Zamknięty przez: Lincoln Nie Lip 17, 2022 13:37 |
SAAB 9-3 II SportCombi 2.0 Turbo |
Autor |
Wiadomość |
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Nie Gru 25, 2016 23:59
|
|
|
Lincoln napisał/a: | Na setupie z Wilczych Best 6.9s i 15.0s na 1/4mili. |
a sądzisz, że dużo doszło mocy od tamtego czasu ? |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
grzeszak
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 1368 Skąd: Tczew
|
Wysłany: Pon Gru 26, 2016 12:38
|
|
|
arti napisał/a: | bo wyglądasz na cichociemnego człowieka
|
To Cię Arti podsumował |
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3311 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Pon Gru 26, 2016 13:36
|
|
|
Krzysztof, Nic się nie zmieniło, jak pisałem sprzęgło mnie ogranicza, zresztą chyba 120ps z litra to w miarę bezawaryjny setup na ten silnik.
grzeszak, no Arti mi dowalił A tak serio, to te zaciski już jakiś czas mam, a hamulce lubię jak mają wydajność większą niż silnik. Zresztą w Calibrze tak samo, pierw hamulce, potem przeniesienie napędu, na koniec 3.0. |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Wto Gru 27, 2016 02:09
|
|
|
Lincoln napisał/a: | A tak serio, to te zaciski już jakiś czas mam, a hamulce lubię jak mają wydajność większą niż silnik. Zresztą w Calibrze tak samo, pierw hamulce, potem przeniesienie napędu, na koniec 3.0. |
ale to już jakaś droga opisana na przyszłość w Saabie no nic działaj,
A pytałem z ciekawości bo wiem, że zbierałeś na FMIC to pomyślałem, że coś się zmieniło. |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3311 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Sob Gru 31, 2016 15:08
|
|
|
A widzisz, zapomniałem napisać o IC. Tak wpadł z FMIC (wykorzystałem kupon swój i zakupiony od barthezza jeszcze w Wilczych) i wziąłem taki oto:
Mocy nic nie dodał, ale w cieplejsze dni konie nie będą tak uciekać, a i jest możliwość dalszego zwiększania mocy bez obawy o zbyt gorące powietrze w dolocie. |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Sob Gru 31, 2016 15:15
|
|
|
o a taki wielki IC nie zwiększy laga ? |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
marasss2
Kierowca Skutera
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 525 Skąd: STAROGARD GD
|
Wysłany: Sob Gru 31, 2016 16:43
|
|
|
Lincoln napisał/a: |
Mocy nic nie dodał, ale w cieplejsze dni konie nie będą tak uciekać, a i jest możliwość dalszego zwiększania mocy bez obawy o zbyt gorące powietrze w dolocie. |
Dobry mod, IC same w sobie mocy nie robią ale tak jak napisałeś nie odczuwa się aż tak bardzo utraty mocy w gorące dni i można trochę więcej pozwolić sobie przy modyfikacjach.
Nie wiem jak duże jest tam turbo ale na 100% nie ma różnicy w wstawaniu turbiny. Lag to często mit przy fabrycznych turbinach. Nawet z matematycznego punktu widzenia wystarczy spojrzeć na ilość litrów które turbo potrafi przepompować w ciągu sekundy i ilość litrów o jaką powiększyliśmy układ. No chyba że Lincoln odczuje różnicę to będę zdziwiony |
_________________ Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA |
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3311 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Sob Gru 31, 2016 17:33
|
|
|
Turbo jest malutkie (TD04 -11t), niby jest Ok - ładuje 1bara przy 2100obrotów, ale jak wsiadasz w M5 to masz wrażenie, że neurony w mózgu są połączone bezpośrednio z przepustnicami Jest niestety LAG, ale nie zauważyłem żeby był większy niz na seryjnym IC. Zresztą ten jakoś duży nie jest (550x180x65). |
|
|
|
|
marasss2
Kierowca Skutera
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 525 Skąd: STAROGARD GD
|
Wysłany: Sob Gru 31, 2016 18:24
|
|
|
Miałem na myśli właśnie że przy powiększeniu ukladu lag to mit przy każdym turbo naturalnie lag występuje mniejszy czy większy. |
_________________ Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA |
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3311 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Pią Sty 13, 2017 22:26
|
|
|
Nie wiem jak to dokłądnie wygląda, LAG jest i pewnie będzie, choć ze względu na wysoki stopień sprężania jedzie względnie nawet z 1200obrotów.
Auto sprawuje się dobrze, ale zauważyłem, że jak jest bardzo zimno instalacja gazowa posiłkuje sie Pb, bo podczas gwałtownego przyspieszania w okolicach max momentu obrotowego kontrola od instalacji zaczyna mrugać...
A i zerknąłem na IC, pomyliłem wymiary, mój jest mniejszy: 550x180x65mm |
Ostatnio zmieniony przez Lincoln Pią Sty 13, 2017 22:44, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pią Sty 13, 2017 23:02
|
|
|
Lincoln napisał/a: | że jak jest bardzo zimno instalacja gazowa posiłkuje sie Pb, bo podczas gwałtownego przyspieszania w okolicach max momentu obrotowego kontrola od instalacji zaczyna mrugać...
|
takie opcje to są od niedawna, że podleje benzyną jak lpg nie domaga |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
marasss2
Kierowca Skutera
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 525 Skąd: STAROGARD GD
|
Wysłany: Sob Sty 14, 2017 09:47
|
|
|
Jak pamiętam już parę lat temu miałem sterownik staga i juz miał możliwość podpierania się Pb. Może reduktor nie wyrabia termicznie, dlatego dolewa pb są takie na rynku które mają problem z termiką i właśnie jak jest zimno to widać |
_________________ Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Nie Lut 26, 2017 00:14
|
|
|
coś nie wierzę, że auto tylko jeździ i nic się w nim nie zmienia ? |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
|
|
|
|
MICHAŁ
Mistrz Kierownicy OPEL
Pomógł: 7 razy Dołączył: 02 Mar 2011 Posty: 2348 Skąd: okolice Gtc
|
Wysłany: Śro Mar 22, 2017 23:21
|
|
|
gratki .wgl co tam z saabem sie dzieje ?/ |
_________________ kompleksowe usługi hydrauliczne.kotłownie gazowe ,olejowe,weglowe , instalacjie gazowe.instalacjie grzewcze .
|
|
|
|
|
|