To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
autostarogard.pl
Automobil Klub Starogard

Nasze samochody - Mazda MX-3 by Tomix

Tomix - Nie Wrz 29, 2013 23:07

No i stało się
Albo ja trochę przesadziłem albo silnik był już w tak kiepskim stanie , jedno jest pewne mazda pali tylko na pięć garów . Normalnie zajechałem nią na podwórko trochę przegazowałem po dwóch głośnych wystrzałach (niby normalka ale te były spore na tyle ze zobaczyłem je w tylnym lusterku fakt ciemno było) zaczęła trzęść się jak PKS :( . Nie wiem o co kaman słychać stuki w głowicy jak by zawory się poblokowały? nie wiem nie znam się ? . Na 90% to nie panewka bo stuki by się z dolnej części silnika wydobywały , pyzatym mazda nie ma siły się wkręcać na obroty ,gaśnie na luzie i strasznie ciężko odpala. Jutro przychodzi mi do głowy wymiana świeć
Chyba jednak mój swap nastąpi szybciej niż przypuszczałem tylko w bardzo nie odpowiedniej chwili gdyż wpłaciłem swoje oszczędności na semestr studiów :<

Jankes - Nie Wrz 29, 2013 23:38

Moze pompa paliwa? Trzeba bylo nie przygazowywac, po co Ci to bylo... :roll:
Tomix - Pon Wrz 30, 2013 03:09

Pompa na bank nie skoro na gazie i benzynie to samo
Jankes - Pon Wrz 30, 2013 03:29

Nic nie napisales ze na gazie i benie ;d na moje to cos z paliwem chociaz stukanie to nie wiem hmm...
rwtnt - Wto Paź 01, 2013 00:45

Te silniki nigdy nie byly wytrzymale :)
rusek13 - Wto Paź 01, 2013 11:16

widywałem podobne objawy przy przeskoczonym rozrządzie, ale nie wiem jak to sie ma w silniku v6
moja 323 efka miała podobne objawy kiedy założyłem zły aparat zapłonowy kiedy stary trafił szlag...

Jaca! - Wto Paź 01, 2013 20:00

Szukaj silnika i nie ma lipy, bo nie warto głowicy sciagać :D
Tomix - Wto Paź 01, 2013 20:14

rwtnt napisał/a:
Te silniki nigdy nie byly wytrzymale :)

K8 ? Jop ..
Sprawdzięłm kompresje na cyl. [1-3] 11.5 na [4-5] 14 (ale możliwe że troche oleju dostały) 6 gar 0 ! czyli na moje uszczelka poszła , pozatym pompa wody cieknie. No i ujj wie co z tymi zaworami czy po zplanowaniu głowicy dalej bedzie klepało . Na 85% nie bede tego motoru robił chyba ze sam z nudów jutro rozbiore i dojde do tej uszczelki :D Tylko dojście do czegokolwiek w tym silniku to poezja na dodatek to oczywiście ta tylna głowica .

Jaca! - Wto Paź 01, 2013 20:36

Może dziura w tłoku? :D
Tomix - Wto Gru 03, 2013 01:02

Update (pierwszy post)

Niestety brak fot na razie, bo byście się przestraszyli jak to teraz wygląda.

Kompletny rozpierdziel i nie ogar . Instalacja wala się po całym aucie :)
Aktualnie muszę ulepić jakiś dolot (inny kolektor). Do następnego zlotu zdążę :D

Jaca! - Wto Gru 03, 2013 01:15

motorownia już siedzi rozumiem?
Tomix - Wto Gru 03, 2013 01:19

Jaca! napisał/a:
motorownia już siedzi rozumiem?

Tak jazda próbna odbyta . Drobne poprawki pozostały , jutro będę działał dalej :D

Jaca! - Wto Gru 03, 2013 01:49

jest progres, mam nadzieje że do Siwiałki tym dojedziesz niedługo :D
Tomix - Pon Gru 09, 2013 23:02


Jeszcze na palecie




Narazię słabo to wygląda ale popracuje nad tym .

Bartek - Wto Gru 10, 2013 00:04

ajć ile miejsca wykorzystane ;p


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group