To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
autostarogard.pl
Automobil Klub Starogard

Nasze samochody - BMW E30 318is by Karol

Karol - Śro Kwi 11, 2012 21:47
Temat postu: BMW E30 318is by Karol
Jak pewnie niektórzy wiedzą niedawno stałem się właścicielem BMW E30 1.8iS. Auto zakupione od conpressa, także pozostało w klubie ;) .

MODEL: BMW E30 318iS

SILNIK: Czterocylindrowe 1.8 o mocy 136KM (M42B18) - z ciekawostek to regulowane koła rozrządu i kute korby w serii :)

UKŁAD DOLOTOWY: seria

UKŁAD NAPĘDOWY: wiadomo, że na tył, skrzynia 5 biegowa, przełożenie 4,10 - szpery brak

ZAWIESZENIE: M-pakiet + sprężyny H&R – 20mm, rozpórka kielichów z przodu

UKŁAD WYDECHOWY: seria

UKŁAD HAMULCOWY: seria

CAR AUDIO: Jakiś tam JVC :)

ŚRODEK: Fotele kubły, seryjnie montowanie w iS, oraz kierownica M-Technik I

PLANY:

- doprowadzenie do ideału :D
- wymiana paru części
- estetyka nadwozia - tylne nadkola, maska
- zakup drugiego mostu - żeby zaspawać

A tak to wygląda:









Jakby co to ta granatowa :lol:


A tu parę części które czeka na zamontowanie... Byłem na przeglądzie i do wymiany mam prawą końcówkę drążka kierowniczego, prawy i lewy sworzeń wahacza.





Tak wygląda wahacz w E30. Jak widać na zdjęciu przychodzą dwa sworznie na wahacz, także nie zastanawiając się zakupiłem wszystkie. Dwa zewnętrzne i dwa wewnętrzne. Jeżeli chodzi o końcówki drążków kierowniczych to też kupiłem dwie sztuki.

Co jest w kartonie ? :

- sworzeń wahacza zewnętrzny LEMFORDER x2
- sworzeń wahacza wewnętrzny LEMFORDER x2
- końcówka drążka kierowniczego RUVILLE x2
- filtr oleju BOSCH
- filtr powietrza BOCH
- filtr paliwa MANN
- świece zapłonowe NGK

Na zdjęcie nie załapał się olej silnikowy Mobil 10W40 5L.

Co jeszcze chcę kupić ? :

- olej do skrzyni biegów
- olej do tylnego mostu
- simmering skrzyni biegów

To by było wszystko z części mechanicznych o ile dobrze pamiętam :)

Lechu - Śro Kwi 11, 2012 21:53

No widzę że moderator dał w końcu przykład i przedstawił swoją furę :grin: Gratki za zakup, beemka jak na swoją moc ładnie zapiernicza ;p
Bartek - Śro Kwi 11, 2012 22:43

piękności,
z tego co wiem idealny silnik w stosunku osiagi/spalanie (zdrowe iski potrafią objechać młodsze 2.0 r6)

nie obraź sie ale fotki takie jakieś nie oddające tego jak autko wyglada w rzeczywistosci :wink: - jednym słowem brzydkie :razz:

Jankes - Śro Kwi 11, 2012 22:52

Brzydkie zdjęcia, bunia dobra :mrgreen:
OSKA - Śro Kwi 11, 2012 22:53

Bartek napisał/a:
jednym słowem brzydkie


nie chciałem tego pisać na samym początku, ale zgadzam się w stu procentach .. :P

EDI - Śro Kwi 11, 2012 22:53

auto znane i fajne , fotografem o za chiny nie będziesz hahha , nie skalecz tego okazu :P
cimar - Śro Kwi 11, 2012 23:57

dobra buda dobry silnik dobry zakup
Krzysztof - Czw Kwi 12, 2012 01:02

na żywo to auto wygląda, kurcze jak fajnie się z conpressem do odcinki jeździło po zakrętach silnik sie gotował opony piszczały jednym słowem rewelacja :D

Oczywiście żarcik :D

A fotki to faktycznie jak by to delikatnie ująć fotografem nie będziesz,

Karol - Czw Kwi 12, 2012 10:46

Hehe wiem wiem zdjęcia są jakie są :D To było strzelone na szybko... Jak będzie czas, jak auto się umyje, to wtedy się zrobi inne zdjęcia :) Mam nadzieję, że lepsze :lol:
tuptus - Czw Kwi 12, 2012 23:48

a czemu zakryłeś numery, skoro wszyscy znają ? :P

letnie koła też Ci conpress dorzucił w cenie ? :P

Karol - Pią Kwi 13, 2012 00:23

tuptus napisał/a:
a czemu zakryłeś numery, skoro wszyscy znają ? :P

letnie koła też Ci conpress dorzucił w cenie ? :P


Tak już mam poprostu :D haha

A z kołami to tajemnica :lol:

OSKA - Pią Kwi 13, 2012 06:29

to kiedy się ścigamy :D ?
Karol - Pią Kwi 13, 2012 16:01

OSKA napisał/a:
to kiedy się ścigamy :D ?


Jak będą Konarzyny :)

conpress - Wto Kwi 17, 2012 02:11

gratuluję zakupu.. teraz masz furę o jakiej osobiście od dawna marzyłem ;-)


Krzysztof napisał/a:
na żywo to auto wygląda, kurcze jak fajnie się z conpressem do odcinki jeździło po zakrętach silnik sie gotował opony piszczały jednym słowem rewelacja :D

Oczywiście żarcik :D (..)


..z czegoś te sworznie, drążki i inne się sypły - więc to chyba nie był żart.. :twisted:

(silnik może sie zawsze nie gotował... no może ze 2-3 razy przejechał z 10 min na czerwonym polu.. ale to raczej nie jest chyba jakiś poważny problem..)

summa summarum - złożyłem jakiś czas temu ofertę Karolowi i chyba mu przypasowała - skoro się zdecydował.. myślę, że E30 tka trafiła we właściwe ręce, tzn do osoby która ma więcej wolnego czasu niż ja, który poświęci w utrzymanie jej jakiegoś akceptowalnego stanu tego auta, jak i wprowadzi z czasem kilka modów, gdzie 7.5-8 sek do setki będzie na porządku dziennym a i czasem upali kapcia w wersji stereo a nie jak to było do tej pory - cała para w jedno koło.. ;-)

Karol - Wto Kwi 17, 2012 14:35

Będzie czas, będzie kasa to można się pobawić :twisted:

Aczkolwiek najpierw trzeba wymienić to co jest do wymiany i zrobić blacharkę.

Potem trzeba kupić drugi most, zaspawać go i się bawić :twisted:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group