autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Opel Astra G OPC by Lokinios
Autor Wiadomość
OSKA
Szybki i wściekły



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 6613
Skąd: Kłodawa
Wysłany: Wto Gru 27, 2016 11:11   

Jestem miłe zaskoczony jeśli chodzi o osiągi asterixa :) daje radę , a na wolnych obrotach nie słychać by siedziało tam 160 kucy :) cichociemny diabeł ;)
_________________
Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...

Work Hard!
Dream Big!
 
 
 
lokinios
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 735
Skąd: StG
Wysłany: Wto Gru 27, 2016 12:22   

Milo słyszeć takie słowa po ustawce :D niestety nic się nie nagralo wiec po kilu z MG pozostaną tyko legendy, albo trzeba bedzie powtórzyć, moze juz na suchym?
 
 
OSKA
Szybki i wściekły



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 6613
Skąd: Kłodawa
Wysłany: Wto Gru 27, 2016 12:40   

Koniecznie na suchym , co trakcje na starcie znajdę 😂
_________________
Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...

Work Hard!
Dream Big!
 
 
 
grzeszak
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 1368
Skąd: Tczew
Wysłany: Wto Gru 27, 2016 17:40   

OSKA napisał/a:
Koniecznie na suchym , co trakcje na starcie znajdę 😂


E tam trakcja, warunki dla wszystkich były takie same.
 
 
MICHAŁ
Mistrz Kierownicy
OPEL



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 2348
Skąd: okolice Gtc
Wysłany: Śro Gru 28, 2016 10:28   

No to gratki .
_________________
kompleksowe usługi hydrauliczne.kotłownie gazowe ,olejowe,weglowe , instalacjie gazowe.instalacjie grzewcze .
 
 
 
OSKA
Szybki i wściekły



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 6613
Skąd: Kłodawa
Wysłany: Śro Gru 28, 2016 11:18   

grzeszak napisał/a:
OSKA napisał/a:
Koniecznie na suchym , co trakcje na starcie znajdę 😂


E tam trakcja, warunki dla wszystkich były takie same.


Oczywiście , Loki tez miał problemy jak każdy :) nie spinam się , bo mi nie zależy czy kogoś objadę czy nie, aczkolwiek oboje napewno chcemy się sprawdzić na suchym :)
_________________
Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...

Work Hard!
Dream Big!
 
 
 
grzeszak
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 1368
Skąd: Tczew
Wysłany: Śro Gru 28, 2016 11:33   

OSKA napisał/a:
grzeszak napisał/a:
OSKA napisał/a:
Koniecznie na suchym , co trakcje na starcie znajdę 😂


E tam trakcja, warunki dla wszystkich były takie same.


Oczywiście , Loki tez miał problemy jak każdy :) nie spinam się , bo mi nie zależy czy kogoś objadę czy nie, aczkolwiek oboje napewno chcemy się sprawdzić na suchym :)


Ale jak to było, bo mi się wydawało, że spaliłeś start, ale później dogoniłeś asterixa?
 
 
OSKA
Szybki i wściekły



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 6613
Skąd: Kłodawa
Wysłany: Śro Gru 28, 2016 13:27   

dogoniłem i wyprzedziłem, ale tak szliśmy równo, a z tym startem ciężko - muszę poćwiczyć :roll:
_________________
Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...

Work Hard!
Dream Big!
 
 
 
lokinios
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 735
Skąd: StG
Wysłany: Śro Sty 18, 2017 00:04   

Astra zaczęła brać płyn chłodniczy, podejrzana była uszczelka pod głowicą bo na bagnecie olejowym przybyło poziomu, po zdjęciu góry podejrzenia okazały się słuszne.
posłużę się zdjęciami od Artiego u którego aktualnie stoi Asterix



po rozebraniu dalej będą do wymiany pierścienie i panewki, potrzebny też szlif wału. Jak już jest rozebrany to chciałbym żeby nie żarł oleju (ostatnio już koło 0,7l/600-800km) więc przydałby się szlif tulei cylindrowych ale ciężko do xer'a z tłokami nad wymiarowymi więc zostaje oddanie bloku do regeneracji i tulejowanie albo szukanie jakiegoś innego zdrowego egzemplarza. Info od Michała, że do x20xer (160KM) podchodzi blok od x20xev z vectry b, omegi b, astry g 2.0 16v 136KM, z tego co przeszukałem to głowica podobno też ale ręki sobie nie dam uciąć, wał natomiast podchodzi z z20let (silnik też z Astry G i Zafiry opc ale z turbo 190-200KM) albo z astry f gsi c20xe 150KM chyba Halk miał taki w swojej Vectrze 4x4

jak pisze głupoty to chłopaki z koncernu GM LPG niech mnie poprawią. Auto potrzebne na codzienne dojazdy a nie wakacje warsztacie. Jakieś pomysły jak go najlepiej/najtaniej/najszybciej* poskładać?

*niczego nie skreślać ;)
 
 
marasss2
Kierowca Skutera


Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 525
Skąd: STAROGARD GD
Wysłany: Śro Sty 18, 2017 00:11   

Coś ostatnio uszczelki prześladują te Ople :neutral: A jeszcze niedawno dobrze zapodawał na Tcz. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia.
_________________
Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14808
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Śro Sty 18, 2017 01:23   

współczuję, niestety samochody tak mają, żę czasami potrafią się popsuć.
Ogólnie jak już naprawisz to będziesz pewnie zadowolony przez długi okres czasu.

powodzenia.
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
OSKA
Szybki i wściekły



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 6613
Skąd: Kłodawa
Wysłany: Śro Sty 18, 2017 01:37   

O cholipa , to troche inwestycji w auto Cię czeka , ale będziesz miał zrobione i będziesz pewien auta :) powodzenia , mam nadzieje ze szybko poskładasz auto i pogoda nam pozwoli stanąć ponownie na kresce ;]
_________________
Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...

Work Hard!
Dream Big!
Ostatnio zmieniony przez OSKA Śro Sty 18, 2017 01:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3313
Skąd: Osiek
Wysłany: Śro Sty 18, 2017 01:40   

Hmm, remont do droga sprawa wychodzi jak trzeba tłoków szukać - odpuściłbym, bo może to wynieść 5k.
Pierścienie w Oplach to standard przy ponad 200k (problemem jest pierścień olejowy trzyczęściowy - wystarczy go zastąpić jednoczęściowym), tak na dobrą sprawę nie są drogie.
Z czego zbudowany jest XER nie wiem, ale skąd pewność, że potrzebny jest szlif?
 
 
 
EDI
Mistrz Kierownicy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2376
Skąd: się biorą czopki
Wysłany: Śro Sty 18, 2017 04:02   

Lincoln napisał/a:
Hmm, remont do droga sprawa wychodzi jak trzeba tłoków szukać - odpuściłbym, bo może to wynieść 5k.
Pierścienie w Oplach to standard przy ponad 200k (problemem jest pierścień olejowy trzyczęściowy - wystarczy go zastąpić jednoczęściowym), tak na dobrą sprawę nie są drogie.
Z czego zbudowany jest XER nie wiem, ale skąd pewność, że potrzebny jest szlif?

O to samo chciałem zapytać , panewki tak porysowane czy co że chcesz dawać panewy w nadwymiar ? Chyba że tylko mikropolerka wału
Ostatnio zmieniony przez EDI Śro Sty 18, 2017 04:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Marynarz
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 1161
Skąd: Z kątowni
Wysłany: Śro Sty 18, 2017 05:25   

No faktycznie jak masz wywalić w remont 5k to nie lepiej za tą kasę kupić swapa na z20let? Silnik bardzo rozwojowy więc w przyszłości w tuningi będziesz mógł się pobawić 😄
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 13