Nasze samochody - BMW Turas E30 1,8i FERY
Fery - Nie Paź 14, 2012 01:57 Temat postu: BMW Turas E30 1,8i FERY MODEL: 1,8i TURLING z 1994 roku
SILNIK: V8 Słupek 4,4l
UKLAD NAPĘDOWY: Skrzynia 6- ścio biegowa i
-sprzęgło pancerne z E46 2.0 diesel
-dyfer ze szperą E34 o przełożeniu s2,65
ZAWIESZENIE: Sportowe
- z produ amorki bilsztein b6
- z tyłu KONI SPORT z regulacją twardości
- W AUCIE WYMIENIONO WSZYSTKIE ELEMENTY ZAWIESZENIA NA NOWE
PRZEDNIE TULEJE WAHACZY OD M3
UKLAD HAMULCOWY:
- PRZEDNIE TARCZE OD AUDI TT, ZACISKI SUBARU IMPREZA GT
- TYŁ TARCZE SERIA
BODY-KIT:
- dokładki zderzaka przód i tył
ŚRODEK:
- FOTELE SPORT SITZE
- dojdzie kiera M-Pakiet
CAR-AUDIO: coś tam jest w kolorze podświetlenia..
UKLAD WYDECHOWY:
- kolektory X 5
- przelot 3 cale z puchą środkową i tłumikiem końcowym ori od 2,5
UKLAD DOLOTOWY:
- wkładka K&N
PLANY : Może Driftowóz
Dodatkowo:
ABS - sprawny
AIRBAG
ELEKTRYCZNE SZYBY
FOTELE SPORT SITZE
CENTRALNY ZAMEK
REFLEKTORY I HALOGENY - HELLA BLACK
ORYGINALNA PODWÓJNA ROLETA BAGAŻNIKA
Jankes - Nie Paź 14, 2012 02:11
Ja chyba komentowac nie musze, wiadomo co o niej sadze
Ale za to wstawiam tu to zdjecie bo widze ze nie dodales
Pizdzikowiec - Nie Paź 14, 2012 13:48
No ja też wiele mówic nie musze widziałem na własne oczy i Gratuluje autka
Życzę dużo opon I bezawaryjności
MICHAŁ - Nie Paź 14, 2012 13:52
no auto robi robote szacun
Fery - Nie Paź 14, 2012 14:00
jestem właśnie w trakcie wymiany łożyska na wale bo się rozpadło i łącznik wału wzmocniony bo już dwa się rozpadły
http://allegro.pl/lacznik...2662810819.html
Krzysztof - Nie Paź 14, 2012 15:11
to auto widziałem na filmiku jak objechało R8 więc nic więcej pisać nie będę,
normalnie zazdroszczę, super fury
Artur - Nie Paź 14, 2012 15:56
marzenie
Barley - Nie Paź 14, 2012 16:10
Rodzinne kombi które niejednego zadziwia
KOSA - Pon Paź 15, 2012 17:48
E30 w kombi świetnie wygląda! Graty zakupu!
Lincoln - Pon Lis 05, 2012 21:37
Dobry furacz, dzwięk - poezja, naprawdę pojemność i moment robią robote
Fery - Pon Lis 05, 2012 23:53
Bunia stoi na kanale, uszczelniam silnik- uszczelki, odma przy okazji filtry oleje- no właśnie zastanawiam się nad olejem o wyższych parametrach...?
Zakupiłęm springi tył od combi wzmocnione może teraz będzie ok bo w kurza mnie jak dupa siada przy gwałtownym ruszaniu....
Artur - Wto Lis 06, 2012 00:02
Fery napisał/a: | Bunia stoi na kanale |
masz stare informacje
Fery - Wto Lis 06, 2012 00:08
Mistrz napisał/a: | masz stare informacje |
ty nie bąź taki do produ bo ci tyłu zabraknie
Karol - Wto Lis 06, 2012 12:30
Fery napisał/a: | no właśnie zastanawiam się nad olejem o wyższych parametrach...? |
A co masz wlane teraz ??? Tego Lotosa 10W40 ?
Może 10W60 LIQUI MOLY http://www.liquimoly.pl/f...&category_id=21
Castrol to ścierwo, Motul jest przereklamowany....
Oprócz LM polecam Valvoline VR1 Racing 10W60 http://www.valvolineeurop...1_racing_10w-60
lub Valvoline VR1 Racing 5W50
Lincoln - Wto Lis 06, 2012 14:49
Karol na ilu z tych olei smigałeś, że wydajesz takie opinie?
Jeśli Motul to z serii v300, chociaż Ci którzy byli na lotnisku pewnie widzieli, że barthezz śmigał na 8100, a auto mega wysilone. Sam na takim latałem, Dorota ma w Corsie i mogę śmiało polecić jako jedno z najlepszych 5w-40.
LM 10w-60 posiada ojciec w e38 i ja miałem na lato, na razie najlepsze co zalałem do silnika.
W V6 Miałem do czynienia też z Valvoline 5w-50 i silnik jakoś gorzej pracował, a wpadka z niby syntetycznym 10w-60 tego producenta skreśla go z marszu.
Nie testowałem jeszcze produktów by USA : Millers i Royal Purple, a podobno bardzo dobre ale i też drogie.
|
|
|