Nasze samochody - Mazda MX-3 by Tomix
Tomix - Nie Wrz 16, 2012 14:03 Temat postu: Mazda MX-3 by Tomix Witam tak więc Mazda mx-3 pierwsze autko od ponad roku zemną przeszło już troszkę od kupna zmieniło się naprawdę sporo rzeczy bo nie ukrywam jak kupowałem auto sugerowałem się ceną a nie to w jakim jest stanie . Praktycznie jest to dupowuz robiony dla własnej satysfakcji
MODEL:
MX-3 1992r (prze liftem – jedna z pierwszych generacji)
SILNIK:
1.8 V6 (K8) // Swap 2.5 V6 (KLDE)
Kolektor ssący o większych kanałach (KLZE)
Aparat zapłonowy od 1.8 (K8)
Chłodnica od MX-6 V6
Sterowany kompem KL31 (KLZE)
NAPĘD :
Skrzynia od 1.8 (krótsza niż seryjna 2.5)
Tarcza i docisk od 2.5
Zamach lżejszy od 1.8
HAMULCE:
Regenerowane zaciski
Nowe grubsze przewody (od pompy abs do zacisku)
Tarcze seria (286/250)
WYDECH:
Kolektory od 2.5
Usunięty kat
Zaślepiony EGR
Końcowy Apexi N1 (ewt. replika)
Rura seria 2,0
DOLOT:
Seryjny filtr K8 ze wkładka K&N
Większy przepływomierz KL02
KOŁA:
Felgi WolfRace Katana II
Opony 205/45/17 Pirelli
WIZUALNIE:
Pełen pakiet V6 (lotka, dokładka i nakładki pod progi)
Naklejka klubowa (+25hp)
PLANY :
Wiadomo są plany ale nie wiadomo jak to się wszystko potoczy główny problem to szkoła czyli kasa i czas . Przed jakimiś większymi kolejnymi modyfikacjami przydało by się zająć rdzą która gdzie nie gdzie się pojawia
Legenda :
K8 - 1.8 V6 DOHC (130-136hp)
KLDE - 2.5 V6 DOHC (165-170hp)
KLZE - 2.5 V6 DOCH (200hp)
W dniu zakupu na wejherowskich blachach
Obecnie
Opis na dzień 1.12.13
Peace
Jankes - Nie Wrz 16, 2012 14:07
V6 w takim malym silniku, ciekawe, musze to zobaczyc
Fotek nie widac...
Krzysztof - Nie Wrz 16, 2012 15:09
faktycznie pisze że V6 to nie jest jakiś błąd z drugiej strony 24 zawory 6x4 = 24 czyli cztery zawory na jeden cylinder.
Fajne auto jaką ma moc w takiej konfiguracji.
pietro - Nie Wrz 16, 2012 20:55
katalogowo autko ma 136KM ... a myślałem że 144 ... ale i tak przy lekkiej budzie już się przyjemnie odpycha
Krzysztof - Nie Wrz 16, 2012 21:24
już sobie wszystko przeczytałem, 1,8 V6 8,5 do setki to może się okazać całkiem szybkim autem,
jeszcze raz pozdrawiam podoba mi sie ta mazda
pietro - Nie Wrz 16, 2012 21:33
Moc jak moja Pininfarina ale jednak jest ponad 400kg lżejsza i 6 garków więc .... niezły zawodnik
rwtnt - Nie Wrz 16, 2012 21:37
Miałem takie auto kilka lat temu na 18 w ogóle nie chciało jechać jedynie dźwięk silnika przyjemny
Bartek - Nie Wrz 16, 2012 22:26
zajebiste autko, ja chce zobaczyc jak to sie odpycha !
pietro - Nie Wrz 16, 2012 22:28
Bartek napisał/a: | zajebiste autko, ja chce zobaczyc jak to sie odpycha ! | x2
chętnie się ustawię na kresce dla porównania
OSKA - Nie Wrz 16, 2012 22:30
ja też wiem, gdzie stoi taka za 3500zł
Barley - Nie Wrz 16, 2012 22:30
Nawet ja mogę. Mazda naprawdę ładna
EDI - Nie Wrz 16, 2012 22:35 Temat postu: Re: Mazda MX-3 by TommyNoise ''PLANY : doprowadzić do idealnego stanu , Alusy 17” opony 205 , dokładki, wydech przelot ,CAI i może Kompresor HKS+ cooler GReddy.''
a można nieco rozwinąć temat zaczynając od CAI
Tomix - Nie Wrz 16, 2012 23:40 Temat postu: Re: Mazda MX-3 by TommyNoise
Cytat: | a można nieco rozwinąć temat zaczynając od CAI |
Zamiast kupować nowy seryjny dolot, ponieważ mój jest poklejony na taśmę klejąca i na pewno bierze lewe powietrze :/ (Ogarnąłem ten korek )
Tam z forum fanów MX-3 polecili taki zestawik
Allegro
EDI - Nie Wrz 16, 2012 23:48 Temat postu: Re: Mazda MX-3 by TommyNoise
TommyNoise napisał/a: | Cytat: | a można nieco rozwinąć temat zaczynając od CAI |
Zamiast kupować nowy seryjny dolot, ponieważ mój jest poklejony na taśmę klejąca i na pewno bierze lewe powietrze :/ (Ogarnąłem ten korek )
Tam z forum fanów MX-3 polecili taki zestawik
Allegro |
a reszta kompresor hks+cooler greedy
Krzysiek - Pon Wrz 17, 2012 12:33
Fajny japoniec
|
|
|