autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Lincoln
Nie Lip 17, 2022 12:37
SAAB 9-3 II SportCombi 2.0 Turbo
Autor Wiadomość
conpress
moderator



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2771
Skąd: z bliska
Wysłany: Czw Gru 22, 2016 15:47   

OSKA napisał/a:
Lincoln napisał/a:
Krzysztof napisał/a:


to dlaczego macie saaba :)


Dla jednych ładne jest stare kombi w stanie 2+


Nawet jakby było w stanie agonalnym , zarośnięte trawa , to i tak ładniejsze będzie od saaba :)


ach te gusta i guściki.. to zależy.. miałem fajne E34 i E30 w kombi/touringu mam i szedzkie padło które w sumie głównie mam po to bo mi się też podoba.. :mrgreen: fakt 9-5 a nie 9-3.. :razz:

PS taksówkę mam też, ale nie podo ba mi się.. za to dobrze się jeździ i co ważne ma 4 drzwi :twisted:
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.

Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."

Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..

 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Czw Gru 22, 2016 20:34   

OSKA napisał/a:

Nawet jakby było w stanie agonalnym , zarośnięte trawa , to i tak ładniejsze będzie od saaba :)


A więc tylko potwierdzasz swój przewrotny tok myślenia, ale masz rację nawet kłamstwo/głupota powtarzana wielkrotnie dla niektórych staje się prawdą :wink:

Krzysztofie podyskutować zawsze można, ważne by argumenty były sensowne/rzeczowe, a sama dyskusja była na poziomie.
 
 
 
OSKA
Szybki i wściekły



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 6613
Skąd: Kłodawa
Wysłany: Czw Gru 22, 2016 21:00   

Lincoln napisał/a:
A więc tylko potwierdzasz swój przewrotny tok myślenia


przewrotny tok myslenia , ciekawe :)
_________________
Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...

Work Hard!
Dream Big!
 
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Czw Gru 22, 2016 23:12   

Lincoln napisał/a:
Krzysztofie podyskutować zawsze można, ważne by argumenty były sensowne/rzeczowe, a sama dyskusja była na poziomie.


ale wiesz, że dla każdego rzeczowe i sensowne argumenty oznacza co innego.

W zasadzie tylko to co mierzalne można stwierdzić wszystko inne to subiektywne odczucia i tyle.
Dla każdego szybkie wolne drogie tanie oznacza co innego bo każdy w życiu przeżył co innego.
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Pią Gru 23, 2016 23:03   

Krzysztof, a co Ty teraz, weteran wojenny z Wietnamu?

OSKA, racja ciekawe, bo widzisz "miałem" oba modele, więc mam bezpośrednie porównanie i mimo całej sympatii dla BMW nie ma o czym dyskutować.

Wracając do tematu, bo nie lubie za bardzo pitolić o planach i marzeniach, które nagle się zmieniają pod wpływem kilku banknotów położonych na stole, nabyłem jakiś czas temu ciekawy zestaw do Saaba, blisko 350mm, ale brakuje jednego z elementów i może się skończyć na 314mm na tym samym zacisku:
 
 
 
grzeszak
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 1368
Skąd: Tczew
Wysłany: Pią Gru 23, 2016 23:08   

Konkretne już są te heble. Jest potrzeba montażu takiego zestawu? Odczułeś pogorszenie siły hamowania po tuningu?
 
 
marasss2
Kierowca Skutera


Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 525
Skąd: STAROGARD GD
Wysłany: Pią Gru 23, 2016 23:39   

Ostatnio na pewnym forum okazało się że skuteczniej założyć sportowe klocki bez homologacji typu ds3000 niż big brake, wypowiedź dotyczyła kjs i pojeżdżawek ciekawe jak w ruchu miejskim by wyszło.
_________________
Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Pią Gru 23, 2016 23:45   

Grześ już lekko zwiększyłem tarcze (285mm - > 308mm), a teraz jeszcze wieksze aluminiowo/żeliwne zaciski - niższa masa -wyższa skuteczność - rozsądna kasa.

marasss2, To aukurat zestaw P&P, z Vectry OPC, Big brake KIT kosztuje 10-15x tyle i w sumie z tego co czytam to bardziej poprawia ego właścicieli i efekt wizualny. Zobaczymy co wyjdzie, bo brakuje mi jarzma na 350mm, jeśli sie nie uda zostanie 314mm z Saabów Aero i Vectry V6 (3.0 i 3.2)
 
 
 
arti
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 683
Skąd: z okolic
Wysłany: Sob Gru 24, 2016 01:35   

Większe heble...dodatkowe konie na razie wolno biegają czy już siedzą pod maską?
Swoją drogą pojezdziłbym ze sabem, osiągi powinny być podobne
 
 
grzeszak
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 1368
Skąd: Tczew
Wysłany: Sob Gru 24, 2016 01:46   

arti napisał/a:
Większe heble...dodatkowe konie na razie wolno biegają czy już siedzą pod maską?
Swoją drogą pojezdziłbym ze sabem, osiągi powinny być podobne


Osiągi podobne do którego z Twoich aut?
 
 
arti
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 683
Skąd: z okolic
Wysłany: Sob Gru 24, 2016 02:12   

B3
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Sob Gru 24, 2016 09:08   

Neeee, z B3 nie ma szans, 1580kg i 230-240ps, to zdecydowanie za mało. Na razie ogranicza mnie sprzęgło, bo po ostatnim wypadzie na A1 potrafiło się czasem uślizgnąć, SAC chyba potem zadziałało i jakoś jeździ teraz:mrgreen:
Przyzwyczaiłem się do dobrych spowalniaczy w M5, więc jak jest okazja chcę coś poprawić w Saabie, zobaczymy jak wyjdzie, bo wszystko pomierzone RL w kwestii długości drogi hamowania.
 
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Sob Gru 24, 2016 17:56   

swoją drogą tu już jakoś mierzyłeś to auto do 100 km / h co pokazał RL ?
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Nie Gru 25, 2016 22:43   

Na setupie z Wilczych Best 6.9s i 15.0s na 1/4mili.
 
 
 
arti
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 683
Skąd: z okolic
Wysłany: Nie Gru 25, 2016 23:59   

Lincoln napisał/a:
Neeee, z B3 nie ma szans, 1580kg i 230-240ps, to zdecydowanie za mało. Na razie ogranicza mnie sprzęgło, bo po ostatnim wypadzie na A1 potrafiło się czasem uślizgnąć, SAC chyba potem zadziałało i jakoś jeździ teraz:mrgreen:
Przyzwyczaiłem się do dobrych spowalniaczy w M5, więc jak jest okazja chcę coś poprawić w Saabie, zobaczymy jak wyjdzie, bo wszystko pomierzone RL w kwestii długości drogi hamowania.


Pomyślałem sobie że coś grubego zrobiłeś skoro heble większe wstawiasz, bo wyglądasz na cichociemnego człowieka :cool:
Dobre hamulce to w zasadzie podstawa, można by rzec że ważniejsze od osiągów
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 12