To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
autostarogard.pl
Automobil Klub Starogard

Tuning optyczny - styling - Hydrografika - zacząłem się tym zajmować

MICHAŁ - Pon Sty 02, 2012 10:49

postanowiłem spróbowac swoich sił w hydrografice.a oto moje dzieło sa małe niedocigniecia ale poczatki zawsze sa trudne. ale teraz juz mi to wychodzi dosc dobrze . no i w krótce nastepne zmiany bede wprowadzał we wnetrzu jak i na zewnatrz bedzie tez gril w carbonie i moze cos tam jeszcze. a tu filmik jak to wyszło :razz: http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
cimar - Pon Sty 02, 2012 11:29

sam robisz ten carbon ?
MICHAŁ - Pon Sty 02, 2012 11:38

tak
cimar - Pon Sty 02, 2012 11:50

nawet fajnie wyszło :cool:
MICHAŁ - Pon Sty 02, 2012 16:32

zamierzam zajać sie tym na wieksza skale. ale jeszcze wiele musze sie nauczyć
OSKA - Pon Sty 02, 2012 16:50

Ciekawie to wygląda :)
krzyskot89 - Pon Sty 02, 2012 18:56

Ciekawy projekt :)
pietro - Pon Sty 02, 2012 22:56

fajnie :wink: na pewno znajdziesz duże zainteresowanie, dla mnie super sprawa
Krzysztof - Pon Sty 02, 2012 23:06

a jakie były by koszta zrobienia felg taką metodą, czarny karbon albo coś podobnego
Bushido - Pon Sty 02, 2012 23:23

Ooo gratulacje fajnego pomysłu, też o tym myślałem bo to nie jest droga sprawa by się tym zająć i mniej można spieprzyć niż we flockowaniu :) Teraz dobry cennik, galeria prac, wylansować się, dbać o wysoki poziom usługi i będzie $ z tego :)
MICHAŁ - Wto Sty 03, 2012 00:22

oj olku to nie takie proste jak sie wydaj sam sie o tym przekonałem. to nie jest takie proste jak to maluja a tu kilka innych prac :razz: http://imageshack.us/phot...0111214429.jpg/ http://imageshack.us/phot...0111201418.jpg/ a tu nie udana próba http://imageshack.us/phot...0111202421.jpg/
Bushido - Wto Sty 03, 2012 00:29

W porównaniu do flockowania jest to znacznie prostrze bo nie ma wielkiej roboty przygotowawaczej a i sam proces jest prosty i robi się go jednym ruchem a flock zawsze wychodzi inaczej, tak jak tynkowanie, raz jest za dużo, raz za mało więc trzeba dołożyć/odjąć itp i musisz non stop doglądać i doprowadzać do najlepszego stanu. W hydrografice jest zasada pewnej ręki i po tym zawsze po jednym ruchu jest albo OK albo odkleić i spróbować jeszcze raz i już a we flocku jak jest coś źle to uuuuuuu :D

Życzę powodzenia i dopinguję w pełni ten plan, ale konkurencja jest spora i mocna jak np www.aplikatorzy.pl którzy są chyba z Olsztyna i siedzą już w tym fachu trochę

P.S. fajnie to brzmi "hydraulik oferujący usługi hydrograficzne", doświadczenie na dwa frontyprzydatne :D

Krzysztof - Wto Sty 03, 2012 00:33

podaj panie ceny, bo ja bym się zastanowił nad dachem w karbonie, bo mam taką wnerwiająca wgniotę no i felgi sam nie wiem
MICHAŁ - Wto Sty 03, 2012 00:39

krzysztofie zobacz na yt fimiki o hydrografice. jak zciagniesz dach to ci zrobie :razz: a co do cen to jesze musze policzyć ze by nie byc stratnym. spokojnie wszystko z czase bedzie
olku masz racje ale przygotowanie powieszchni ma kluczowe znaczenie w efekcie koncowym a do tego tez trzeba sporo czasu no i wytrwałosci

Bushido - Wto Sty 03, 2012 00:40

Sama hydrografika nie jest taka wytrzymała na uszkodzenia, jak już to byś musiał potem lakierem bezbarwnym zabezpieczyć tą grafikę i na felach i na dachu ;)

Uwierz mi że opary kleju, spalanego gazu przy piecyku który musi dawać ciepło by klej wiązał i miliony malutkich włukienek flocku latające w powietrzu z pewnością są gorsze niż odtłuszczenie rozpuszczalnikiem, psiknięcie aktywatorem na folię, zamoczenie elementu i potem jego przemycie wodą i położenie do odstawienia ;)

Z hydrografiką jest jak z flockiem- element musi być dostarczony do obróbki a do tego na tyle mały by wszedł na wielkość wanny z tą folią więc by robić deski rozdzielcze to już trzeba mieć nie lada wielką wannę :/



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group