autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Krzysztof
Sob Paź 07, 2017 15:17
S3 by marasss
Autor Wiadomość
broj83
Kierowca kat. B



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 288
Skąd: GST
Wysłany: Nie Lis 15, 2015 23:01   

Krzysztof napisał/a:
do mocy 1000+
to głównie zależy od pojemności silnika ;) a IC wygląda na 180 :D
_________________
“Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, to jedziesz zbyt wolno”
(Sir Stirling Moss)
Bo nie prędkość zabija,tylko jej gwałtowna utrata :evil:
 
 
marasss2
Kierowca Skutera


Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 525
Skąd: STAROGARD GD
Wysłany: Pon Lis 16, 2015 01:10   

230 :wink:
_________________
Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA
 
 
marasss2
Kierowca Skutera


Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 525
Skąd: STAROGARD GD
Wysłany: Nie Sty 03, 2016 16:22   

Nowy rok trzeba jakoś dobrze rozpocząć wiec wczoraj na auto wpadł frontowy intercooler

Za tydzień większa fotorelacja
I zdjęcie porównujące fabryczny TIP oraz zamontowany po zakupie sylikonowy
Fabryczny był pęknięty przy turbinie dlatego musiałem zmienić
_________________
Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Nie Sty 03, 2016 21:43   

z ciekawości co daje taki silikonowy, bo na pewno większa trwałość, chociaż skoro ten poprzedni wytrzymał do teraz to znaczy, że też jest trwały.
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
broj83
Kierowca kat. B



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 288
Skąd: GST
Wysłany: Pon Sty 04, 2016 00:05   

Ori ma tendencję do zapadania się przy dużym zapotrzebowaniu na powietrze i ten sili jest gładszy od środka i nie stwarza tyle oporów dla ciągu co ori
_________________
“Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, to jedziesz zbyt wolno”
(Sir Stirling Moss)
Bo nie prędkość zabija,tylko jej gwałtowna utrata :evil:
 
 
marasss2
Kierowca Skutera


Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 525
Skąd: STAROGARD GD
Wysłany: Pon Sty 04, 2016 01:15   

Sylikonowy jest zbrojny drutem stalowym i na pewno się nie zapadnie poza tym większość oryginałów już po tylu latach właśnie pęka w tym miejscu dlatego zakup używki nie miał sensu a nowy kosztuje chorą kasę dlatego padła decyzja zakupu sylikonu albo sztywnego z kwasu. Padło na sylikonowy :wink:
_________________
Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA
 
 
arti
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 683
Skąd: z okolic
Wysłany: Śro Sty 06, 2016 18:04   

No to teraz czekamy na programik i kreski z hamowni :smile:
Najbardziej jestem ciekawy pomiarów, chociażby RL.
Powodzenia :wink:
 
 
marasss2
Kierowca Skutera


Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 525
Skąd: STAROGARD GD
Wysłany: Śro Sty 06, 2016 19:46   

Spokojnie arti jeszcze troszkę mam w planie w drodze jest właśnie 3 calowy DP więc katalizatory zrobią out. Niestety muszę równiż przyspieszyć wymiane dwumasy bo już na wolnych obrotach się odzywa :neutral:
_________________
Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA
 
 
arti
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 683
Skąd: z okolic
Wysłany: Śro Sty 06, 2016 21:44   

Zapomniałem o wydechu.
Zużyty dwumas to eksploatacyjna sprawa...odpowiednio traktując można co najwyżej wydłużyć czas użytkowania.
A może jakiś inny , mocniejszy zestaw ?
 
 
broj83
Kierowca kat. B



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 288
Skąd: GST
Wysłany: Śro Sty 06, 2016 23:53   

Myślałeś nad okładzinami z kevlaru i wzmocnionym docisku czy bardziej o nowym oem ?
_________________
“Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, to jedziesz zbyt wolno”
(Sir Stirling Moss)
Bo nie prędkość zabija,tylko jej gwałtowna utrata :evil:
 
 
marasss2
Kierowca Skutera


Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 525
Skąd: STAROGARD GD
Wysłany: Czw Sty 07, 2016 09:19   

Seryjne sprzęgło przenosi 400 Nm ja do tylu nie dobije na tym turbo ale kevlar przeszedł mi przez głowę pewnie jak mi się tarcza skończy to dam do obicia zwłaszcza ze cena śmieszna.
_________________
Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA
 
 
arti
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 683
Skąd: z okolic
Wysłany: Pon Sty 18, 2016 23:39   

A gdzie zdjęcia z wymiany dwumasy ? :grin:
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Pon Sty 18, 2016 23:43   

Powiem CI arti, że jak mam upindolone "łapy" po takiej operacji to nawet nie chce mi się aparatu tykać :razz:
 
 
 
marasss2
Kierowca Skutera


Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 525
Skąd: STAROGARD GD
Wysłany: Wto Sty 19, 2016 00:26   

Zdjęć z wymiany dwumasu nie będzie bo nie miałem cierpliwości tak jak kocham quattro tak nienawidzę ciasnoty. W skrócie musiałem zwalić przednia część wydechu odkrecenie Dp od turbiny wymaga złamania przedramienia conajmniej w dwóch miejscach, zwalenia przedniego wózka odkrecenie masy kabli przewodów spinek samopoziomowania swiatel opuszczenia silnika i miliona innych rzeczy nad skrzynia. Jednym słowem pracy multum weekendu mi nie starczyło ale to dlatego że ją zwalalem pierwszy raz i teraz inaczej bym się zabrał za to. Przy okazji wyatuje obiecany Dp 3 cale do połowy auta i przejście na fabryczne 2,5. Turbo potwierdziło moje obawy mam dwa małe mikro pekniecia na gorącej stronie wiec mocy na tym nie zrobię. Pewnie wpadnie hybryda ale może na jesień może na lato nie wiem. Zdjęcia wrzucę jak wrócę na weekend do stg bo nie mam ich na telefonie.
_________________
Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Wto Sty 19, 2016 16:34   

marasss2 napisał/a:
Zdjęć z wymiany dwumasu nie będzie bo nie miałem cierpliwości tak jak kocham quattro tak nienawidzę ciasnoty


to musisz żoną poprosić następnym razem, sam z chęcią bym manualna zobaczył :)
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12