Corrado foxik |
Autor |
Wiadomość |
Mały
Kierowca kat. B mk3 gti
Dołączył: 10 Mar 2014 Posty: 287 Skąd: starogard gdanski
|
Wysłany: Czw Wrz 28, 2017 08:59
|
|
|
1.8t auq to silnik z octawi i pochodnych w serii ma 180 kunia 😀 |
|
|
|
|
Foxik
Jestem Nowy
Dołączył: 31 Lip 2017 Posty: 17 Skąd: Bobowo
|
Wysłany: Czw Wrz 28, 2017 09:52
|
|
|
Dokladnie silnik z skody na gratach z audi tt w seri na k03s bylo 180 koników |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Czw Wrz 28, 2017 12:23
|
|
|
a to znaczy, ze masz już symulację mocy znaczy ile byś chciał by wypluło |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
Foxik
Jestem Nowy
Dołączył: 31 Lip 2017 Posty: 17 Skąd: Bobowo
|
Wysłany: Czw Wrz 28, 2017 14:59
|
|
|
Tak naprawde silnik byl hamowany raz tylko w wcześniejszej budzie a wiec na wtryskach 440cc i cewkach z tfsi kolektorze i przepustnicy w tt byl na ecu 287 km bodajze. Na moim hamowaniu wyszlo 270 km z czego nie znam błędu pomiarowego bo po pierwszym hamowaniu wąż chlodnicy nie dal rady później przegub sie rozsypał az wkoncu mechanizm roznicowy postanowił odejsc z skrzyni i padla decyzja o zmianie silnika wlasnie do czerwonej budy.
Aktualnie silnik wraca do prawie seri poza zakuciem i turbo wtryski 380 cc dolot z auq plus ori ecu. Nie planuje duzych mocy teraz tak naprawde celuje w delikatnie 200+ bo wieksze moce w aucie przednionapedowym nie maja sensu wedlug mnie bo kopcenoe do 3-4 biegu a nie przyspieszanie troche mija sie z celem |
|
|
|
|
EDI
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2376 Skąd: się biorą czopki
|
Wysłany: Czw Wrz 28, 2017 19:07
|
|
|
Foxik napisał/a: | Tak naprawde silnik byl hamowany raz tylko w wcześniejszej budzie a wiec na wtryskach 440cc i cewkach z tfsi kolektorze i przepustnicy w tt byl na ecu 287 km bodajze. Na moim hamowaniu wyszlo 270 km z czego nie znam błędu pomiarowego bo po pierwszym hamowaniu wąż chlodnicy nie dal rady później przegub sie rozsypał az wkoncu mechanizm roznicowy postanowił odejsc z skrzyni i padla decyzja o zmianie silnika wlasnie do czerwonej budy.
Aktualnie silnik wraca do prawie seri poza zakuciem i turbo wtryski 380 cc dolot z auq plus ori ecu. Nie planuje duzych mocy teraz tak naprawde celuje w delikatnie 200+ bo wieksze moce w aucie przednionapedowym nie maja sensu wedlug mnie bo kopcenoe do 3-4 biegu a nie przyspieszanie troche mija sie z celem |
Z mocą większą niz te 200+ robilem 60ft 2.1sek także fwd może pojechać dobrze pierwsze 18metrów |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Czw Wrz 28, 2017 19:15
|
|
|
Foxik, na zawodach jest wiele mocnych FWD i spokojnie dają radę, kwestia opon.
Oczywiście jak auto bardziej robione pod wygląd to 200 km spokojnie wystarczy. |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
Foxik
Jestem Nowy
Dołączył: 31 Lip 2017 Posty: 17 Skąd: Bobowo
|
Wysłany: Czw Wrz 28, 2017 20:29
|
|
|
Wlasnie 165 nie jest odpowiednia opona do lapania trakcji |
|
|
|
|
Lechu
Kierowca kat. B
Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 214 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Czw Wrz 28, 2017 20:41
|
|
|
Przy mocy 200+ przy Fwd na przodzie powinny być oponki przynajmniej 205. Kwestia oczywiście czy wejdzie w nadkola i nie będzie przy skrecie tarlo... Co do mocy to zdjąć doładowanie na dwóch pierwszych biegach a od 3-ki pełen ogień. Softowo spokojnie idzie to ogarnąć |
|
|
|
|
EDI
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2376 Skąd: się biorą czopki
|
Wysłany: Czw Wrz 28, 2017 21:13
|
|
|
Lechu napisał/a: | Przy mocy 200+ przy Fwd na przodzie powinny być oponki przynajmniej 205. Kwestia oczywiście czy wejdzie w nadkola i nie będzie przy skrecie tarlo... Co do mocy to zdjąć doładowanie na dwóch pierwszych biegach a od 3-ki pełen ogień. Softowo spokojnie idzie to ogarnąć | ja przy 300+ mam 185 :p |
|
|
|
|
Lechu
Kierowca kat. B
Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 214 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Czw Wrz 28, 2017 21:20
|
|
|
ale semi ;p |
|
|
|
|
marasss2
Kierowca Skutera
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 525 Skąd: STAROGARD GD
|
Wysłany: Pią Wrz 29, 2017 10:53
|
|
|
Piękna sylwetka auta ale należę też do ludzi którzy nienawidzą tego wnętrza nie wiem jak oni mogli iść tak na łatwiznę z taką sylwetką i takim wnętrzem podobny zabieg jak w calibrze. Popraw trochę wizerunkowo tego swapa zwłaszcza wyjście z turbo łączone co kawałek, lepiej to wyspawac. Czy ja dobrze rozumie ze wcześniej to było strojone na zewnętrznym kompie? Przecież w auq jest me 7.5 na którym można wszystko ogarnąć łącznie z procedura startu itp. Jak chcesz troszkę ponad 200 to spokojnie do k03s możesz wrócić będzie lepiej wstawać niż k04. Jak jest z prowadzeniem auta na air i jak z eksploatacja zimą, zawsze mnie to ciekawiło czy na codzień to się nadaje? |
_________________ Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA |
|
|
|
|
Kędzior
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Kwi 2011 Posty: 1315 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: Pią Wrz 29, 2017 11:14
|
|
|
Widziałem auto na żywo podczas spota w Tczewie
Wygląda ładnie no i Corrado to jedno z najładniejszych VW szkoda że dla koncernu VW był strzałem w kolano |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pią Wrz 29, 2017 12:29
|
|
|
Kędzior napisał/a: | szkoda że dla koncernu VW był strzałem w kolano |
szkoda to jest jak się zupa wyleje na koszule a masz 5 minut do spotkania z prezesem
Z ciekawości dlaczego auto było dla koncernu strzałem w kolano ??? |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
Foxik
Jestem Nowy
Dołączył: 31 Lip 2017 Posty: 17 Skąd: Bobowo
|
Wysłany: Pią Wrz 29, 2017 12:55
|
|
|
Turbo zostanie k04 bo ma byc procedura docelowo. Dolot doczeka sie w zime zmiany. Wersja testowa |
|
|
|
|
Kędzior
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Kwi 2011 Posty: 1315 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: Pią Wrz 29, 2017 21:21
|
|
|
Krzysztof, przyniósł spore straty przez zbyt drogą produkcje oraz cenę nie adekwatną do tego co oferowało auto kiedyś się interesowałem modelem |
Ostatnio zmieniony przez OSKA Pią Wrz 29, 2017 23:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|