Nasze samochody - Marcin- Alfa Romeo 155, 1994r
Krzysztof - Pią Mar 05, 2010 01:21
Karol napisał/a: | Ja znam. Silnik 1.5 16V VTEC-E 115 KM. (oznaczenie D15Z8E, chociaż częściej spotykany jest D15Z8 o mocy 114 KM). Spalanie w cyklu mieszanym, bez deptania i mamy też około 7l/100km. A do tego 115 KM z mniejszego silnika, bo to w końcu 1.5 , a nie 1.7 .
115, czy 116 KM raczej różnicy nie robi. 1 kłóń w ta czy wew ta eee tam |
Alfa z tym silnikiem ma 11 sekund do setki
Civic z silnikiem 1,5 10,4 sekundy do setki
dane w serii różnica 0,6 sekundy w sumie jest odczuwalna gabaryty podobne Alfa trochę szersza od civica ale konstrukcyjnie starsza, produkcja juz od 1992 r. a Twój civic od 1995r,
Marcin - Pią Mar 05, 2010 01:25
jak pisałem Karol pisał o 16v ja mam 8V
http://www.autostarogard....8b895f491#13353
od rozmówek na temat Alf
Bushido - Pią Mar 05, 2010 01:29
Mkonkek napisał/a: | jak pisałem Karol pisał o 16v ja mam 8V |
Słuszna uwaga, w tym wypadku to faktycznie w Hondach raczej nie znajdziemy nic bo wszystkie miały chyba 16v nawet te 1.3 na gaźnikach
tuptus - Pią Mar 05, 2010 01:33
Mkonkek napisał/a: | Napisałem co wiem.A to o padniętej świecy wiem z autopsji,
a podaj mi inny silnik 1.7 który ma 116kM
coś w tym jest!
na tyle koni moja Alfa spaliła 6,6litra na 100km
to mało jak na benzynę
znasz inny silnik o takiej pojemności mocy i o takim spalaniu? |
Hondy nawet jakby mialy 8V to by posiadaly podobne moce, spalanie tym bardziej
Bushido - Pią Mar 05, 2010 01:35
Nie gloryfikujmy Hondy bezpodstawnie i za wszelką cenę bez argumentacji odpowiedniej bo do VW Manii się upodobnimy
conpress - Pią Mar 05, 2010 02:19
..w "japońcach" (piszę ogólnie bo Hondy jako tako własnej nie posiadałem) najbardziej podobała mi się zawsze cisza pod maską na biegu jałowym.. - szczególnie wersje na pasku - żeby nie obrotomierz - nie wiadomo by było czasem czy silnik pracuje..
w tej dziedzinie wszelkie 4 cylindrowe auta made by germany były jak dla mnie daleko w tyle..
jeśli chodzi o elastyczność (sprinty do setki nigdy mnie nie interesowały) to te małe szesnastozaworowe silniki mnie nie zachwycały.. bo w tej dziedzinie zawsze najlepsze były wersje dwuzaworowe z normalną pojemnością od 2000ccm w górę (dla 4 cyl) i 3000ccm (dla 6 cyl) - czyli 500ccm na 1 tłok
a jeszcze lepsze powyższe wersje z turbinką - której to Honda nigdy w benzynie nie posiadała (jeśli jest inaczej - poprawcie)
o dieslach nie piszę - bo nie lubię..
Bushido - Pią Mar 05, 2010 02:28
Zgadza się, cisza na "luzie" w japońcach jest wręcz niepokojąca dla mnie gdy przesiądę się ze Swetra w dieslu,gdyby nie "cyfrowa" decha rozdzielcza w Preli to bym złapał za kluczyk
Seryjnie Honda nigdy w benzynie nie wprowadziła turbo a szkoda bo wtedy miałaby start do innych szlifierek ale za to rzędowe 4 NA wychodzą im doskonale np Prelude H22A ma pojemność 2.2 i 220KM w JDM wersji a dla porównania Ford Probe ma tą samą pojemność plus turbo i ma chyba 160 koni z czego po prostu beczę ze śmiechu
Marcin - Pią Mar 05, 2010 17:01
Przestańcie w moim poście pisać o hondach bo mi normalnie zbrzydły przez te wasze przechwałki!
Bushido napisał/a: | Nie gloryfikujmy Hondy bezpodstawnie i za wszelką cenę bez argumentacji odpowiedniej bo do VW Manii się upodobnimy |
Jetseście od nich jeszcze gorsi!
EDI - Sob Mar 06, 2010 01:00
fajna alfa konta na naszej klasie nie mam ale coś tam widać i już wiem co to Twin Spark Mkonkek czytałem wszystkie posty i co do twego ostatniego to się zgadzam
Krzysztof - Sob Mar 06, 2010 16:54
moderator niech wybierze posty o hondzie i je wstawi do rozmowy o hondzie
Marcin - Sob Mar 13, 2010 23:57
Dzięki EDI.
Marcin - Sob Mar 27, 2010 20:52
http://nasza-klasa.pl/#pr...ery/album/4/148
Marcin - Sob Kwi 03, 2010 01:25
jeszcze zimą ..
już na aluskach, przyciemnione kierunki
cimar - Sob Kwi 03, 2010 01:37
Widziałem dzisiaj twoją alfę jak na Orlik podjechałeś mogłeś zagrać z nami. A co do alfy pięknie się prezentuje
Marcin - Sob Kwi 03, 2010 01:42
mam zakwasy dosłownie wszędzie, jestem za stary na to...
|
|
|