem, że objedzie prawie seryjne kombi w dieslu o pojemności tyle, co butelka wody mineralnej |
|
|
|
|
tuptus
Kierowca Rajdowy Demotywator
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 1394 Skąd: że znowu
|
Wysłany: Nie Lis 08, 2015 17:04
|
|
|
Super auto, też sobie kiedyś może sprezentuję |
_________________
USŁUGI TRANSPORTOWE - WIECZORAMI I W WEEKENDY
tel. 884-821-333
Trzymaj się ramy i gaci mamy |
|
|
|
|
Kędzior
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Kwi 2011 Posty: 1315 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: Nie Lis 08, 2015 18:06
|
|
|
Ja nie widzę fotek jakie wstawiles i nie znam czasów nadal ; ( |
|
|
|
|
marasss2
Kierowca Skutera
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 525 Skąd: STAROGARD GD
|
Wysłany: Nie Lis 08, 2015 18:14
|
|
|
6.8 do setki i 14.8 1/4 |
_________________ Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA |
|
|
|
|
Kędzior
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Kwi 2011 Posty: 1315 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: Nie Lis 08, 2015 18:59
|
|
|
No to fajnie jedzie ciut gorzej niż 323ti ale tu waga robi swoje i napęd |
|
|
|
|
|