To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
autostarogard.pl
Automobil Klub Starogard

Nasze samochody - Mazda MX-3 by Tomix

Tomix - Nie Wrz 16, 2012 14:03
Temat postu: Mazda MX-3 by Tomix
Witam tak więc Mazda mx-3 pierwsze autko od ponad roku zemną przeszło już troszkę od kupna zmieniło się naprawdę sporo rzeczy bo nie ukrywam jak kupowałem auto sugerowałem się ceną a nie to w jakim jest stanie . Praktycznie jest to dupowuz robiony dla własnej satysfakcji
MODEL:
MX-3 1992r (prze liftem – jedna z pierwszych generacji)

SILNIK:
1.8 V6 (K8) // Swap 2.5 V6 (KLDE)
Kolektor ssący o większych kanałach (KLZE)
Aparat zapłonowy od 1.8 (K8)
Chłodnica od MX-6 V6
Sterowany kompem KL31 (KLZE)

NAPĘD :
Skrzynia od 1.8 (krótsza niż seryjna 2.5)
Tarcza i docisk od 2.5
Zamach lżejszy od 1.8

HAMULCE:
Regenerowane zaciski
Nowe grubsze przewody (od pompy abs do zacisku)
Tarcze seria (286/250)

WYDECH:
Kolektory od 2.5
Usunięty kat
Zaślepiony EGR
Końcowy Apexi N1 (ewt. replika)
Rura seria 2,0
DOLOT:
Seryjny filtr K8 ze wkładka K&N
Większy przepływomierz KL02

KOŁA:
Felgi WolfRace Katana II
Opony 205/45/17 Pirelli

WIZUALNIE:
Pełen pakiet V6 (lotka, dokładka i nakładki pod progi)
Naklejka klubowa (+25hp) :)

PLANY :
Wiadomo są plany ale nie wiadomo jak to się wszystko potoczy główny problem to szkoła czyli kasa i czas :) . Przed jakimiś większymi kolejnymi modyfikacjami przydało by się zająć rdzą która gdzie nie gdzie się pojawia

Legenda :
K8 - 1.8 V6 DOHC (130-136hp)
KLDE - 2.5 V6 DOHC (165-170hp)
KLZE - 2.5 V6 DOCH (200hp)

W dniu zakupu na wejherowskich blachach :D

Obecnie


Opis na dzień 1.12.13

Peace

Jankes - Nie Wrz 16, 2012 14:07

V6 w takim malym silniku, ciekawe, musze to zobaczyc :)

Fotek nie widac...

Krzysztof - Nie Wrz 16, 2012 15:09

faktycznie pisze że V6 to nie jest jakiś błąd z drugiej strony 24 zawory 6x4 = 24 :D czyli cztery zawory na jeden cylinder.

Fajne auto jaką ma moc w takiej konfiguracji.

pietro - Nie Wrz 16, 2012 20:55

katalogowo autko ma 136KM ... a myślałem że 144 ... ale i tak przy lekkiej budzie już się przyjemnie odpycha ;)
Krzysztof - Nie Wrz 16, 2012 21:24

już sobie wszystko przeczytałem, 1,8 V6 8,5 do setki to może się okazać całkiem szybkim autem,

jeszcze raz pozdrawiam podoba mi sie ta mazda

pietro - Nie Wrz 16, 2012 21:33

Moc jak moja Pininfarina ale jednak jest ponad 400kg lżejsza i 6 garków więc .... niezły zawodnik ;)
rwtnt - Nie Wrz 16, 2012 21:37

Miałem takie auto kilka lat temu na 18 w ogóle nie chciało jechać jedynie dźwięk silnika przyjemny
Bartek - Nie Wrz 16, 2012 22:26

zajebiste autko, ja chce zobaczyc jak to sie odpycha ! :o
pietro - Nie Wrz 16, 2012 22:28

Bartek napisał/a:
zajebiste autko, ja chce zobaczyc jak to sie odpycha ! :o
x2

chętnie się ustawię na kresce dla porównania ;)

OSKA - Nie Wrz 16, 2012 22:30

ja też ;) wiem, gdzie stoi taka za 3500zł
Barley - Nie Wrz 16, 2012 22:30

Nawet ja mogę. Mazda naprawdę ładna
EDI - Nie Wrz 16, 2012 22:35
Temat postu: Re: Mazda MX-3 by TommyNoise
''PLANY : doprowadzić do idealnego stanu , Alusy 17” opony 205 , dokładki, wydech przelot ,CAI i może Kompresor HKS+ cooler GReddy.''

a można nieco rozwinąć temat zaczynając od CAI

Tomix - Nie Wrz 16, 2012 23:40
Temat postu: Re: Mazda MX-3 by TommyNoise
Cytat:
a można nieco rozwinąć temat zaczynając od CAI

Zamiast kupować nowy seryjny dolot, ponieważ mój jest poklejony na taśmę klejąca i na pewno bierze lewe powietrze :/ (Ogarnąłem ten korek :D )
Tam z forum fanów MX-3 polecili taki zestawik
Allegro

EDI - Nie Wrz 16, 2012 23:48
Temat postu: Re: Mazda MX-3 by TommyNoise
TommyNoise napisał/a:
Cytat:
a można nieco rozwinąć temat zaczynając od CAI

Zamiast kupować nowy seryjny dolot, ponieważ mój jest poklejony na taśmę klejąca i na pewno bierze lewe powietrze :/ (Ogarnąłem ten korek :D )
Tam z forum fanów MX-3 polecili taki zestawik
Allegro

a reszta :P kompresor hks+cooler greedy

Krzysiek - Pon Wrz 17, 2012 12:33

Fajny japoniec :wink:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group