autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Corrado foxik
Autor Wiadomość
Mały
Kierowca kat. B
mk3 gti


Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 287
Skąd: starogard gdanski
Wysłany: Czw Wrz 28, 2017 08:59   

1.8t auq to silnik z octawi i pochodnych w serii ma 180 kunia 😀
 
 
Foxik
Jestem Nowy

Dołączył: 31 Lip 2017
Posty: 17
Skąd: Bobowo
Wysłany: Czw Wrz 28, 2017 09:52   

Dokladnie silnik z skody na gratach z audi tt w seri na k03s bylo 180 koników
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Czw Wrz 28, 2017 12:23   

a to znaczy, ze masz już symulację mocy znaczy ile byś chciał by wypluło :)
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Foxik
Jestem Nowy

Dołączył: 31 Lip 2017
Posty: 17
Skąd: Bobowo
Wysłany: Czw Wrz 28, 2017 14:59   

Tak naprawde silnik byl hamowany raz tylko w wcześniejszej budzie a wiec na wtryskach 440cc i cewkach z tfsi kolektorze i przepustnicy w tt byl na ecu 287 km bodajze. Na moim hamowaniu wyszlo 270 km z czego nie znam błędu pomiarowego bo po pierwszym hamowaniu wąż chlodnicy nie dal rady później przegub sie rozsypał az wkoncu mechanizm roznicowy postanowił odejsc z skrzyni i padla decyzja o zmianie silnika wlasnie do czerwonej budy.
Aktualnie silnik wraca do prawie seri poza zakuciem i turbo wtryski 380 cc dolot z auq plus ori ecu. Nie planuje duzych mocy teraz tak naprawde celuje w delikatnie 200+ bo wieksze moce w aucie przednionapedowym nie maja sensu wedlug mnie bo kopcenoe do 3-4 biegu a nie przyspieszanie troche mija sie z celem
 
 
EDI
Mistrz Kierownicy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2376
Skąd: się biorą czopki
Wysłany: Czw Wrz 28, 2017 19:07   

Foxik napisał/a:
Tak naprawde silnik byl hamowany raz tylko w wcześniejszej budzie a wiec na wtryskach 440cc i cewkach z tfsi kolektorze i przepustnicy w tt byl na ecu 287 km bodajze. Na moim hamowaniu wyszlo 270 km z czego nie znam błędu pomiarowego bo po pierwszym hamowaniu wąż chlodnicy nie dal rady później przegub sie rozsypał az wkoncu mechanizm roznicowy postanowił odejsc z skrzyni i padla decyzja o zmianie silnika wlasnie do czerwonej budy.
Aktualnie silnik wraca do prawie seri poza zakuciem i turbo wtryski 380 cc dolot z auq plus ori ecu. Nie planuje duzych mocy teraz tak naprawde celuje w delikatnie 200+ bo wieksze moce w aucie przednionapedowym nie maja sensu wedlug mnie bo kopcenoe do 3-4 biegu a nie przyspieszanie troche mija sie z celem

Z mocą większą niz te 200+ robilem 60ft 2.1sek także fwd może pojechać dobrze pierwsze 18metrów ;)
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Czw Wrz 28, 2017 19:15   

Foxik, na zawodach jest wiele mocnych FWD i spokojnie dają radę, kwestia opon.
Oczywiście jak auto bardziej robione pod wygląd to 200 km spokojnie wystarczy.
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Foxik
Jestem Nowy

Dołączył: 31 Lip 2017
Posty: 17
Skąd: Bobowo
Wysłany: Czw Wrz 28, 2017 20:29   

Wlasnie 165 nie jest odpowiednia opona do lapania trakcji ;)
 
 
Lechu
Kierowca kat. B


Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 214
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Czw Wrz 28, 2017 20:41   

Przy mocy 200+ przy Fwd na przodzie powinny być oponki przynajmniej 205. Kwestia oczywiście czy wejdzie w nadkola i nie będzie przy skrecie tarlo... Co do mocy to zdjąć doładowanie na dwóch pierwszych biegach a od 3-ki pełen ogień. Softowo spokojnie idzie to ogarnąć :wink:
 
 
EDI
Mistrz Kierownicy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2376
Skąd: się biorą czopki
Wysłany: Czw Wrz 28, 2017 21:13   

Lechu napisał/a:
Przy mocy 200+ przy Fwd na przodzie powinny być oponki przynajmniej 205. Kwestia oczywiście czy wejdzie w nadkola i nie będzie przy skrecie tarlo... Co do mocy to zdjąć doładowanie na dwóch pierwszych biegach a od 3-ki pełen ogień. Softowo spokojnie idzie to ogarnąć :wink:
ja przy 300+ mam 185 :p
 
 
Lechu
Kierowca kat. B


Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 214
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Czw Wrz 28, 2017 21:20   

ale semi ;p
 
 
marasss2
Kierowca Skutera


Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 525
Skąd: STAROGARD GD
Wysłany: Pią Wrz 29, 2017 10:53   

Piękna sylwetka auta ale należę też do ludzi którzy nienawidzą tego wnętrza nie wiem jak oni mogli iść tak na łatwiznę z taką sylwetką i takim wnętrzem podobny zabieg jak w calibrze. Popraw trochę wizerunkowo tego swapa zwłaszcza wyjście z turbo łączone co kawałek, lepiej to wyspawac. Czy ja dobrze rozumie ze wcześniej to było strojone na zewnętrznym kompie? Przecież w auq jest me 7.5 na którym można wszystko ogarnąć łącznie z procedura startu itp. Jak chcesz troszkę ponad 200 to spokojnie do k03s możesz wrócić będzie lepiej wstawać niż k04. Jak jest z prowadzeniem auta na air i jak z eksploatacja zimą, zawsze mnie to ciekawiło czy na codzień to się nadaje?
_________________
Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA
 
 
Kędzior
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 1315
Skąd: Grudziądz
Wysłany: Pią Wrz 29, 2017 11:14   

Widziałem auto na żywo podczas spota w Tczewie ;)
Wygląda ładnie no i Corrado to jedno z najładniejszych VW szkoda że dla koncernu VW był strzałem w kolano
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pią Wrz 29, 2017 12:29   

Kędzior napisał/a:
szkoda że dla koncernu VW był strzałem w kolano


szkoda to jest jak się zupa wyleje na koszule a masz 5 minut do spotkania z prezesem :)

Z ciekawości dlaczego auto było dla koncernu strzałem w kolano ???
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Foxik
Jestem Nowy

Dołączył: 31 Lip 2017
Posty: 17
Skąd: Bobowo
Wysłany: Pią Wrz 29, 2017 12:55   

Turbo zostanie k04 bo ma byc procedura docelowo. Dolot doczeka sie w zime zmiany. Wersja testowa :D
 
 
Kędzior
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 1315
Skąd: Grudziądz
Wysłany: Pią Wrz 29, 2017 21:21   

Krzysztof, przyniósł spore straty przez zbyt drogą produkcje oraz cenę nie adekwatną do tego co oferowało auto ;) kiedyś się interesowałem modelem :)
Ostatnio zmieniony przez OSKA Pią Wrz 29, 2017 23:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12