Opel Astra G OPC by Lokinios |
Autor |
Wiadomość |
OSKA
Szybki i wściekły
Pomógł: 5 razy Dołączył: 22 Kwi 2011 Posty: 6613 Skąd: Kłodawa
|
Wysłany: Wto Gru 27, 2016 11:11
|
|
|
Jestem miłe zaskoczony jeśli chodzi o osiągi asterixa daje radę , a na wolnych obrotach nie słychać by siedziało tam 160 kucy cichociemny diabeł |
_________________ Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...
Work Hard!
Dream Big! |
|
|
|
|
lokinios
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Cze 2010 Posty: 735 Skąd: StG
|
Wysłany: Wto Gru 27, 2016 12:22
|
|
|
Milo słyszeć takie słowa po ustawce niestety nic się nie nagralo wiec po kilu z MG pozostaną tyko legendy, albo trzeba bedzie powtórzyć, moze juz na suchym? |
|
|
|
|
OSKA
Szybki i wściekły
Pomógł: 5 razy Dołączył: 22 Kwi 2011 Posty: 6613 Skąd: Kłodawa
|
Wysłany: Wto Gru 27, 2016 12:40
|
|
|
Koniecznie na suchym , co trakcje na starcie znajdę 😂 |
_________________ Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...
Work Hard!
Dream Big! |
|
|
|
|
grzeszak
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 1368 Skąd: Tczew
|
Wysłany: Wto Gru 27, 2016 17:40
|
|
|
OSKA napisał/a: | Koniecznie na suchym , co trakcje na starcie znajdę 😂 |
E tam trakcja, warunki dla wszystkich były takie same. |
|
|
|
|
MICHAŁ
Mistrz Kierownicy OPEL
Pomógł: 7 razy Dołączył: 02 Mar 2011 Posty: 2348 Skąd: okolice Gtc
|
Wysłany: Śro Gru 28, 2016 10:28
|
|
|
No to gratki . |
_________________ kompleksowe usługi hydrauliczne.kotłownie gazowe ,olejowe,weglowe , instalacjie gazowe.instalacjie grzewcze .
|
|
|
|
|
OSKA
Szybki i wściekły
Pomógł: 5 razy Dołączył: 22 Kwi 2011 Posty: 6613 Skąd: Kłodawa
|
Wysłany: Śro Gru 28, 2016 11:18
|
|
|
grzeszak napisał/a: | OSKA napisał/a: | Koniecznie na suchym , co trakcje na starcie znajdę 😂 |
E tam trakcja, warunki dla wszystkich były takie same. |
Oczywiście , Loki tez miał problemy jak każdy nie spinam się , bo mi nie zależy czy kogoś objadę czy nie, aczkolwiek oboje napewno chcemy się sprawdzić na suchym |
_________________ Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...
Work Hard!
Dream Big! |
|
|
|
|
grzeszak
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 1368 Skąd: Tczew
|
Wysłany: Śro Gru 28, 2016 11:33
|
|
|
OSKA napisał/a: | grzeszak napisał/a: | OSKA napisał/a: | Koniecznie na suchym , co trakcje na starcie znajdę 😂 |
E tam trakcja, warunki dla wszystkich były takie same. |
Oczywiście , Loki tez miał problemy jak każdy nie spinam się , bo mi nie zależy czy kogoś objadę czy nie, aczkolwiek oboje napewno chcemy się sprawdzić na suchym |
Ale jak to było, bo mi się wydawało, że spaliłeś start, ale później dogoniłeś asterixa? |
|
|
|
|
OSKA
Szybki i wściekły
Pomógł: 5 razy Dołączył: 22 Kwi 2011 Posty: 6613 Skąd: Kłodawa
|
Wysłany: Śro Gru 28, 2016 13:27
|
|
|
dogoniłem i wyprzedziłem, ale tak szliśmy równo, a z tym startem ciężko - muszę poćwiczyć |
_________________ Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...
Work Hard!
Dream Big! |
|
|
|
|
lokinios
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Cze 2010 Posty: 735 Skąd: StG
|
Wysłany: Śro Sty 18, 2017 00:04
|
|
|
Astra zaczęła brać płyn chłodniczy, podejrzana była uszczelka pod głowicą bo na bagnecie olejowym przybyło poziomu, po zdjęciu góry podejrzenia okazały się słuszne.
posłużę się zdjęciami od Artiego u którego aktualnie stoi Asterix
po rozebraniu dalej będą do wymiany pierścienie i panewki, potrzebny też szlif wału. Jak już jest rozebrany to chciałbym żeby nie żarł oleju (ostatnio już koło 0,7l/600-800km) więc przydałby się szlif tulei cylindrowych ale ciężko do xer'a z tłokami nad wymiarowymi więc zostaje oddanie bloku do regeneracji i tulejowanie albo szukanie jakiegoś innego zdrowego egzemplarza. Info od Michała, że do x20xer (160KM) podchodzi blok od x20xev z vectry b, omegi b, astry g 2.0 16v 136KM, z tego co przeszukałem to głowica podobno też ale ręki sobie nie dam uciąć, wał natomiast podchodzi z z20let (silnik też z Astry G i Zafiry opc ale z turbo 190-200KM) albo z astry f gsi c20xe 150KM chyba Halk miał taki w swojej Vectrze 4x4
jak pisze głupoty to chłopaki z koncernu GM LPG niech mnie poprawią. Auto potrzebne na codzienne dojazdy a nie wakacje warsztacie. Jakieś pomysły jak go najlepiej/najtaniej/najszybciej* poskładać?
*niczego nie skreślać |
|
|
|
|
marasss2
Kierowca Skutera
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 525 Skąd: STAROGARD GD
|
Wysłany: Śro Sty 18, 2017 00:11
|
|
|
Coś ostatnio uszczelki prześladują te Ople A jeszcze niedawno dobrze zapodawał na Tcz. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia. |
_________________ Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14808 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Śro Sty 18, 2017 01:23
|
|
|
współczuję, niestety samochody tak mają, żę czasami potrafią się popsuć.
Ogólnie jak już naprawisz to będziesz pewnie zadowolony przez długi okres czasu.
powodzenia. |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
OSKA
Szybki i wściekły
Pomógł: 5 razy Dołączył: 22 Kwi 2011 Posty: 6613 Skąd: Kłodawa
|
Wysłany: Śro Sty 18, 2017 01:37
|
|
|
O cholipa , to troche inwestycji w auto Cię czeka , ale będziesz miał zrobione i będziesz pewien auta powodzenia , mam nadzieje ze szybko poskładasz auto i pogoda nam pozwoli stanąć ponownie na kresce ;] |
_________________ Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...
Work Hard!
Dream Big! |
Ostatnio zmieniony przez OSKA Śro Sty 18, 2017 01:37, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3313 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Śro Sty 18, 2017 01:40
|
|
|
Hmm, remont do droga sprawa wychodzi jak trzeba tłoków szukać - odpuściłbym, bo może to wynieść 5k.
Pierścienie w Oplach to standard przy ponad 200k (problemem jest pierścień olejowy trzyczęściowy - wystarczy go zastąpić jednoczęściowym), tak na dobrą sprawę nie są drogie.
Z czego zbudowany jest XER nie wiem, ale skąd pewność, że potrzebny jest szlif? |
|
|
|
|
EDI
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2376 Skąd: się biorą czopki
|
Wysłany: Śro Sty 18, 2017 04:02
|
|
|
Lincoln napisał/a: | Hmm, remont do droga sprawa wychodzi jak trzeba tłoków szukać - odpuściłbym, bo może to wynieść 5k.
Pierścienie w Oplach to standard przy ponad 200k (problemem jest pierścień olejowy trzyczęściowy - wystarczy go zastąpić jednoczęściowym), tak na dobrą sprawę nie są drogie.
Z czego zbudowany jest XER nie wiem, ale skąd pewność, że potrzebny jest szlif? |
O to samo chciałem zapytać , panewki tak porysowane czy co że chcesz dawać panewy w nadwymiar ? Chyba że tylko mikropolerka wału |
Ostatnio zmieniony przez EDI Śro Sty 18, 2017 04:03, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Marynarz
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Wrz 2011 Posty: 1161 Skąd: Z kątowni
|
Wysłany: Śro Sty 18, 2017 05:25
|
|
|
No faktycznie jak masz wywalić w remont 5k to nie lepiej za tą kasę kupić swapa na z20let? Silnik bardzo rozwojowy więc w przyszłości w tuningi będziesz mógł się pobawić 😄 |
|
|
|
|
|