autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Lincoln
Nie Lip 17, 2022 13:37
SAAB 9-3 II SportCombi 2.0 Turbo
Autor Wiadomość
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Nie Gru 25, 2016 23:59   

Lincoln napisał/a:
Na setupie z Wilczych Best 6.9s i 15.0s na 1/4mili.


a sądzisz, że dużo doszło mocy od tamtego czasu ?
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
grzeszak
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 1368
Skąd: Tczew
Wysłany: Pon Gru 26, 2016 12:38   

arti napisał/a:
bo wyglądasz na cichociemnego człowieka :cool:


To Cię Arti podsumował :)
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Pon Gru 26, 2016 13:36   

Krzysztof, Nic się nie zmieniło, jak pisałem sprzęgło mnie ogranicza, zresztą chyba 120ps z litra to w miarę bezawaryjny setup na ten silnik.

grzeszak, no Arti mi dowalił :mrgreen: A tak serio, to te zaciski już jakiś czas mam, a hamulce lubię jak mają wydajność większą niż silnik. Zresztą w Calibrze tak samo, pierw hamulce, potem przeniesienie napędu, na koniec 3.0.
 
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Wto Gru 27, 2016 02:09   

Lincoln napisał/a:
A tak serio, to te zaciski już jakiś czas mam, a hamulce lubię jak mają wydajność większą niż silnik. Zresztą w Calibrze tak samo, pierw hamulce, potem przeniesienie napędu, na koniec 3.0.


ale to już jakaś droga opisana na przyszłość w Saabie :) no nic działaj,

A pytałem z ciekawości bo wiem, że zbierałeś na FMIC to pomyślałem, że coś się zmieniło.
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Sob Gru 31, 2016 15:08   

A widzisz, zapomniałem napisać o IC. Tak wpadł z FMIC (wykorzystałem kupon swój i zakupiony od barthezza jeszcze w Wilczych) i wziąłem taki oto:


Mocy nic nie dodał, ale w cieplejsze dni konie nie będą tak uciekać, a i jest możliwość dalszego zwiększania mocy bez obawy o zbyt gorące powietrze w dolocie.
 
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Sob Gru 31, 2016 15:15   

o a taki wielki IC nie zwiększy laga ?
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
marasss2
Kierowca Skutera


Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 525
Skąd: STAROGARD GD
Wysłany: Sob Gru 31, 2016 16:43   

Lincoln napisał/a:

Mocy nic nie dodał, ale w cieplejsze dni konie nie będą tak uciekać, a i jest możliwość dalszego zwiększania mocy bez obawy o zbyt gorące powietrze w dolocie.

Dobry mod, IC same w sobie mocy nie robią ale tak jak napisałeś nie odczuwa się aż tak bardzo utraty mocy w gorące dni i można trochę więcej pozwolić sobie przy modyfikacjach.
Nie wiem jak duże jest tam turbo ale na 100% nie ma różnicy w wstawaniu turbiny. Lag to często mit przy fabrycznych turbinach. Nawet z matematycznego punktu widzenia wystarczy spojrzeć na ilość litrów które turbo potrafi przepompować w ciągu sekundy i ilość litrów o jaką powiększyliśmy układ. No chyba że Lincoln odczuje różnicę to będę zdziwiony
_________________
Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Sob Gru 31, 2016 17:33   

Turbo jest malutkie (TD04 -11t), niby jest Ok - ładuje 1bara przy 2100obrotów, ale jak wsiadasz w M5 to masz wrażenie, że neurony w mózgu są połączone bezpośrednio z przepustnicami ;-) Jest niestety LAG, ale nie zauważyłem żeby był większy niz na seryjnym IC. Zresztą ten jakoś duży nie jest (550x180x65).
 
 
 
marasss2
Kierowca Skutera


Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 525
Skąd: STAROGARD GD
Wysłany: Sob Gru 31, 2016 18:24   

Miałem na myśli właśnie że przy powiększeniu ukladu lag to mit przy każdym turbo naturalnie lag występuje mniejszy czy większy.
_________________
Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Pią Sty 13, 2017 22:26   

Nie wiem jak to dokłądnie wygląda, LAG jest i pewnie będzie, choć ze względu na wysoki stopień sprężania jedzie względnie nawet z 1200obrotów.
Auto sprawuje się dobrze, ale zauważyłem, że jak jest bardzo zimno instalacja gazowa posiłkuje sie Pb, bo podczas gwałtownego przyspieszania w okolicach max momentu obrotowego kontrola od instalacji zaczyna mrugać...

A i zerknąłem na IC, pomyliłem wymiary, mój jest mniejszy: 550x180x65mm
Ostatnio zmieniony przez Lincoln Pią Sty 13, 2017 22:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pią Sty 13, 2017 23:02   

Lincoln napisał/a:
że jak jest bardzo zimno instalacja gazowa posiłkuje sie Pb, bo podczas gwałtownego przyspieszania w okolicach max momentu obrotowego kontrola od instalacji zaczyna mrugać...


takie opcje to są od niedawna, że podleje benzyną jak lpg nie domaga :)
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
marasss2
Kierowca Skutera


Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 525
Skąd: STAROGARD GD
Wysłany: Sob Sty 14, 2017 09:47   

Jak pamiętam już parę lat temu miałem sterownik staga i juz miał możliwość podpierania się Pb. Może reduktor nie wyrabia termicznie, dlatego dolewa pb są takie na rynku które mają problem z termiką i właśnie jak jest zimno to widać
_________________
Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Nie Lut 26, 2017 00:14   

coś nie wierzę, że auto tylko jeździ i nic się w nim nie zmienia ?
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Wto Mar 21, 2017 19:43   

Zgodnie z ankietą wygrywa Saab Lincolna gratulacje :)

http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7150
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
MICHAŁ
Mistrz Kierownicy
OPEL



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 2348
Skąd: okolice Gtc
Wysłany: Śro Mar 22, 2017 23:21   

gratki .wgl co tam z saabem sie dzieje ?/
_________________
kompleksowe usługi hydrauliczne.kotłownie gazowe ,olejowe,weglowe , instalacjie gazowe.instalacjie grzewcze .
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12